Kb igen. Nem neztem az orat mert mast is csinaltam mellette. Tudod ha bejon egy vevo olaj csere vagy gumi csere akkor azt megcsinaljuk. A 8 orat a munkalapra irtuk. De valahogy ugy megvan.
Csak erdekesseg keppen tettem fel ezt a kepet. Egy Vulcan-on csereltem generator alloreszt es ennyire ki kellett venni a blokkot a motorbol. Milyen szerencsetlen megoldas hogy 8 oras munkadijba fajt a tulajnak a muvelet ahelyett hogy csak dekli le es fel. Ilyen is van.
Szia katana!
Kerestem a katalogusunkba a motorod de csak 89-ig tudok visszamenni. Sajna a tied nincs benne. Ismerem a motorod mert otthon javitottam ilyet tobbszor is de nem tudom az olaj mennyiseget a teloba. Holnap ujra dolgozunk es megprobalom a suzukin keresztul hatha ok tobbet tudnak vagy esetleg valamelyik szerviznek szerelesi konyve van.
Ha minden kotel szakad akkor van egy olyan megoldas hogy a telo olaj mennyiseget szintre adjak meg. Azaz osszeszerelt allapotban a ruggot kiveve a telot osszetolod es a felso peremtol van megadva az olaj szintje. Ez szinte minden motornal hasonlo meret. Nem egyforma de kozel hasonlo. De mondom keresem meg.
Ez nem virgács ez LF 400 a Kinai virgács, megvették a gyártási jogát ugyan úgy a mint a 250-ét. Az lett a Kewaay 250 ez meg LF 400. Most hogy mondod valóban más képp áll de csak annyi, hogy hosszabb gumi cső kell rá.
Üdv brumeszkosz. Az általad felrakott képen egy érdekes dolgot figyeltem meg. A szívócsonkon lévő csövecskék egymással szemben vannak,ezért ide könnyű felrakni a csövet. Megnéztem az enyémen és azon jócskán elvannak tolva egymástól.Tehát az enyémre csak úgy lehetne feltenni ha egy S-betűhöz hasonlóan hajtanám meg csövet. Én azt hittem mindegyik virgácsnál ugyan úgy van,vagy tévedek?
Így már látom...érdekes! Én személy szerint az összekötő csövet el is zárnám középen,mondjuk egy elfűrészelt 6-os csavarszárral....biztos,ami biztos. Először nem tűnt fel, mert a képnek nem az a része volt bekeretezve....
Robin, írtam emilben. Szóval nekem az a gyűrű kéne, ami a motoron ülve a bal lábamnál lévő karbi-fedélen van. Ha leszedem a karburátor-fedelet, akkor a fedélben körbe egy vályúba van téve. Szerintem ott lehetett a gikszer, ott nem tömített rendesen.
Hát aztat,hogy a két szinkronizálásra való csonk eddig egy-egy gumidugóval volt lezárva itt meg össze van kötve egy gumicsővel.
Na most a régebbi gépeken már ez a gumisapka eléggé repedezett és fals levegőt szívhat, ennek pótlására van ez a megoldás ugyan is én ilyen gumikupakokat külön még nem láttam az EBAY-on.
Kellemes karacsonyt nektek!
Kerestem a katalogusunkba a motorod de csak 89-ig tudok visszamenni. Sajna a tied nincs benne. Ismerem a motorod mert otthon javitottam ilyet tobbszor is de nem tudom az olaj mennyiseget a teloba. Holnap ujra dolgozunk es megprobalom a suzukin keresztul hatha ok tobbet tudnak vagy esetleg valamelyik szerviznek szerelesi konyve van.
Ha minden kotel szakad akkor van egy olyan megoldas hogy a telo olaj mennyiseget szintre adjak meg. Azaz osszeszerelt allapotban a ruggot kiveve a telot osszetolod es a felso peremtol van megadva az olaj szintje. Ez szinte minden motornal hasonlo meret. Nem egyforma de kozel hasonlo. De mondom keresem meg.
Javaslatom: A gumicsövet a csonk hosszánál másfél centivel hagyjátok hosszabbra és egy hatos vagy hetes csapágygolyót nyomjatok bele.
Az én vasamról 2008 ősze óta le van kötve minden felesleges szar a szívócsonkról és ezen módon le van dugózva.
Nem keversz össze vkivel?....biztos, hogy nekem írtál?...és melyik mailre?
Így már látom...érdekes! Én személy szerint az összekötő csövet el is zárnám középen,mondjuk egy elfűrészelt 6-os csavarszárral....biztos,ami biztos. Először nem tűnt fel, mert a képnek nem az a része volt bekeretezve....
Na most a régebbi gépeken már ez a gumisapka eléggé repedezett és fals levegőt szívhat, ennek pótlására van ez a megoldás ugyan is én ilyen gumikupakokat külön még nem láttam az EBAY-on.
Mit kell pontosan nézni a képen?....bocs, de nem vágom így
Megpróbálhatom, csak előbb mond meg, melyik gumigyűrűre gondolsz ?
http://www.ebay.de/itm/Lifan-L...