Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt van fiuk a linkje a GPS tartónak. 10 EUR a szállítást nem írta de emailben rákérdeztem ,majd írom a választ.
Hong-Kong-ból jön egyébként , tehát kinai.

http://www.ebay.de/itm/2810275...
Kevés olyan nő van aki szeret a Virago hátsó sámliján ücsörögni.
A Nagyobbra váltásról nekem is az a véleményem, hogy kis lépés, nem lépés. Gazdaságilag sem biztos, hogy jól jársz.
Ha cserélném a motorom, akkor minimum a duplájára. Már hogy érezni is lehessen az előre lépést.
Tudom neked tiltja az asszony. De ha netán vele is megszerettetnéd a motorozást, akkor lehet, hogy még ő kérné, hogy nézetek egy nagyobbat, egy kényelmesebbet.
Itt az ördögi szerkezet, egyszerű rögzíteni, a mellékelt betétekkel minden méretű gps rögzíthető, az ára nagyon baráti.
Nekem a felbakolt tárolásról lenne egy kérdésem.
A teleszkópokra milyen hatással van? Ugye így teljesen ki van nyúlva? A szimeringekkel mi újság?

Tavasszal Hóhér írta, hogy teljesen elgyengült a két első teleszkópja. Ő miként tárolta?
Éppen ezzel akartam megtörni én is a Szilveszter óta tartó hallgatásomat. Littlerock és Zz is 400-assal nyomult a guruláson és azon kívül,hogy kevesebbet evett, semmi különbség nem volt a gépek között. Talán3-4 LE-vel több az 535,de ez nem érezhető.
Én már túl vagyok ezen a blokk csere dolgon. Szerintem nincs különbség a kettő közt.
hali!

Én benne lennék!
Szerintem az a jó megoldás amit írtam.Mit fogsz csinálni a 400-as blokkal? Olcsón darabonként 100 év alatt bontva eladogatod? Veszel egy bontott blokot kitudja mennyiért és milyen állapotban.Jobb ha gyűjtögetsz egy kis pénzt sutyiban és
közben hírdeted a vasat, aztán ha jön a vevő akkor szomorúan közlöd az asszonnyal,hogy valami nem stimmel a motoron és gyorsan elkell adni míg nem lesz nagyobb baja... és bla bla bla...
Az írásod első részét a legelejét nem is értettem !
Az asszony megtiltotta hogy nagyobb motort vegyek, és így ott változtatok ahol tudok, titokban. Aszt mondta hogy ha eladom a mocit akkor az árából cserepet veszünk a házra , nem nagyobb motort. Pedig a ház nem ázik be,csak mohás a cserép ,de az sem nagyon szerintem. Köszönöm Brumeszkosz a csomagot ,megjött épségben.
Nem akarok túlzottan beleszólni a dolgodba, de én a helyedben eladnám a 400-ast és vennék egy fasza 535-öst. Nincs macera ,menet közben adódó gondok.
Sziasztok!Az az igazság hogy , kiszeretném cserélni a 400-as blokkot 535-ösre , és ezért kellene az áttételi arány a meghajtásban. Brumi is csak az 535-ösét tudta megadni. Azért két személlyel jobb a nagyobb.
Hát a link az e-bay.de-ről nem jön össze, holnapra meglesz !
Sziasztok ! Szeretnék egy motorra szerelhető vízálló gps tartót a figyelmetekbe ajánlani, ami rendkívül kedvezményes áron / 10 € / lehet az e-bayen vásárolni. Magyarországon 10.000-12.000,-Ft alsó hangon is. A linket bemásolom, remélem sikerül. Ha a kuplung bovden vásárlás mintájára többen rendelnénk, a posta költség megoszlana, így a magyar ár töredékéért tudnánk használni autós gps-inket motorjainkon. Brumi biztosan segítene a rendelésben.
oké, már megterveztem a sajátomat is. Nagyon jó ötlet ez a tiéd, én is ilyet csinálok.

Üdv!
Üdv sibra. Szerintem rosszul látod, a blokknak az a része ahova a két csavar van betéve a legerősebb rész, ezért ha feszülne is nem károsodik. Biztos vagyok benne hogy nem feszül. Azért lett alá téve akkora keret, és két csavar a felfogatásához hogy felemelt állapotban a súly jobban szétoszlik. Ha például első kerék cserére lenne szükség, akkor picit lenyomom a hátsó kereket ki billen a vízszintes helyzetből felül a hátsó kerékre és biztonságosan szerelhető vagy éppen fordítva.
Szia!

Én szívesen igényt tartanék rá.
üdv.
Hogen!

Egy valami nem hagy nyugodni az emelő megoldásodon:

mivel a két csavar, amin támaszkodik az egész motor tömege, csak 5-5 cm szélesen támasztja meg a motort, így oldalirányban ingatag lehet.

viszont ilyenkor nagyon erősen feszül az egész blokk is, szerintem.

Vagy rosszul látom?
Szia!

Én szívesen igényt tartanék rá.

üdv.
Üdv mindenkinek! Nem tudom kinek igértem: jobboldali lábtartó konzol 535s vagy 400s! Ha valakinek kell esetleg jelezze! árát leisszuk alkalomadtán csak a postát kell állnia!
Most tenyleg nem emlekszem az XJ vezerlesere. De valami pont a tengelyen es jel a cseszen remlik. Az lesz az. Egyes vagy negyes henger T jeloles.
A virago kardan attetelt meg nem tudom. 535-os van nalunk de a 400-as szerintem nincs. Utana tudok nezni ha le tudom a konyvet tolteni a 400-ashoz. De brumi nem irta egyszer ezeket az adatokat? Mintha lattam volna.
Üdv mindenkinek.RC51 tőled szeretnék érdeklődni. Az egyik motoros társamnak a 93-as Yamaha xj 600-as motorján szeretnénk a vezérlést leellenőrizni, illetve beállítani. Ehhez szeretném a segítségedet kérni.Hol vannak a jelölések a vezérműtengelyen? Vagy azok a pontozások, és a lefogató csésze furatai valóban a jelölést képezik?Előre is köszi! Ja még egy kérdés. A Yamaha xv400-535 hátsó szöghajtásában van áttételi különbség?
A hatötvenes tényleg beteges. Az 535-ös blokkja van felfújva kissé, de elég erőtlenre sikerült. Több ponton sikerült elcseszni szegénykét, senkinek nem ajánlom.

Az 1100-essel nincs baj, XV1100 blokk van benne, a váltó van kicsit máshogy áttételezve és kész. Nem csoda, hogy üzembiztos. A szabadonfutó és a felhasználói hiba összefüggése teljesen jogos, de ez minden korábbi, elektromechanikus bendix-szel szerelt XV-re igaz (1986 utáni XV700-XV1100).

A márkaszervizek véleményét mindig kétkedve fogadom. Főleg, ha a tapasztalatoknak nem 100%-osan megfelelő infót mondanak, de nyilván az ő megélhetésükről van szó. :)

A nagy Draggal nem csináltál rossz boltot, Robin. Sok balesetmentes szezont kívánok hozzá!
Üdv Hogen!

Hát ez baromi klassz, nagyon tetszik! Nagyon jó 5let, lehet hogy én is valami hasonlót készítek.