Jogo kérésére pár info a DragStar-ról általában. Mielőtt választottam, sok tipusnak és márkának utána olvastam. illetve kérdeztem. Dragokról, főleg a 650-ről hallottam küllő problémákat, Kalmi pl.a múltkoriban megjegyezte, hogy az ő tudomása szerint 30000km után megszorul a hátsó henger dugója, stb. Utána olvastan a Motor Revue-ben, a Total Bike-ban, fórumokon, sőt beszéltem amerikai magyarokkal, akik az ottani V-Star néven futó modellt hajtják. Véleményem szerint voltak gyerekbetegségei a modellnek, az 1100-nak például az önindító szabadonfutója, de meggyőződésem, hogy a hibák kialakulása sok esetben helytelen használatból eredt, amit a jászberényi Yamaha szervíz és a V2 motor szerelői is megerősítettek. A szabadonfutó idő előtti tönkremenetelét pl. a gázzal történő indítózás, vagy a beindulás utáni közvetlen kövér gáz okozza.Na, mindegy, ez nem ide tartozik...Ami a lényeg, a kevés km alatt is egy roppant kezes, dinamikus és elsősorban kényelmes (hátul is!) motort ismertem meg az 1100-ban. Nyomatékos, betyár hanggal és nem utolsó sorban nagyon dekoratív motor. Fogyasztás kb.5-5,5L, tempótól,stílustól és terheléstől függően. Jól szervizelhető, olaj szűrő pl.u.az, mint a virgácsé, de a kipufogót le kell bontani a cseréjéhez. Karbi szinkron,szelephézag, fojtószelep szenzor beállítás házilagosan kivitelezhető, de az enyém még nem injektoros. A fórumosok nem panaszkodnak rá, az amerikai srác mondja, hogy nem ritka a több,mint 100000km-t futott darab, aminél még nem történt jelentősebb beavatkozás. Nekem tetszik, úgy érzem, jó bolt volt. Gurulni k...a jó vele, csak ajánlani tudom nektek!
Szia! Ha vissza nézel a 350-351 oldalra ott megnézheted ,hogy én hogyan oldottam meg az emelés kérdését. A kiegészítő állandóan rajta van a motoron ,védi az alját.Igaz nekem spéci emelőm van, de szükség esetén egy kölcsön autóemelővel is meglehet emelni és alá bakolni. Üdv Viktor
Szia Robin!
Mesélhetnél már nekünk a Dragos tapasztalataidról, érdekelne. Én is akarok beszerezni tavaszig mindenféleképpen egy kényelmesebb vasat a hosszabb túrákra. Manőverezés, vezethetőség, erő, kényelem, ilyesmik érdekelnek.
A kerék kiszerelésével járó mozgások miatt az itt látottak egyike sem tuti.Szerintem válaszd szét a dolgokat....mármint a téli tárolást (pl. a képeken látható zöld színű emelőt ötletesnek tartom) és a szereléshez való emelő-rögzítő szerkezetet. Én az első-hátsó kerék szereléséhez csináltam egy marha egyszerű és biztonságos kütyűt...azóta Zsoccához került , ha érdekel, fűzd meg, hogy fényképezze le.Nekem a dragon a hátsó kerék lefelé jön ki a helyéről, így más megoldást kellett keresnem....
Üdv sibra. Az én 535-ösöm így van megemelve. Így biztos nem fog megsérülni a blokk emelés közben. Ebben a helyzetben a kerék és a talaj között 150mm van,de max 180mmlehet a távolság. Ezt a munkahelyemen csináltam kb 1500ft volt az anyag.
Én több éve emelőn tartom az enyémet egész télen, csővázas emelőn van, nem sérül sehol. Viszont nem áll stabilan, szereléshez. Amikor a hátsó kereket kivettem, fel függesztettem a hátulját is, a háttámlánál fogva, így már szerelhető volt.
Én sokáig úgy tároltam, hogy a blokk alá egy puhafa deszka darab és annál fogva emeltem, nem lett semmi baja. De miért nem az első telónál és a hátsó tengelyvégnél emeled meg két bakkal, így nem bántod a motort?
Van két emelési pont rajta a blokk elején és a közepe tályán csak ott érdemes emelgetni mert ha a blokk alja valahol betörik akkor szopás van. Két kis kiemelkedés ahol egy 10 -es csavart átlehet dugni , na ott kell emelni.
Ha a viragomat úgy bakolom alá, hogy a blokkra ültetem fel az egész mocit, és így a blokkon van az egész súly, nem gond? Mert hogy így lesz mindkét kerék a levegőben.
Tehát megemelhetem a motort a blokknál?
Fiúk! Megjött a pakk a kupplung és gázbowdenekkel.
Kérem az emailom-ra jeszenszki.tibor@upcmail.hu a pontos posta címeket és az évjáratot.
Csomagolás indul ,posta folyamatosan.
Ez lemaradt..
A Géza Norbert Plexi Design 2004 júniusában alakult, melynek fő profilja a teljes körű plexi munkák kielégítése magyar, illetve a külföldi piacon. 2010.szeptember 30-ig a gyártást a Géza Norbert Plexi Design Bt. végzete, 2010. október 1-től ezt a tevékenységet - azonos tulajdonosokkal - átvette az InHand Kft.
CÉGINFÓ
Telephely: 2316 Tököl, Kolozsvári utca 2. Ez a csapat csak plexivel, többek között polírozással is foglalkozik....Csak hogy ne unatkozz, míg kitavaszodik!
Jogo kérésére pár info a DragStar-ról általában. Mielőtt választottam, sok tipusnak és márkának utána olvastam. illetve kérdeztem. Dragokról, főleg a 650-ről hallottam küllő problémákat, Kalmi pl.a múltkoriban megjegyezte, hogy az ő tudomása szerint 30000km után megszorul a hátsó henger dugója, stb. Utána olvastan a Motor Revue-ben, a Total Bike-ban, fórumokon, sőt beszéltem amerikai magyarokkal, akik az ottani V-Star néven futó modellt hajtják. Véleményem szerint voltak gyerekbetegségei a modellnek, az 1100-nak például az önindító szabadonfutója, de meggyőződésem, hogy a hibák kialakulása sok esetben helytelen használatból eredt, amit a jászberényi Yamaha szervíz és a V2 motor szerelői is megerősítettek. A szabadonfutó idő előtti tönkremenetelét pl. a gázzal történő indítózás, vagy a beindulás utáni közvetlen kövér gáz okozza.Na, mindegy, ez nem ide tartozik...Ami a lényeg, a kevés km alatt is egy roppant kezes, dinamikus és elsősorban kényelmes (hátul is!) motort ismertem meg az 1100-ban. Nyomatékos, betyár hanggal és nem utolsó sorban nagyon dekoratív motor. Fogyasztás kb.5-5,5L, tempótól,stílustól és terheléstől függően. Jól szervizelhető, olaj szűrő pl.u.az, mint a virgácsé, de a kipufogót le kell bontani a cseréjéhez. Karbi szinkron,szelephézag, fojtószelep szenzor beállítás házilagosan kivitelezhető, de az enyém még nem injektoros. A fórumosok nem panaszkodnak rá, az amerikai srác mondja, hogy nem ritka a több,mint 100000km-t futott darab, aminél még nem történt jelentősebb beavatkozás. Nekem tetszik, úgy érzem, jó bolt volt. Gurulni k...a jó vele, csak ajánlani tudom nektek!