Jó lenne ha gyorsan elmenne a verdád,mert állandó vegzálásnak vagyok kitéve a haverok részéről"Tomi én úgy gondolom neked is venni kéne egy choppert" és még a végén ráforrasztom az arcukra a kaján mosolyt.
Még egy hülye kérdésem lenne, mert sajnos ezt nem figyeltem meg amikor szétszedtem.
A képen a baloldali elrendezés van a könyv szerint, de ilyenkor a rugó nem nyomja hozzá a csúszkához a tűt (ergo külön mozog).
Nekem a jobboldali elrendezés lenne logikusabb.
Szerinted melyik az igazi?
Sikerült kiszedjem az úszót, a régi szerelői okosságot alkalmazva: ha valami nem jön ki, végy elő egy nagyobb kalapácsot .
Az új tűszelepem másmilyen, hosszabb a rugós csap benne, jelent ez különbséget?
Kimaradt két bizb@sz a felújító készletből, tudja valaki hogy hová valósi?
Mindkét karbiban 122,5 main jet fúvóka volt benne, a könyv szerint az első hengerbe 125-ös való, miért az elsőbe?
Valóban meglehetősen hasonló a célközönsége a Viragonak és az Intrudernek. Anno én is gondolkoztam Intruderben sőt ki is próbáltam akkor. Nem véletlenül maradtam a Viragonál. Mindamellet, hogy az Intruder megoldásai tetszenek (kardán, akksi egészen lent a hasa alján, és gyönyörű letisztult blokk) az első fék roppant gyenge egy ekkora motorhoz (több átalakítást láttam rá) alig tudtam megállni vele, illetve a kanyarodásra is erősen rá kell venni. Viragót jobbnak éreztem ebben.
Virago behúzómágnest keresnék. Ha van valakinek megmaradva kérem jelezze nekem.
Köszönöm.