Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egészségedre !
Igazad van, elvégre karácsony van, inkább iszok egy sört.
Hagyd Brumi, ha neki ez okoz kielégülést ...
Na megint egy anonim okos tojás.
Ja tartalék kuplung bovden?Hány éve is motoroztok?Ez nagyon gázzzzzzzzzz!
Igen, ez így van. Szeretném megköszönni, hogy felvállaltad a szervezés, megrendelés , majd a postázás feladatát is !
Én 1 kuplungbowden.
Üdv Viktor
Tehát mindenki egy kuplung bowdent szeretne, kivéve Schmidt Lászlót aki még gázbowdent is minndketött és Berkes urat aki 1100-es kuplung bowdent akar.
Szia!
Részemről rendben,küldtem emailt privátra.
Üdv: Viktor
Igen szokott ilyet is de ritkán, a gyári bovdenek sokat bírnak és nincsenek olyan erőhatásnak kitéve mint a kupplungé.
Az xv 535 kuplung bovden 13 euro,
Berkes kóllegának 46 Euro, kérek még 3 EURo-t pluszba mindenkitől a német postára és kb 600 ft a magyarpostára.
295Ft árfolyamon kérem számolni az EURO-t (köszönöm vezérem)
Mindenki ellenörizen le mindent és ha valamit elrontottam javítson ki!


Ide kérem az utalást.

Számlatulajdonos neve: Jeszenszki Tiborné

Bank neve: ERSTE BANK

Számlaszám: 11991119-96169021-00000000

Itt a linkje a bovdennek akit érdekel.

http://www.ebay.de/itm/3505634...
Sajnos ez nem így van. A karbinál szokott kiszálkásodni,ahogy kilép a tokból. Nem tudják olyan pontosan kiléptetni, ahogy felcsavarodik pillangó tengelyére súrlódik, és pár 10 ezer km után már el el pattan egy egy elemi szál.
Némelyeknél meg egyszerűen csak berohad a teflon belső cső ellenére is.
Idén engem gsx 1400, meg az sr 500 -on is utolért a végzet, cserélni kellett...
Bruminál a pont. Gázbovden nem köll ! Írtam privit !
Az eddigi névsor a 535 kuplung bovdenre.
Rudalics R
Major V
Korda Z
Pataki J
Ardai B
Scmitd L
Berkes I xv 1100 gáz és kuplung bovden
Ha valaki lemaradt szóljon.
Remélem,hogy igy lesz. Lehet ,hogy ezért nem látni a hirdetések között.
Gáz bovdent nem kérdeztem de azt nem is kel cserélni sosem hacsak karbiszereléskor nem barmolja szét az ember.
Kuplung bovdenre a privát emailre küld egy emailt.
Azt nem de azt nem is kell cserélni sosem meert a pillangószelep mozgatásához nem kell nagy erő, mig a kuplugrugó összenyomása már bikásabb. Szerintem gázbovden kiszolgálja a motorodat.
brumeszkosznak
Lehet még jelentkezni bowdenre ? Szeretnék kuplungot ,és gázt rendelni ,ha még lehetőség van rá ,535-höz .
Előre is köszönet .
Szia!
Szerintem ugyanolyan,nekem jó.Ha már bowden, gázbowdent nem kérdezted ?
Üdv.
Ugy nez ki. Ahogy brumesz is irta, letezik ilyen. Lehet, hogy a neni nem ismeri, de van. A legulcs a fotengelycsavarhoz hasznalhato, de visszahuzaskor finoman, ne adj neki 180-200 Nm-nel erosebb nyomatekot!
Szia thor535!
Írtad anno a tank citromsavas takarítását. Hogy sikerült? Kifestetted utána?

Fabesz
blackiexnek
M14x1-es csavart kértem . Erre az volt a válasz hogy a szabványban csak M14x1,5 van ,ez a sűrű menetes . Lehet a nő és a csavar nem kompatibilis fogalom ?
Lazítani nyugodtan. Meghúzni is lehet, csak a nyomatékra kell figyelni.
Köszönöm fiúk !
Holnap melózok sajnos , nem tudom megnézni hogy jó e hozzá a boltban kapható sűrű menetes csavar . Na mindegy ló***sz ,majd a világvége után valamikor .
A főtengely végén levő anyát ,szabad levegős kulccsal lazítani ?
Az világos, de ha nem létezne ilyen menet, az esztergályos nem tudta volna kifúrni. Egyszerűen annyi a sztori, hogy te a boltban rossz csavart kértél: M1-est M14x1 helyett.

M14 X 1 létezik és kapható, teljesen normális, metrikus menet.
Ez 14 mm átmérőjű menetet jelent, ami (ahogy István is írta) 1 mm-t emelkedik fordulatonként.

Ha nem lehetne beszerezni, a többieknek, akik ugyanezen rajz alapján gyártatták, nem lenne lehúzója.