Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez ugyan az.
Csak elfelejti, hogy meg van az összes adata, lakcíme és miegymás.
Igen gyerek korában történt a probléma. Méghozzá a születésénél hibázott az orvos. Ugyan is a köldök zsinórt vágta el és nem a nyakát.
Ne zavarjon meg a kép mert ez 2000 évjáratu motorról van a tieden csak 3 csavar van 120 fokos elosztással.
Az a lényeg,hogy működjön.
Ezekre a csavarokra gondoltál.
Igen csinaltam , nem egy szepdarab de mukodott
Sok sikert. Csináltál már lendkerék/mágnes lehúzó szerszámot?
Koszonom, folytatom is a szerelest, szep estet
Épp az előbb írtam ki ide a fórumra.
Loori007!

Itt a csavarok meghúzási nyomatéka.
Starter Clutch Bolt Torque 20.3 N-m (15 ft-lb)
Tiszteletem Brumeszkosz, kosz a kepeket , csak most tudtam megnezni nagynehezen telefonrol mert sajnos szolgaltotasbovitesert egy jo idegi nem lesz itthol internetem, te nem tudnal segiteni a csavarmeghuzas teren? koszonom
Megjött a másik észlény sógora vagy elővette a másik nick nevét. Nehogy válaszoljon neki valaki!
Nincs kedven egy másik " népművészeti cserépedénnyel" bajlódni.
Én úgy látom, hogy ez az "áruló, fűben lapuló" kiírja a nevét, korát, lakhelyét, fotókat tesz fel a motorjáról, de leginkább mindenkinek segít itt a fórumon. Ellenben azokkal, akik kizárólag pszichopata ("Általánosságban azt mondhatjuk, hogy az ilyen személyiségzavarban szenvedő ember nem érez. Nem érez megbánást, bűntudatot vagy lelkiismeretfurdalást a tettei miatt, sokszor elhárítja magáról a felelősséget mondván, az áldozata megérdemelte, amit kapott. Nem érez empátiát, nem tud együttérezni másokkal, ezért gyakran tapintatlan, lenéző és érzéketlen más emberekkel szemben. A viselkedése sokszor távolságtartó, hideg. Noha mindig tudja, mit kell mondani, de a szavai mögött kevés a meggyőződés és a valós érzelem") tulajdonságokkal "hozzászólnak" ehhez a topichoz.

az "áruló, fűben lapuló" előre viszi ezt a fórumot, annak ellenére is, hogy egyes betegek hátráltatják ebben. Kicsinyesség ez, de nyilván a gyerekkorban keresendő ennek a gyökere, így nem teljesen elítélendő.......

http://youtu.be/gMmRwo8TC2w
Az a gond, hogy nem a 4l es kanával kezdtem. Hanem egy megkezdet 1l-es flakonnal. Majd bele ment egy fél doboz Metabond, s jött a 4l-es flakon.
Nagyon óvatosan töltögettem. S mikor elérte a maximumot, megjárattam. Majd újra néztem, és rá töltögettem egy kicsit. Jónak tűnt.
Csak most hétfőn néztem rá. S úgy érzem kicsit jobban át kell döntenem a másik oldalba, hogy megjelenjen az olaj teteje az ablakban. Mint eddig.
Na én ezt az oroszlánt most már megnézem a hónap közepén, akár lesz időm rá akár nem. Csak nehogy kiderüljön, hogy az oroszlán valójában egy szoba cicus.
Tiszteletem mindenkinek, most szerelem be az uj szabadonfufot, sajnos nincs internetem se szamitogepem jelenleg, csak telefonrol tudok irni , megtudna nekem mondani v.ki hogy hany Nm el huzzam meg a 3 db 8 as csavart amivel a lendkerekre fogom? koszonom
Ez jó fotó.
Csak félek, hogy a blok hője kárt okoz szegény hóbácsiban.
Szia
Menyiért adod?
Az unoka húgom azt hiszem még mindig keres tükröket.
Mindjárt rá szólok telefonon, hogy nézzen fel ide.

A fotó bizonyítja, hogy a női motorosoknak nagyon fontos a tükör!
Azzal hogy beszűkíted a levegő útját és úgy beindul, azzal azt jelzi hogy kevés üzemanyagot kap.

Annak idején mikor a farmotoros Skodámba bele buheráltam a gázt ugyan így jártam.
Egy régi olasz reduktorom volt. S hozzá tettem a magyar nagy keverő fejet. Túl sok levegőt kapott, gázt meg nagyon keveset.
Ugyan ez volt. Alapjáraton járt a motor, aztán ha nyitottam a pillangó szelepet, megnőtt a levegő mennyiség. A vákum nyitotta ugyan a reduktort de az a méretéből adódóan nem tudott eleget adni. Nem ment csak hörgött és fulladozott.
Sokat kínlódtam vele. S mivel gázt, üzem anyagot nem tudtam neki többet adni, így a levegőt csökkentettem. A legegyszerűbb megoldás jött be. A Karbi tetejére ráterítettem egy gumi belső darabot. Majd a két torok felet kivágtam két 20 Ft nagyságú lukat.
Alapjáraton is megfelelő mennyiségű levegőt juttatott be, és mikor nőt a fordulat a vákum szívta befelé a gumit, így arányosan nőt a luk átmérője. Tehát fordulatszám arányában adagolta a levegőt.

De neked nem a levegő menyiségét kell csökkentened, hanem a benzin ellátást vissza állítanod a normális szintre.
Szinte biztos, hogy a karburátorod nem tud megfelelő benzint bejuttatni. S ez lehet túl merev mebrán, és lehet szoruló vagy lötyögő tű is.
Nagy kár lenne, ha nem lennél itt.
Egy jellegzetes színfoltja vagy az oldalnak. Sokkal unalmasabb lenne a topik nélküled. A Párommal olyan jókat röhögünk rajtad.
Így tovább!
A Hónap közepén ott leszünk Sopronban. Személyesen is beszélgethetünk!
Hadjátok békén.
Had lapuljon. Mi annyit tehetünk hogy nem lépünk bele. A szaga úgy is el árulja. A legyek meg majd csak elhordják.
Túl sok levegőt kap. Vagy a benzin túl kevés.
A Mebránnal vagy a tűszeleppel lehet szerintem gond. A Membránhoz tartozó henger végén nem lötyög a tű? Vagy tud könnyen csúszkálni a tű a fészkében?
Az emberi elme mindig győzedelmeskedik az állati felett még akkor is ha oroszlánnak képzeli magát. Szerintem egy ökör volt nem oroszlán.
Válasz email ment.
Sok lúd oroszlányt győz! Ha ha ha!

Mivel sikeresen eltávolítottuk nem barátunkat valószinű, hogy hamarosan visszatér más nick néven, ha az IP címét is letiltották akkor... na azt nem írom ide hogyan kell csinálni.
De ha visszatérne más néven aki etetni meri azt tökön rúgom a legközelebbi találkozón.
Tudom nehéz megállni de NE ETESÉTEK!
Szi a Brumi!
Küldtem 2 e-mailt.