Ezúton szeretnék minden fórumozónak, és minden motorosnak szeretetben gazdag, meghitt és kellemes karácsonyt, valamint rengeteg balesetmentes km-t és sikerekben gazdag boldog új évet kívánni!
Más: Mivel ma nálunk verőfényes napsütés mellett 14 C fok körül van a levegő, kitoltam a garázsából a vasamat és beindítottam. A 2. tekertetésre elindult és gyönyörűen járt, annak ellenére, hogy másfél hónapig hozzá sem nyúltam a kicsikéhez. Nagyon nagy erő kellett hozzá, hogy ne kerüljek egyet a városban, de sikerült megállnom a rettenetes késztetést és inkább gyorsan ittam egy jóféle pálinkát . Így legalább már nem merek ráülni sem
Viszont a pálesz előtt azért az udvarban gurultam egyet vele és mivel a másfél hónap alatt még a legnagyobb hóban is robogóval közlekedtem, meglepődve tapasztaltam, hogy mennyire elszoktam tőle. Tavasszal újra kell tanulnom vele a közlekedést
A nagybratyó Intrudere(1500 ccm) viszont megmakacsolta magát és egyszerűen nem volt hajlandó elindulni. Így a várt 4 csöves szimfónia sajnos elmaradt, de azért az enyém is szívmelengetően muzsikált
Sziasztok!
Mindenkinek Békés Boldog Karácsonyt és Sikerekben Gazdag Új esztndőt kivánok.
Motoros társaimnak széles utat,gumifákat és jövőre minél több motoros talit ,sok ismerős résztvevővel.
Üdv. Jenő.
Sziasztok! Végre hazaértem,nagyon kellemesek voltak a hajnali útviszonyok egy rövid melóhoz. Boldog karácsonyt mindannyiunknak, köszönöm,hogy befogadott a közösség meg ilyesmi! Amint jó idő lesz újra,várni fogom a közös gurulásokat.
A hozzászólásokat olvasva bármi is lehet. Lehet, hogy a gumi tömítés kezd öregedni s mikor össze raktad jobban ráhúztad. Bár én a bütyköléssel megvárnám a tavaszt. Ha normális időben is szivárog a benzin akkor keresném a megoldást. A Hideg is meg tréfálhatja az embert.
Más:
Mindenkinek nagyon boldog karácsonyt!
És sikerekben, egészségben, és nagyon sok boldog motorozásban gazdag, boldog új évet kívánunk!
Bea szőrnagy asszony, és Zsolt a beosztott ember
"Parancs értettem, S Kérek engedélyt meghunyászkodni."
Én inkább a tű szorulására tippelnék. Összerakott állapotában szerintem nem tud piszok menni a tömítés állá.
Viszont a hosszú állás idején az üzemanyagból ki tud rakódni az adalék. Ami ilyen kocsonyás anyag szerű is tud lenni. És ha ez a tű útjába került akkor felakadhatott, s így nem tudta megakadályozni a túlfolyást.
Szerintem ha a benzin szivárog az csak rosszabb lesz, mint jobb. Tapasztalatból írom, mert az enyém sem javult meg.Sőt ahogy melegebb lett jobban párolgott a benzin, jobban is fojt. A havernál a csapágyboltban végig próbáltam jó pár gumigyűrűt, mire meglett az igazi ami jó is.
Ahogy robi irta elottem, a gumigyuru faradt meg. Sajna keszulj fel a cserere. Van viszont egy ugyes megoldas: veszel hosszu gumi gyuru anyagot ami atmerobe megegyezik az uszohaz nutjaval. Meretre vagod pengevel ugyesen majd pillanat ragasztoval osszeilleszted. A gyari gumigyuru az igazi megoldas de ez is mukodik. Benzinallo gumigyuru termesztesen. Az osszeillesztes pedig felul kozepen legyen ahol amugy sincs benzin.
Nagyon Boldog Karácsonyt kívánok mindannyiótoknak !
Ezúton szeretnék minden fórumozónak, és minden motorosnak szeretetben gazdag, meghitt és kellemes karácsonyt, valamint rengeteg balesetmentes km-t és sikerekben gazdag boldog új évet kívánni!
Más: Mivel ma nálunk verőfényes napsütés mellett 14 C fok körül van a levegő, kitoltam a garázsából a vasamat és beindítottam. A 2. tekertetésre elindult és gyönyörűen járt, annak ellenére, hogy másfél hónapig hozzá sem nyúltam a kicsikéhez. Nagyon nagy erő kellett hozzá, hogy ne kerüljek egyet a városban, de sikerült megállnom a rettenetes késztetést és inkább gyorsan ittam egy jóféle pálinkát . Így legalább már nem merek ráülni sem
Viszont a pálesz előtt azért az udvarban gurultam egyet vele és mivel a másfél hónap alatt még a legnagyobb hóban is robogóval közlekedtem, meglepődve tapasztaltam, hogy mennyire elszoktam tőle. Tavasszal újra kell tanulnom vele a közlekedést
A nagybratyó Intrudere(1500 ccm) viszont megmakacsolta magát és egyszerűen nem volt hajlandó elindulni. Így a várt 4 csöves szimfónia sajnos elmaradt, de azért az enyém is szívmelengetően muzsikált
Mindenkinek Békés Boldog Karácsonyt és Sikerekben Gazdag Új esztndőt kivánok.
Motoros társaimnak széles utat,gumifákat és jövőre minél több motoros talit ,sok ismerős résztvevővel.
Üdv. Jenő.
Más:
Mindenkinek nagyon boldog karácsonyt!
És sikerekben, egészségben, és nagyon sok boldog motorozásban gazdag, boldog új évet kívánunk!
Bea szőrnagy asszony, és Zsolt a beosztott ember
"Parancs értettem, S Kérek engedélyt meghunyászkodni."
Viszont a hosszú állás idején az üzemanyagból ki tud rakódni az adalék. Ami ilyen kocsonyás anyag szerű is tud lenni. És ha ez a tű útjába került akkor felakadhatott, s így nem tudta megakadályozni a túlfolyást.
Meghitt , Békés karácsonyt kívánok minden forumtársnak.
Gyula
Békés, boldog Karácsonyt kívánok a fórumozó motorosoknak.
átvitel
Elsődleges csökkentési rendszer Spar felszerelés
Elsődleges áttétel arány 70/36 (1,944)
Másodlagos Reduction rendszer Tengely meghajtó
Szekunder áttétel 19/18x32/11 (3,071)
Váltó Type Constant mesh, 5-sebességes
Művelet Bal láb művelet
Áttétel:
1. 38/14 (2,714)
2. 38/20 (1,900)
3. 35/24 (1,458)
4. 23/24 (1,166)
5. 29/30 (0,966)
Fő Tengely Alakváltozás Limit 0,08 mm (0,0031 in)
Hid Alakváltozás Limit 0,08 mm (0,0031 in)
Váltókarok:
Shifter Type Guide Bar
Guide Bar Hajlítási Limit 0,025 mm (0,001 in)
Transmission
Primary Reduction System Spar gear
Primary Reduction Ratio 70/36 (1.944)
Secondary Reduction System Shaft drive
Secondary Reduction Ratio 19/18x32/11 (3.071)
Transmission Type Constant mesh, 5-speed
Operation Left foot operation
Gear Ratio:
1st 38/14 (2.714)
2nd 38/20 (1.900)
3rd 35/24 (1.458)
4th 23/24 (1.166)
5th 29/30 (0.966)
Main Axle Deflection Limit 0.08 mm (0.0031 in)
Drive Axle Deflection Limit 0.08 mm (0.0031 in)
Shifter:
Shifter Type Guide Bar
Guide Bar Bending Limit 0.025 mm (0.001 in)
A 400 nem tudom.
Csak azt nem értem, hogy a szétszedés után hogyhogy egyszer csak megjavult?