Az a kis tüske jó helyen áll, csináld ugy ahogy K. István leírta és jó lesz. Azt a tüskét a kuplung deklit levéve tudod állítani, alaphelyzetben a tüskének ami felfogható egy nyilnak is a blokkon lévő kis kidudorodással egyszintben kell lenni de a tiéd még pont belefér a türésbe. Úgy csinálni ahogyan K István mondta.
Ne vacalkolj már azzal!
Visszaraktad, kell hagyni fent karnál 1-2 mm hézagot játéknak (ahol az állítócsavar is van a kar és konzolja között) hidegen! Tök mindegy hogy álla lent.
az előbb szétszedtem a kupplung karnál a bowdenvéget, és beolajoztam. most viszon nem tudom, mennyire van előfeszítve. a másik végénél a blokknál van egy kis tüske a blokkból áll ki, és a mozgó kupplungvégen egy kis hegyes rész. Ezeknek mindenképpen együtt kell állnia? És mindig ekkor áll jó helyen a kupplung? Mert nekem a blokkból kiálló kis tüskénél kb 0,5 centinél hátrébb áll a mozgó tüske.
Ha ugy van ahogyan írtátok és az újabb gépeken már a tartóban van a menet és azért csak egy anyával lehet lekontrázni akkor mindegy milyen évjáratú vashoz való bovdent veszek. Az egyanyás amúgy is a 2000 évjárathoz való olyan meg nem sok forumozónak van.
Szia!
Igen ,Anya csak egy van, anyacsavar van kettő. Más különbséget a kettő között nem látok. Lehet hogy valakinek a másik fajta kell. Irtam a privát emeiledre. Üdv
Sziasztok.
az oda-út 2 x 550 km-rel semmi gond nem lesz. Magyarországon nézelődős, egész napos utat tervezünk, valószínűleg a Dunakanyar mellett elhaladva. Korán indulnánk, (én még korábban, mert Sárospatak a világvége). Most ősszel is volt már ilyen, igaz nem egymás utáni két napon, semmi probléma nem volt. Másnap meg Ausztriában lesz az út. Nyilván egész napos, dehát ez a lényeg. Max. 4-en megyünk, jól ismerjük egymást, igaz korábbról, mint hogy én elkezdtem egyáltalán a motorozást.
Igazából nem tudom, lesz-e 4-4500 km az össz futás, lehet hogy csak 3500. nekem az is bőven elég. Úgy gondolom, hogy Innsbruck-tól napi 2-300 km-es túrákat kényelmesen lehet nyomni, de ha 400 lesz, hát istenem.
Más:
nem tudom, mire értitek a kuplung csavarokat, nekem itt a képe a blokknál lévő rögzítésnek:
Rudalics Róbert
Major Viktor
Korda Zoltán
Pataki Jenő
Ardai Béla MÁV
Akit kihagytam jelentkezzen újra!
Visszaraktad, kell hagyni fent karnál 1-2 mm hézagot játéknak (ahol az állítócsavar is van a kar és konzolja között) hidegen! Tök mindegy hogy álla lent.
az előbb szétszedtem a kupplung karnál a bowdenvéget, és beolajoztam. most viszon nem tudom, mennyire van előfeszítve. a másik végénél a blokknál van egy kis tüske a blokkból áll ki, és a mozgó kupplungvégen egy kis hegyes rész. Ezeknek mindenképpen együtt kell állnia? És mindig ekkor áll jó helyen a kupplung? Mert nekem a blokkból kiálló kis tüskénél kb 0,5 centinél hátrébb áll a mozgó tüske.
Üdv. Zoli
http://www.ebay.de/itm/1507201...
Igen ,Anya csak egy van, anyacsavar van kettő. Más különbséget a kettő között nem látok. Lehet hogy valakinek a másik fajta kell. Irtam a privát emeiledre. Üdv
üdv. Zoli
Igen, az enyémen is igy van rögzítve ezért van a bowdenen a két két anyacsavar.
Ez a kétanyás változat.
az oda-út 2 x 550 km-rel semmi gond nem lesz. Magyarországon nézelődős, egész napos utat tervezünk, valószínűleg a Dunakanyar mellett elhaladva. Korán indulnánk, (én még korábban, mert Sárospatak a világvége). Most ősszel is volt már ilyen, igaz nem egymás utáni két napon, semmi probléma nem volt. Másnap meg Ausztriában lesz az út. Nyilván egész napos, dehát ez a lényeg. Max. 4-en megyünk, jól ismerjük egymást, igaz korábbról, mint hogy én elkezdtem egyáltalán a motorozást.
Igazából nem tudom, lesz-e 4-4500 km az össz futás, lehet hogy csak 3500. nekem az is bőven elég. Úgy gondolom, hogy Innsbruck-tól napi 2-300 km-es túrákat kényelmesen lehet nyomni, de ha 400 lesz, hát istenem.
Más:
nem tudom, mire értitek a kuplung csavarokat, nekem itt a képe a blokknál lévő rögzítésnek: