Olyan teljesítményüt tegyél bele amilyen benne volt.Ha nagyobbat teszel akkor, leégeti a foncsort, szívja azt aksit ,jobban terheli a generátort, na most ezek a dolgok pont eléggé kivannak hegyezve a virágon, nem kell túlterhelni.
Üdv. Tanácsot szeretnék kérni. Ma beindítottam a mocit, ijenkor kipróbálom az elektromos dolgokat is. Fényszórót,tompított világítást,irányjelzőt,féklámpát.Addig kapcsolgattam a fényszóró kapcsolót ötször hatszor egymás után hogy kiégett az izzó. Mivel még nem vettem ki nem tudom milyen típusu izzó kell bele. Olyat szeretnék aminek jó erős fénye van,de átalakítás nélkül. Megköszönném ha tudna valaki segíteni hogy milyet vegyek.
Nekem is A-korlátozott jogsim van, bár 15 év alatt birtokolt több mint 10 motorom közül nagyjából több mint a fele nem fért bele a 25kW=34LE-s határba. A virgács belefér, mert ugyan a teljesítménye alapján több, de a súly lóerő arány alapján úgy emlékszem éppen belefér az előirt 0,16 kW/kg arányba.
megpróbálom itthonról, mert az ebay-hez mindenképpen szívességet kell kérjek, mert nem tudok kűfődiül, nincsen bankkártyám, se bankszámlám.
Amit te vettél azon is 2 csonk van az egyik gumiból kijövet, mert az én gyárimon csak 1-1 rézcsonk van? (mire való a második?)
Jól emlékszem, hogy te szerettél volna egyenes kormányt? Mi lett belőle.
Pontosan ezért írtam a múltkor, hogy a korhatár emeléssel próbálják a motoros baleseteket vissza szorítani. De ebből csak az következik, hogy addig jogsi nélkül motoroznak.
Viszont kivettek egy fontos lépcsőt a motoros fejlődéséből. Az (A korlátozottat), Ami még veszélyes is lehet.
Nem jó a téma. http://nav.gov.hu/magyar_oldal...
Itt előre megnézhető a tervezet. Minket meg kábítanak minden féle magyarázatokkal.
De nem a benzin drága. Hanem a fizetéseink kevesek.
Úgy érzem nagyon hiányzik a fórumról Lori a virágó szerelő fő spiller. Az ő javításai során folyamatosan volt miről társalogni. S az a kedvenc motorunkról szólt. s nem a politikáról. No meg érdekesek is voltak.
Ha valaki a tél folyamán javítja, átépíti, vagy felújítja a motorját, kérem ossza meg velünk a tapasztalatait, vagy a problémáit! Legalább okoskodásainkal had segíteni tudunk!
Közben elkészült az emelőm, nagyon jó lett. Biztonságos, igaz kicsit "farnehéz" rajta a Virago, tehát az eleje emelkedik el, de semmi gond. Így sincs a hátsó keréken annyi súly, mint ha a földön lenne.
Vettem egy GPS-t, Wayteq, pici. Igaz, nincs fülescsatlakozója, de a monitor számomra beszédes, ezt a programot használom a kocsiban is. Kiépítettem a szivartöltő-csatlakozót is, beiktattam egy biztosítékot.
Remélem egyből beröffen nem úgy mint az enyém,de az volt a tanuló pénz. Én most akarom a hátsó féket meg vizsgálni mert már nem tudom állóra fékezni a kereket.
Szia tormy,
én az ebay-en vettem pont ilyeneket amit Brumival nemrég raktunk be. Az 1100-eshez 11ezerből kijött a pár csonk tokkal vonóval. Ne vesződj vele, ebay és pár nap alatt ott is van.
Szia Brumi,
Még nem vagyok olyan készültségi fokban, hogy beindíthatnám. Hétvégenként este tudom babrálni és az időjárás sem sürget
De kösz az összerakásban nyújtott segítséged, ha beröffen mindenképp szólok!
Csak halkan kérdem, mennyivel jelent nagyobb kockázatot a közlekedés résztvevőire egy 21 éves a segge alatt egy 100 lóerős motorral, mint egy 70 éves ugyanazzal a 100 LE teljesítményű motorral.
Ebből nekem az jön le, hogy ha korlátozott "A" jogsim van, akkor azt szó nélkül kicserélik "A2" kategóriára. Ami kb ugyanaz, lehet mint eddig a korlátozott, a 35 kW teljesítményhatár miatt. Én így értem ezt.
http://www.ebay.de/itm/Yamaha-...