Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt találtam mert a másik nem válaszolt kupplung ügyben.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAP...


Dear likacska,

MotHO
Bernd Noll
Owiesenstraße 27
22177 Hamburg
www.motho.de
Tel.: 040 / 613311
Mobil 0170 2728947
noll@motho-hh.de

Hallo, Versand nach Ungarn 14,- ?
1x XV 1100 Gaszug Auf 13,- ?
1x XV 1100 Gaszug Zu 13,- ?
1x XV 1100 Kupplungszug 17,- ?
1x XV 1100 Tachowelle 9,- ?
1x XV 535 Kupplungszug 12,90,- ?

Was für ein Baujahr Typ ? What a Year Type?

Bestellen Über noll@otho-hh.de / Order About noll@otho-hh.de

A kérdőjelek EURO-t jelentenek.
Ne hegesszél rá mezei anyát hanem vegyél hozzávaló csavart ! ,lehet kapni, én is vettem. A sürű menet azért kell, hogy finomabban tudjad lelazítani a mégnest a fötengelyről. Olcsobb egy hozzávaló csavar , nekem 300ft volt , mint egy új mágnes!
Az M14x1-es menet pontosan egy finom emelkedésü menet.
1 mm - 1 fordulatra.
Az M6-as menetnek van ekkora szabvány szerint normál menetemelkedéssel.
Ha nincs nálad polcon akkor a rajznak megfelelöen kel hozzá vágatnod egy orsómenetet is egy csavarszárra.
Lehet hogy az" M14x1 menet"keverte meg az elméjét ?
Kérlek szépen ezt a rajzot nyomtattam ki . Odaadtam a kollégámnak,aki továbbította az esztergályosnak .
Gondoltam nem kell külön magyarázatot fűzni hozzá . Módfelett sűrű menetet vágott bele . Megfelel ha kifúrom 14-esre a likat ,és alul hegesztek rá egy anyát . Mezei meneteset .
Elárulod, hol látsz ezen a rajzon M1-es menetet?
M10-es szabványos menet lesz az...
brumeszkosznak
Végre elkészült a lehúzó /szabadonfutóhoz/ a kapott rajzok alapján .
M 1-es menettel ahogy a rajzon szerepel . A boltos hölgy szerint ilyen menet nincs a szabványban . Ezek szerint esztergáltatnom kell hozzá csavart is ?
Kész az első-hátsó felni.
Hát az ugy lehet,hogy kizerveztek sok mindent a Máv-tól EU utasításra állítólag, és használhatják a pályát kellő díjazás ellenében a külföldi vasutak is és nem kell a magyar mozdonyvezetőket dolgoztatni, jön a román a román szerelvénnyel stb és ha nincs fuvar vissza akkor megy üresen haza. Na ezért is lehet látni idegen mozdonyokat.
Összetett a sztori. Első körben az egész oldalfalát fehérre szerettem volna festeni. Be is szereztem RING típusú víz bázisú fehér festéket, amit kifejezetten gumira ajánlanak. Szépen elmaszkoltam és elkezdtem festeni, de sajnos nagy felületen még a második réteg után is látszanak az ecsetvonások, ami nem tetszett. Nem beszélve arról hogy beszivárgott a maszkolás alá, szóval nem olyan lett a végeredmény amit szerettem volna. Viszont a festék gyorsan kötött, ezért gyorsan bevágtam a kádba, és míg nem kötött meg teljesen elkezdtem róla ledörzsölni szivaccsal, meg körömkefével, zuhannyal. Másfél óra alatt sikerül róla eltávolítanom, de nagyon beszartam, lelki szemeim előtt már ott lebegett, hogy új gumit kell vennem. Aztán gondolkodtam, hogy a fekete felnit és fekete gumit ki kéne emelni valamivel kicsit, és ekkor jutott eszembe, hogy van egy fehér lakkfilcem. Na azzal csináltam ezt. Két rétegben húztam ki, nem egy hosszú dolog. Némi kézügyességet igényel, és a két rétegben mind a két oldalon meg van kb 1 óra alatt, ebben benne van a két réteg közti száradási idő.
Ennyi a sztori. Lakkfilcet amúgy bárhol lehet kapni. Vastag alu hengeres háza van, és az elején a filcfej rugósan benyomható. Biztos láttál már ilyet. 800-1000 Ft körül van.
Szeret titeket. Fel lesztek fejlesztve mint állat. Egy két Nohab-ot már fel is újítottak. Kell a segítség mert egyre több idegen mozdonyt látok pl. Budfok-Hároson. Román Szlovák stb. ez,hogy lehet?
köszi.
Tényleg ... ,, ezt nem is tudtam, a pistike a Fecó ellen sztrájkolt a cigány vezér tuningolására de nem kapott érte semmit mikor hatalomra jutott az orbánc rezsim.
Akkor már költöm is mert a cigány orbánc ezt is ellopja mint a magánnyugdíjpénztáramat!
Tegnap hallottam a rádióban,hogy megkapjátok a MÁV-cargo privatizálásakor követelt részeteket. Gaskó Pista sztrájkoltatott eleget miatta. Az idén 3milliárd jövőre 5 amit kaptok. Nem is tudsz róla? Még a GYESEV-esek is kapnak mondta a vezérigazgatónénitek!
Ezt most nem értem, lehetne magyarázni?
Most aztán költekezhetsz. Dől a lé a vasutasoknak a privát izélődésből! Na és még te szoktad tolvajozni pártunk és kormányunk vezérét.
Lehet igazad van de én mégis maradok a Michelin-nél az nem a legjobb de a hajdenaunál biztos jobb és így legalább ha elcsuszok nem foghatom rá a gumikra.
K.István, olvastam az első linkedet, hihetetlen.... A többire még nem volt időm, mert most ebédszünetem van, de azt is meg fogom nézni..

Nagyon jó írás.

Zoli
nekem nagyon teccik!

Mivel festetted? Valami gumialapú, vízbázisú festékkel, vagy ceruzával?
Mindenféle sértés nélkül, én nem hiszem hogy ezekkel a gépekkel nagyon feszegetnéteket a gumi tudásának határait. Német fönököm ilyen gumikat tett a 650-es bömösére, meg a 72! lovas KTM -jére.Olyan supermoto stilusban fekteti lapra a gépet, hogy én soha nem érem utol. Mi itthon egy kicsit túllihegjük ezt a kérdést.
Èn magam is most löttem két gumit az ebay-en az SR 500-ra . Az egyik 2002-es gyártású, a másik talán 2007-es, de soha nem használt. De fél ár alatt van. Gondoltam jobb lesz mint a 90-es évekböl valók amik most vannak rajta...ezek már egy kicsit azért csúszkáltak! :)))
Az 1400-nél már én is kicsit válogatósabb vagyok, mert mégis csak 400 kg utassal , cuccokkal+ a akanyorban a kifele ható gyorsulási erök...Nem is sok gumit találtam még ami 10 ekm felett fut, a legtöbbet megeszi 5 ekm alatt. Két egymás utáni éves túrát már nem merek vele bevállalni,mert eddig mindig kint fogyott el a gumi. Az meg kurva drága...inkább odaadom a barátoknak akik inkább csak otthon lödörögnek...

Èn esetleg nem emeltem volna ki fehérrel, nekem egy picit az már bucsus! :) A többi vitathatatlanul ütös!
Én az elmúlt szezon alapján szeretem. Jól tapad szárazon. Vizesen nem egy nagy durranás, de oda kell figyelni. Amúgy meg ez volt rajta, nincs kedvem 40-50 ezerért egy új szettet venni, annál is inkább, mert ezekben a gumikban kb 1500 km van.
Bika lett a felni, de én egy jobb gumit raktam volna rá.Ez elég gyenge minőségü.
Ez komoly.
Köszi!

Szét lett fűzve a kerék, az agy és a ráf egy homokfújás után matt fekete kültéri UV álló szintert kapott, a küllők pedig krómozva lettek! Aztán az egész össze lett fűzve, felgumizva, kicentrírozva, és kicsit feldíszítve a feliratok által.