Tudna valaki segíteni nekem?
Ebay-ről kellene nekem egy generátor.
2003-as Vs 1400 Intruderhez.
Sajna, itthon 60.000 körül mozog, így marad ez a megoldás.
www.ebay.de%2Fsch%2Fi.html%3F_..." title="http://www.ebay.de/sch/i.html;jsessionid=6D90DAE3C89465DF7D02605FF598A32D?_sacat=0&_from=R40&_nkw=vs+1400+generator&LH_PrefLoc=2&_arm=1&_armm=63&_ruu=http%3A%2F%2Fwww.ebay.de%2Fsch%2Fi.html%3F_..." target="_blank">http://www.ebay.de/sch/i.html;...
Előre is köszönöm.
Üdv sibra. A párommal való beszélgetés után le kell mondanom az élőre tolt lábtartóról. Ő inkább egy bőrszerelést látna rajtam szívesebben. Na meg ki kellene cserélnem a hátsó gumit,úgy hogy így állok.
Én átengedem Hogennek.
Mivel én még bizonytalan vagyok az előre tolt lábtartó kérdésében. Ugyan is van a bukócsövemen lábtartó. Tehát pihentetés, vagy változatosság, miatt előre tudom nyújtani a lábam. Viszont, ha felteszek egy előre tolt lábtartót, akkor csak az a pozícióm marad.
Tavasszal egy villa, és egy tank táskát tervezek, először. S csak aztán gondolkozom a többiben.
Fúj, fúj már megint a csúnya alkohol , ezért nem emelkedik fel ez a nemzet, tessék megkérni az árát és befizetni a nemzeti adóságcsökkentő alapba, így aratás előtt!
Én nem is aratni szeretnék, csak begyűjteni. Ha a kedves vezető tudná mi az az aratás akkor nem akarná ,mert az aratás az egyik legnehezebb és a legidőigényesebb munka, de a kedves vezető ezt nem tudja mert dolgozni azt sosem tudott.
Csak pénz kérdés a technika adott.... elvégre most már az aratás következik... ( köszönjük kedves vezetőnk.)
Csak utalj és én megveszem neked.. mert az aratás következik! ( csak kurva gyenge a termés!)
Remélem én is, hogy egyből beröffen. Mindkettő
A hátsó dobféknél a fékpor szokott gondot okozni. Ilyenkor kifúvatom és kicsit megcsiszolom a betéteket mert a fékpor rá tud tapadni. Aztán újraállítani a fékkulcsot. Többen húzták a szájukat a hátsó dobfék láttán -hogy kár, hogy nem tárcsa- de én meg vagyok elégedve vele. Még a nehezebb 1100-es alatt is állóra tudja fékezni a kereket.
Azt írja az eladó,hogy új és eredeti Yamaha a lábtartó, csak 1000 KM futott. Adja hozzá a papirokat is, na most ez elégé kelendővé teszi mert németbe mindenre amit felteszel a motorra TÜV papír kell hozzá amit mindig magadnál kell hordani mert a rendőeők ellenörzik.
Ezek a lábtartók jóval 100 euro fölött szoktak gazdát cserélni mivel az új áruk 350- 400 EURO.
Figyelni kell a licitet a vége felé és akkor eldönteni,hogy mennyit adsz érte.Szerintem 120 EURO még nem sok ehhez jön még 17 postaköltség.
Ahhoz hogy figyeld a licitet nem kell regisztrálnod csak az ajánlattételhez kell. Fizetni lehet átutalással is az 1800ft bankiköltség de PAy-pal számláról is ami szintén regisztrációhoz kötött és hosszadalmas, de ha egyszer megcsinálod akkor utána aki elfogadja annak ingyen utalhatsz vételárat.
Szia tormy
Se bankkártya, se bankszámla ? Úgy valóban körülményes ebayezni.
Nekem a hátsó gumicsonkon két rézcsonk van. Ami kifele áll az le van dugózva. Ha jól tudom az a karbiszinkronhoz kell.
Egyenes kormányt nem én szerettem volna. Bár én is megkaptam többször, hogy hogyan lehet ilyen talicskakormánnyal motorozni Megszokás kérdése. Viszont városban a kocsisorok között ez az illető valahogy mindig lemaradt
Üdv brumeszkosz. Világosíts fel légyszíves hogy alapjába véve milyen árakon mennek az ilyen áruk. Mivel lehet rá licitálni, szerinted meddig érdemes elmenni az összeggel? Mivel tetszik az áru és ha jó áron sikerülne hozzájutni megvenném.
Szia, H4-es izzó való előre 55/65W-os ha jól tévedek. Nos vannak olyan izzók amik ezzel a teljesítménnyel vannak felvértezve de pár %-al erősebb fényt adnak. Nekem ilyen van, Tecsós, kék gázzal vagy búrával szerelve. Xenon szerűnek van eladva (vicces) de nem ez a lényeg, hanem az, hogy a benne lévő izzószál kicsit túl van húzva (mint anno a számítógépek processzora) így több fényt ad le. Amivel természetesen az élettartama is csökken. Mondjuk nekem 3 éve van bent, semmi gond nincs vele.
http://www.ebay.de/itm/Yamaha-...