Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.

Virago behúzómágnest keresnék. Ha van valakinek megmaradva kérem jelezze nekem.

Köszönöm.
Jó lenne ha gyorsan elmenne a verdád,mert állandó vegzálásnak vagyok kitéve a haverok részéről"Tomi én úgy gondolom neked is venni kéne egy choppert" és még a végén ráforrasztom az arcukra a kaján mosolyt.
Az Ebayo-on sincs semmi jó már hetek óta. A tokosok nem bontják a motorjaikat, csak a boltosok árulnak alkatrészt nincs 1 eurós licit sehol.
Na ezt is lekéstem. Nem baj meg lett erősítve a tényállás.
Már kitárgyaltuk, Brumi. :)
Front Cylinder elsőhengert jelent!

Rear cylinder hátsó hengert jelent!
Meg kell keresni a zárlatot.
Köszi szépen.
helo! mi az oka hogy folyton leég valamelyik bíztosítek. hogyan lehet orvosolni a problémát? ha valaki tudja segitsen. virago 535-ről van szó.
A jobb oldali elrendezés a helyes. A gallér a Seeger fölé, a kis távtartó a Seeger alá megy.
Még egy hülye kérdésem lenne, mert sajnos ezt nem figyeltem meg amikor szétszedtem.
A képen a baloldali elrendezés van a könyv szerint, de ilyenkor a rugó nem nyomja hozzá a csúszkához a tűt (ergo külön mozog).
Nekem a jobboldali elrendezés lenne logikusabb.
Szerinted melyik az igazi?
köszi
Kétlem.
Több lesz a fogyim a 125 fúvóka miatt?
mármint: front, és I.
Akkor én tudom rosszul. Mindegy.
A két henger hőmérséklete nem egyforma, ezért kell eltérően fúvókázni.
Hát ez az hogy az első hengerhez írja mindkét könyv, ezt nem értem.
Nem az elsőbe, hanem az 1. számú hengerbe való a nagyobb fúvóka. Az meg pont a hátsó henger.
De azért ez sem semmi.
Sikerült kiszedjem az úszót, a régi szerelői okosságot alkalmazva: ha valami nem jön ki, végy elő egy nagyobb kalapácsot .
Az új tűszelepem másmilyen, hosszabb a rugós csap benne, jelent ez különbséget?
Kimaradt két bizb@sz a felújító készletből, tudja valaki hogy hová valósi?
Mindkét karbiban 122,5 main jet fúvóka volt benne, a könyv szerint az első hengerbe 125-ös való, miért az elsőbe?
Nem is ilyen lesz! :)
Külsőre alig különbözik majd egy széria 535-től, inkább csak a futómű fényezések, a kerekek színei, és a kormány körüli dolgok.
Valóban meglehetősen hasonló a célközönsége a Viragonak és az Intrudernek. Anno én is gondolkoztam Intruderben sőt ki is próbáltam akkor. Nem véletlenül maradtam a Viragonál. Mindamellet, hogy az Intruder megoldásai tetszenek (kardán, akksi egészen lent a hasa alján, és gyönyörű letisztult blokk) az első fék roppant gyenge egy ekkora motorhoz (több átalakítást láttam rá) alig tudtam megállni vele, illetve a kanyarodásra is erősen rá kell venni. Viragót jobbnak éreztem ebben.
http://www.onroad.hu/hir/yamaha-virago-streetfighter.html
http://www.onroad.hu/hir/yamaha-virago-streetfighter.html

Jé megtaláltam Kalmi motorját! Pedig szerintem még el sem készült.