Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megprobalom reszletesen leirni.

Eloszor a kormanyt beallitom ugy hogy a tartaly vizszintes legyen. Azutan kitakaritom a tartalyt belulrol tiszta ronggyal. Vigyazva amikor a tartaly ures nem hozzaerni a karhoz. Mikor szep tiszta, feltoltom friss fekfolyadekkal. Ezutan a legtelenitore egy atlatszo csovet teszek majd kinyitom a legtelenitot majd elkezdem a kart pumpalni addig mig a folyadek le nem megy, vigyazva ne legyen teljesen ures. Ujra toltom a tartalyt majd ujra pumpalom. Ugy 1 feknyeregre 2 tartalynyi fekfolyadek megy. Mikor az egyik oldal kesz elzarom a legtelenitot es ugyanigy megcsinalom a masik oldalon is. Kulon kulon. Tehat 2 tarcsa kb 4 kiegyenlitonyi fekfolyadek megy el. A tartaly fedelet es a gumiharangot alaposan eltakaritom. A fekfolyadek felso szintje az ablak felso szintjenel kell lennie ennek hianyaban kb 3/4-ig.
Annyira jól néki ki a virgács egyenes kormánnyal, tuti lecserélem én is ha majd lesz rá fölösleges pénzem.
Szia!
Menj fel a METABOND honlapjára, nézd meg a kísérletet Élőben bármelyik nagyobb forgalmazó meg tudja mutatni....Több, mint 10 haverom motorjában alkalmazzuk - közük van Zsoccca is. A motor járása lágyabb lesz, dinamikusabb és csökken a fogyasztása. 3 literhez kb.1/2 flakon kell, a maradék a következő olajcserénél megy bele. A kuplung nem fog megcsúszni, ellenben a motor és a váltó súrlódó fém alkatrészeinek élettartamát megnöveli. Most majd biztos jönnek a kommentek. hogy miért nem teszik az olajba eleve és hivatkoznak a motor és kenóanyag gyártókra...erre csak azt mondom, a METABOND jó néhány munkatársa nemzetközileg is elismert tribológiai szakember, akik sok-sok évet töltöttek pl. a MOL-LUB csapatában. A széria autók is precízek, mégis vannak olyan csoportok ( pl. egyes tuning cégek ), akik még tökéletesebbé tudják tenni az egyébként nagyszerú Merciket, Porshekat vagy ott volt a Lada sztori. Nekem volt a Virágóba is és a Dragba is töltöttem. Engem megnyugtat, hogy pl.hidegindításkor kevésbé kopik a cucc..Lehet rajta vitázni, de a hiteles vélemény minimális alapja nálam az, hogy aki véleményt alkot, az olyan legyen, aki már próbálta....
Most már biztos vagyok benne, hogy a 250-es jobb alap az építéshez mint az 535.

http://virago250street.com/201...
Üdv, a króm vagy a fekete érdekelné?
Mondjatok egy árat
Láttam már ilyen tesztet én is... A gond az, hogy nem üzemi hőmérsékleten, és esetleg már szennyezett olajjal csinálnak ilyen tesztet, hanem szoba, vagy kültéri hőmérsékleten, nyomás nélkül, korom, savak és stb nélkül...

Ez a metabond dolog számomra az ártani nem használ kategória. Egyedül a váltóba (külön kenésű) illetve véghajtásban alkalmaznám... ott minimális a szennyeződés, és nincs 2-300 fokos pillanatnyi hőterhelése az olajnak.
Jól látom, hogy a Metabond aranyárban van?250 ml 8-10. 000.- Ft?
Ez azért nekem erős egy kicsit, de attól még lehet hasznos...
Azt a golyót azért megnézném. Hogy zajlott a teszt?
Szia !
Küldtem e.mailt.
Gyárilag azért nem javallott az adalékolás, mert állítólag megbomlasztja az olaj laboratóriumban kikísérletezett egységes mivoltát,tulajdonságait. Persze lehet csak azért mondják,hogy ne,mert nem jó rajtad kívül senkinek, ha sose kopik el a motorod.
akkorra jó idő lesz.
Köszi a fékfolyadék csere leírást, nekem is hasznos lesz. Dupla tárcsánál hogyan érdemes csinálni? Egyszerre a két féknyerget (két műanyag csővel) vagy esetleg külön - külön? Mi a technikája?

Köszi!
Én intézem... ha megcsinálom, jöttök egy sörrel, ha nem, akkor asszem szólok édesanyámnak, hogy mitől fog csuklani...
Már Jenő le stoppolta.
Igen
Ha akarod Barcsra elviszem azt a csapágy golyót amivel teszteltük.
Bele difúz a fémbe, kitölti a felületi eggyenletlenségeket, és csökkenti a súrlódást. Ezáltal csökkenti a fogyasztást is. És növeli a motor élettartalmát.
Mindjárt jön a hozzá szólás, hogy gyárilag nem írnak ilyet elő, meg, hogy mi van a kuplungal.
Gyárilag nem tudom, hogy miért nem javasolnak ilyesmit. Pedig tuti, hogy nem árt.
Kuplunk: A parafával nem csinál semmit. Tehát a kuplungot nem befolyásolja.
Én az első olaj cserekor bele tettem. Aztán a másodiknál nem. S mivel tavaly a nagy kánikulában keményebb volt a váltóm. Így most újra tettem bele.
Hülye kérdés, de április 13-án? Ki intézi a jó időt?
Minek az a Metabond? Mi az, valami olajadalék?
Hű de fasza.... Biztos elmegy vagy 150 €-ig.
Úgy néz ki, hogy 13-án lesz a Zempléni Szezonnyitó. kb. 200 km-nyi motorozás lesz, közben egy ebéd. Szép helyeken gurulnánk, átlépve Slovákiába is.
aki tud, csatlakozhatna. Tudtommal Virago az enyémen kívül még egy lesz.
Üdv. Z
Én már lezártam ezt az ügyet és el is felejtettem miről van itt szó.
Nem is értem miről írtok itten... ten... ten......
Nekem eddig mégis sikerült...vajon miért?
Sajnos szerintem nem ilyen 1szerű. Ha hozzászólsz, ha nem, mindenképpen itt lesz, és beszól mindenkinek. Mindazonáltal pont ő teszi óvodává a topicot, mert mindenki jobb érzésű nála, és ezért nem egyszerű átlépni a hsz-ai felett.
De részemről befejezve. A többit majd megbeszélem vele személyesen.
De mégis jó lehet rajta szórakozni.
Az a baj, hogy folyamatosan róla beszéltek, és egymást kéritek hogy "ne etessétek", de közben ugyanabban a posztban ti magatok basztatjátok. Minek? Olyan ez a fórum mint egy óvoda!