Ez a természetes működése,ha volt zsigulid akkor tudod, indítás kop szivató gáz nélkűl és ahogyan melegszik úgy tolod lassan fokozatosan vissza a szivatót.
Ez zsiguli csak két kerék és Japánból.
A visszahuzo bowdennek biztonsagi okai vannak. Kepzeld el hogy felakad a gaz mert mondjuk a huzo bowden kiszorosodott valahol vagy a pillangoszelep tengelye szorul vagy csak egy vezetek miatt a pillangotengely felakad nyitott allapotban te meg mar 1 -be raktad es kanyarodnal ki a garazsbol vagy az uzlet elott a motorok kozt. Megijedsz es eldobod a kupplungot a moci meg megy a kirakatba vagy donti le a kutyahazat otthon. Na ilyenkor mikor a motor orult modon uvolteni kezd az elso reakciod hogy visszacsavarod a gazt. Eltudod kepzelni egy kozel 200 lovas motor mit csinal ilyenkor? Szinte minden motoron alkalmazzak (krossz motoron pl nem) .
Az enyém ugyan úgy indult ,mint a tiéd. Viszont most szivató nélkül indítom,és ha beindult akkor nyomom rá a szivatót.Egy max két tekerés és indul,szivató lassan ráhúz ,emelkedik a fordulat és szépen jár.
Hát rosszul gondolod. Nincs tartozásom semmilyen. És nem is volt. Azon kevesek közé tartozom akiknek sikerült kölcsön nélkül előteremteni a szükséges dolgokat. Tehát nekem pozitív a vagyonom. Igaz nem olyan látványos mint egyeseknek.
Szóval én csak nyitott szemmel és füllel járok. Irtózatosan nagy átveréseket csinálnak a bankok. Kicsiben és nagyban is. Ugyan is senki nem Frankot kapott kölcsön. És nem is frankot kell havonta befizetni. Egy páran akik már be merték perelni a bankjaikat, azok nyertek is. Csak nem verik nagy dobra. Mivel a Média is a bankok kezében van.
Én nem védem a kormányt. Sok hülyeséget is csinál. De azért úgy érzem, hogy vannak nekik jó húzásuk is.
Én legfőképpen azért nem török senki felet pálcát, mert nem vagyok benne biztos, hogy ha a helyükben lennék akkor én jobban tudnám csinálni.
De inkább motorozzunk:
Ma beindítottam és járattam vagy 15 percig a gépemet. Nagyon jó volt hallani a dübörgését. Szinte úgy kellet vissza fogni magam hogy ne kerüljek vele a havas úton. Jöhetne már a tavasz!
De volt egy kis problémám is. Nagyon nehezen indult be. Elég sokat kellet köszörülnöm. Meg miután beindult. Szívatóval gáz nélkül pöfögött. Majd mikor gázt adtam leállt. Jó párszor megcsinálta mire elértem azt hogy egy picit gázt is adagolhattam neki.
Ez természetes működés hidegben, vagy valami hibának a jele?
@RC51: Ha tudsz nekem is segíts légy szíves ugyanebben a kérdésben. 1986os Suzuki Katana. Bukólámpás változat Kanadából. Ha lehet márkát is javasolj! Mennyiség minőség egyaránt érdekel.
228 ccm szárankent. Ha 80 kilo alatt vagy es tobbnyire egyedul motorozol 10W az olaj viszkozitasa. Ha nehezebb vagy akkor 15W es meg ha raadasul utasod is van akkor a legnagyobb terheleshez 20W az ajanlott.
Ne haragudj Zsocca, hogy hozzászólok, csak egy hosszú körgondolat, és ejtsük ezt a témát.:
Teljesen érthető, hogy neked a legtöbb problémád a bankokkal van, mert gondolom felvettél hitelt, aminek a feltételei között ott volt, hogy árfolyamfüggő.
Nekem a problémám a tehetségtelen gazdaságpolitikával leállított gazdasággal van, és itt a két dolog összefügg. Ugyanis, ha ez a csak és kizárólag a saját tejhatalmával foglalkozó bagázs normális gazdaságpolitikát folytatna, akkor esetleg lehetne annyi a fizetésed, hogy fizethesd a magasra emelt részleteket is, és talán nem is lenne annyira magas a részlet, mert abban az esetben az árfolyam is optimális szinten lehetne.
Nekem pedig munkám....
Ne haragudj, hogy belepofáztam, csak az éremnek általában 2 oldala van.
Boldog Karácsonyt minden Viragósnak, két és háromkerekűsnek! http://youtu.be/BWgCY0UX7LU
Gyűlölni bárkit lehet. de azért néha gondolkozni is érdemes.
Nekem az a véleményem, ha kölcsön kértem a szomszédomtól, és nem tudom megadni mert egy tol vonással sokszorosára emelte a tartozásomat akkor nem hiszem, hogy újra kölcsön kérek tőle.
Kíváncsi lennék, hogy hány bedőlt svajci farnkos hittellel rendelkező ember vet fel újra Svajci frankos hitelt. Vagy egyáltalán hitelt.
Én részemről befejeztem a témát. Csak azért írtam az előzőt mert nem értettem hogy hogy jönnek ide azok a megjegyzések.
Köszi a tied pont megtaláltam mert megírtad emailbe. Azok akik nem írták meg kérem sürgösen potolják.
Korda Zoli
Ardai Béla
Ez a kettö hiányzik a többieké meg van.
Hát tudod, mikor megnéztem ezeket a cuccokat akor még 285 Ft volt az EURO, aztán utánna elkezdett zuhanni a forint, kuszsszem megint benyögte hogy nem is kellett nekünk az IMF hitel , mire megvesszük a dolgokat majd közlöm, hogy a bank mennyiért adja az EURO-t.
És még nem is szóltam a devizahitelesek nevében.
Akkor miért szeresem a cigány tolvajt?
Amúgy meg alapból GY Ű L Ö L Ő M a tolvaj cigányt!
Dr. Gányi László, Politikaelmélet c. főiskolai jegyzete szerint a politika érdekérvényesítés, melyet érdekcsoportok végeznek...
Ebben még talán semmi rossz nem lenne, de amint a hatalom, és anyagi javak megszerzésére irányul, nem pedig egy társadalom működtetésére, onnantól adódnak gondok.
De! addig, amíg egy ország teljes lakosságában nincs kb 300 olyan ember, aki a másik majd 10 000 000 ember érdekeit tartaná szem előtt, és könyörtelenül megtoroltatná az öncélú harácsolást (mivel az igazságszolgáltatás tőlük elkülönülő intézmény kell, hogy legyen), addig ez van, ezt kapjuk... ahogy egyik főméltóságosságunk mondta (akivel kis korában senki nem volt hajlandó focizni, így egyedül rúgta a bőrt), el lehet innen menni... Ja igen Viktor meg csodálkozik, hogy elődjének mily sokan szót fogadnak... csak a rokonságomból kb tízen vannak más országban...
Kedves Bumi
Először is köszi, hogy segítesz nekünk az anyag beszerzésekben.
De néha úgy érzem, hogy másod állásban, vagy harmad állásban a politikai provokátor szerepét is eljátszod. Pedig már egy párszor megegyeztünk, hogy itt nem politizálunk.
Félre ne érts. Én nem politizálok. S nem is szimpatizálok egyik oldallal sem. Szerintem nincs a földön mocskosabb dolog a politikánál.
Van egy bovdenos, és van két bovdenos is. az évjárattól függ szerintem. Egy ismerősömnek 80 évek beli a motorja.
Neki egy bovdenos. Az enyém 99-es, és gyárilag két bovden van. De nem teljesen párhuzamosak. Nem tudom pontosan hogy mi az értelme, de az egyik vissza felé húz.
Van vissza húzó rúgó is, de külön van egy bovden amivel visszafelé is lehet húzni. Ha megállok a pirosnál, és magasnak találom az alapjáratot, akkor a gázkar enyhe vissza tekerésével tudom csökkenteni.
Igazából nem tudom, hogy mi az értelme a visszahúzó bovdennek de biztos jó hogy van. Mert a Japcsik műszakilag tutira nem hülyék.
Jól számoltad az elsőt , de venni kell olyan buborékos borítékot is mert sima levélborítékba nem biztonságos, kiszakadhat mint orbánc apjának a cottonja és így lett a királyunk.
Úgy saccolom 6 ropiból biztosan kijön.
Ez zsiguli csak két kerék és Japánból.