Az xv 535 kuplung bovden 13 euro,
Berkes kóllegának 46 Euro, kérek még 3 EURo-t pluszba mindenkitől a német postára és kb 600 ft a magyarpostára.
295Ft árfolyamon kérem számolni az EURO-t (köszönöm vezérem)
Mindenki ellenörizen le mindent és ha valamit elrontottam javítson ki!
Sajnos ez nem így van. A karbinál szokott kiszálkásodni,ahogy kilép a tokból. Nem tudják olyan pontosan kiléptetni, ahogy felcsavarodik pillangó tengelyére súrlódik, és pár 10 ezer km után már el el pattan egy egy elemi szál.
Némelyeknél meg egyszerűen csak berohad a teflon belső cső ellenére is.
Idén engem gsx 1400, meg az sr 500 -on is utolért a végzet, cserélni kellett...
Az eddigi névsor a 535 kuplung bovdenre.
Rudalics R
Major V
Korda Z
Pataki J
Ardai B
Scmitd L
Berkes I xv 1100 gáz és kuplung bovden
Ha valaki lemaradt szóljon.
Gáz bovdent nem kérdeztem de azt nem is kel cserélni sosem hacsak karbiszereléskor nem barmolja szét az ember.
Kuplung bovdenre a privát emailre küld egy emailt.
Azt nem de azt nem is kell cserélni sosem meert a pillangószelep mozgatásához nem kell nagy erő, mig a kuplugrugó összenyomása már bikásabb. Szerintem gázbovden kiszolgálja a motorodat.
Ugy nez ki. Ahogy brumesz is irta, letezik ilyen. Lehet, hogy a neni nem ismeri, de van. A legulcs a fotengelycsavarhoz hasznalhato, de visszahuzaskor finoman, ne adj neki 180-200 Nm-nel erosebb nyomatekot!
blackiexnek
M14x1-es csavart kértem . Erre az volt a válasz hogy a szabványban csak M14x1,5 van ,ez a sűrű menetes . Lehet a nő és a csavar nem kompatibilis fogalom ?
Köszönöm fiúk !
Holnap melózok sajnos , nem tudom megnézni hogy jó e hozzá a boltban kapható sűrű menetes csavar . Na mindegy ló***sz ,majd a világvége után valamikor .
A főtengely végén levő anyát ,szabad levegős kulccsal lazítani ?
Az világos, de ha nem létezne ilyen menet, az esztergályos nem tudta volna kifúrni. Egyszerűen annyi a sztori, hogy te a boltban rossz csavart kértél: M1-est M14x1 helyett.
M14 X 1 létezik és kapható, teljesen normális, metrikus menet.
Ez 14 mm átmérőjű menetet jelent, ami (ahogy István is írta) 1 mm-t emelkedik fordulatonként.
Ha nem lehetne beszerezni, a többieknek, akik ugyanezen rajz alapján gyártatták, nem lenne lehúzója.
Üdv Viktor
Részemről rendben,küldtem emailt privátra.
Üdv: Viktor
Berkes kóllegának 46 Euro, kérek még 3 EURo-t pluszba mindenkitől a német postára és kb 600 ft a magyarpostára.
295Ft árfolyamon kérem számolni az EURO-t (köszönöm vezérem)
Mindenki ellenörizen le mindent és ha valamit elrontottam javítson ki!
Ide kérem az utalást.
Számlatulajdonos neve: Jeszenszki Tiborné
Bank neve: ERSTE BANK
Számlaszám: 11991119-96169021-00000000
Itt a linkje a bovdennek akit érdekel.
http://www.ebay.de/itm/3505634...
Némelyeknél meg egyszerűen csak berohad a teflon belső cső ellenére is.
Idén engem gsx 1400, meg az sr 500 -on is utolért a végzet, cserélni kellett...
Rudalics R
Major V
Korda Z
Pataki J
Ardai B
Scmitd L
Berkes I xv 1100 gáz és kuplung bovden
Ha valaki lemaradt szóljon.
Kuplung bovdenre a privát emailre küld egy emailt.
Lehet még jelentkezni bowdenre ? Szeretnék kuplungot ,és gázt rendelni ,ha még lehetőség van rá ,535-höz .
Előre is köszönet .
Szerintem ugyanolyan,nekem jó.Ha már bowden, gázbowdent nem kérdezted ?
Üdv.
Írtad anno a tank citromsavas takarítását. Hogy sikerült? Kifestetted utána?
Fabesz
M14x1-es csavart kértem . Erre az volt a válasz hogy a szabványban csak M14x1,5 van ,ez a sűrű menetes . Lehet a nő és a csavar nem kompatibilis fogalom ?
Holnap melózok sajnos , nem tudom megnézni hogy jó e hozzá a boltban kapható sűrű menetes csavar . Na mindegy ló***sz ,majd a világvége után valamikor .
A főtengely végén levő anyát ,szabad levegős kulccsal lazítani ?
M14 X 1 létezik és kapható, teljesen normális, metrikus menet.
Ez 14 mm átmérőjű menetet jelent, ami (ahogy István is írta) 1 mm-t emelkedik fordulatonként.
Ha nem lehetne beszerezni, a többieknek, akik ugyanezen rajz alapján gyártatták, nem lenne lehúzója.