Mondjuk ha betenném egyesbe, a vezérműtengely lánckerekét megjelölném,a régi láncot szétbontva ki lehetne fűzni szerinted.A kifűzés közben a hozzádrótozott új láncot meg mindjárt behúznám vele.Ez csak elmélet de szerinted lenne erre elég hely a felső deknin keresztül.
nagyon klassz ez a keret. Az enyém is most van gyártás alatt... Én vascsőből gyártatom, azt krómoztatom Edelényben (majd ha készen lesz). Utána legyártatom a két bőrtáskámhoz való távtartót (a teleszkóptól való távoltartásra), két oldalra hátra.
Egyébként, mivel a lábtartó drága, ezért én a bukókeretre a hátsó lábtartót fogom - leszerelhetővé téve - rátenni. Mivel nekem elég kényelmetlen hosszú távon a hajlított láb, ezért fontos számomra ez. Így ki tudom majd nyújtóztatni a virgácsaimat.
Sziasztok!
Tavasz óta kerestem egy tisztes iparost a környéken, aki csinál nekem, egy bukókeretet a motorra.Utoljára 3 hónap gondolkodás után kb 40 000 ft vállalta volna egy iparos rozsdamentes anyagból,ujabb 1 hónap után még mindig semmi. Berágtam és megcsináltam magam rozsdamentes anyagból polírozva.Így sikerült:
Én is szétbontott lánccal gondoltam a befűzést,csak nem tudom mennyi hely van mert még nem láttam az enyémet.Te már láttad.Azt mondod,hogy dekni bontás nélkül nem menne.
Tisztelt blackiex!Ez amit leírtál csak akkor igaz ha kiveszed a blokkot, és leveszed minimum a hengerfejet, és a láncfeszítőket.Akkor se biztos hogy a lánckerék ami össze van építve egy közbenső fogaskerékkel, és a hézagmentes kapcsolódást is biztosítja, kivehető.Akkor a pedig hengert is le kell venni.Ezért a másik utat választottam.Csináltam egy szerszámot amivel a lánc csapját ki és vissza lehet nyomni.Minden láncon van egy más színű láncszem az a szerelhető.(lágy a csap vége)Lefele meg azért nem jön ki a kerék, mert a blokkon van egy íves felöntés gondolom megáll benne az olaj, így a lánc rögtön kap kenést.
Végtelenített lánc. :(
Fogaskerék kilazít alul-felül, felfelé lánccal együtt kihúz, lánc átfűz, alsó fogaskerékkel együtt visszaereszt, jelöléssel összeilleszted, fogaskerék vissza.
Nem akkora balhé, mint amekkorának tűnik ám.
A motoron csak a dekni van levéve, meg a kuplung, lamella csere miatt. Az eleje teloszimmering csere miatt van lebontva.Erről jut eszembe van 2 db gyári yamaha simmeringem 36x48x8/9.5 nekem 38-as a száram azért nem volt jó.H valakit érdekel írjon.
Az én gépem 3500 körül forog százon ha emlékeim nem csalnak de majd megnézem tavasszal pontosan.Bezzeg a Rav 4 -em 2200-on tud százat az már majdnem alapjárat.Na jó egyes motoroknál talán.
Sziasztok!A vezérmű láncok cseréje megtörtént.A fényképen látszik,hogy az új és a rosszabbik lánc között egy szem az eltérés.Ez már a vezérlésbe is problémát okozott.Gyorsulás, fogyasztás, stb./Ém se bántam meg a 750-est.Nem a sebesség hanem az erő miatt.Három bőrönddel megpakolva,+tanktáskával utassal hegyen völgyön 100-110 és még van bőven tartalék.
Azért művelet nem volt haszontalan, mert ugyan érdekes módon szinte semmi olaj nem hiányzott, de ami benne volt, inkább sárra hasonlított. A szelepek teljesen le voltak ragadva kénytelen voltam petróleummal átmosni az egészet. Persze akkor már a szimeringeket is kicseréltem (nem ATHENA). Jó ötletet adtál, a facsavaros módszerrel 2perc alatt simán kijött.
Akkor még mielőtt pánikba esnél, ha összeszerelted és ráülve megmozgatod és elfogadható, próbakörön nem üt fel, akkor nincs baj.
Ellenkező esetben rugócsere. Nem tudom az okát a korábbi vastag olaj betöltésének, lehet, hogy az ex-gazda ezzel próbálta a gyengült rugót leplezni, de menjünk biztosra. Felesleges előre enni a kefét.
A rugócseréhez meg úgyse kell kivenni a szárakat a motorból. Elég a telókupakot letekerni.
Ütközésig letudom nyomni, és ezt nem tudom hogy normális-e ?
Tuskót nem merek betenni, mert valahol olvastam, hogy extrém összenyomódásnál sérülhet a szár
"Erre sincs mit irnom Blackiex megirta.Talán csak annyit,hogy a 700-nál meg a 750-nél küszöböltek ki minden felesleges elektronikát ami csak fejfájást okoz a tulajnak előbb vagy utóbb.Én is az 535-ért döglöttem amíg rá nem ültem.Szerencsére előző héten ültem egy 750-en,mert különben megvettem volna és már bánnám.Az 1100-as meg nem tud annyival többet,hogy háromszázezerrel többet adjak érte(maximum fogyasztásban) tehát a legjobb döntés ha van rá lóvé a Virgácsban a 750."
Egyetértünk, bár a hosszabb váltót irigylem az 1100-ből. Jobb szeretnék 3300 ford/perc mellet 100-zal haladni. :)
De tény, ami tény: sehol nincs villanyos kacat, ahová nem kell. Kézi csap vákuumszeleppel, és jónapot.
Ja, hogy kiszerelve nyomogatod... Az más. :)
Akkor pláne ne aggódj. Ha megragadod és a súlyoddal lenyomod, kb. 10 centit simán be fog rogyni, ez normális.
nagyon klassz ez a keret. Az enyém is most van gyártás alatt... Én vascsőből gyártatom, azt krómoztatom Edelényben (majd ha készen lesz). Utána legyártatom a két bőrtáskámhoz való távtartót (a teleszkóptól való távoltartásra), két oldalra hátra.
Egyébként, mivel a lábtartó drága, ezért én a bukókeretre a hátsó lábtartót fogom - leszerelhetővé téve - rátenni. Mivel nekem elég kényelmetlen hosszú távon a hajlított láb, ezért fontos számomra ez. Így ki tudom majd nyújtóztatni a virgácsaimat.
Tavasz óta kerestem egy tisztes iparost a környéken, aki csinál nekem, egy bukókeretet a motorra.Utoljára 3 hónap gondolkodás után kb 40 000 ft vállalta volna egy iparos rozsdamentes anyagból,ujabb 1 hónap után még mindig semmi. Berágtam és megcsináltam magam rozsdamentes anyagból polírozva.Így sikerült:
//s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...
Fogaskerék kilazít alul-felül, felfelé lánccal együtt kihúz, lánc átfűz, alsó fogaskerékkel együtt visszaereszt, jelöléssel összeilleszted, fogaskerék vissza.
Nem akkora balhé, mint amekkorának tűnik ám.
A generátor és a kupplungkosár maradhat, godolom egyéb okok miatt lett az leszedve.
Ellenkező esetben rugócsere. Nem tudom az okát a korábbi vastag olaj betöltésének, lehet, hogy az ex-gazda ezzel próbálta a gyengült rugót leplezni, de menjünk biztosra. Felesleges előre enni a kefét.
A rugócseréhez meg úgyse kell kivenni a szárakat a motorból. Elég a telókupakot letekerni.
Tuskót nem merek betenni, mert valahol olvastam, hogy extrém összenyomódásnál sérülhet a szár
Egyetértünk, bár a hosszabb váltót irigylem az 1100-ből. Jobb szeretnék 3300 ford/perc mellet 100-zal haladni. :)
De tény, ami tény: sehol nincs villanyos kacat, ahová nem kell. Kézi csap vákuumszeleppel, és jónapot.
Akkor pláne ne aggódj. Ha megragadod és a súlyoddal lenyomod, kb. 10 centit simán be fog rogyni, ez normális.