Megnéztem a Rev. oldalát is hatalmas a választék,de nekem itthon volt egyszerűbb. Ők csomagküldővel viszik el, szerintem a személyes kapcsolat jobb különösen akkor ha friss gyártásút akarsz venni.
Hat eppen nem:D A moci fel va pocolva es alszik, de meg is atkozott mert mi is elovettem az autot megkocantottam a jobb orat:D szoval mar varom a meleget:D
Tiszteletem mindenkinek, egy jo ideje nem jartam itt, nagyon elfoglalt voltam, csak azert irok mert en is es a motor is elunk es virulonk,es remelem ti is mind rendben vagytok, mely tisztelettel Vajda Lorand Szatmarnemetibol
Köszi Fabesz! Használtan vettem, 4000,- Ft-ért. Van hozzá egy esővédő is, nagyon kis profi. Veszek egy GPS-t is, szépen belefér, és jól látszik a mostani.
@bajszabi: Nem gond a vadi új gyártású gumi sem. Fekti Tibor:06209311094. Mi Gyálon lakunk. Hozzád eljuttatni nem probléma ha meg egyeztek,mert 1héten 2szer megyek Horvátországba a letenyei határon, és összefuthatunk valahol. Bridgestone és Michelin gumikat használok én is, most vettem tőle.
Szia Sibra!
Ugyanilyen tanktáskám van nekem is immár vagy 3 éve. Nagyon szeretem, mind a mérete, mind az alakja nagyon praktikus. Még akkor is ezzel járok dolgozni ha nem motorral megyek Beleférnek az A4 -es iratok egy váltócipő telefon, tárca. A városban csak a mágnesekre szoktam hagyatkozni, rendkívül kényelmes így. Viszont mindig tisztának kell lennie a tanknak! Használd egészséggel!
Olyany rugót nem láttam még eltörni. Sajnos a blokkban kevés olyan dolgot lehet cserélni amihez nem kell kivenni a vázból és utána darabokra szedni. Régen , mikor még nem voltak ennyire agyon integrálva a motorkerékpárok akkor kicsit más volt a helyzet. Pl ha egy T5-ös Pannóniában tört volna el ugyan ez a rugó , akkor az kb egy fél órás bütykölés lett volna, de ne sírjuk vissza azt ami már elmúlt.
Azért pár éve még okosban 40 e HUF körül lehetett kalkulálni egy blokk ki, szét -össze, be művelettel...volt hogy felebaráti szeretetből ennek töredékért is pusztán kihívásból is cseréltem váltót motorban, pedig már hánytam tőle, annyira szakadt állapotban volt, és mondtam is a gazdinak, hogy többet nem tudom szétszedni, mert már nem tudom nyomatékra húzni a csavarokat, annyiszor volt bontva.
csipetke79-az én emailcímem -brumi -tegnap kype-ltunk és a matricát beszéltük meg -délutános műszakban dolgozok és csak most tudok írni -vedd meg és a többi ahogy megbeszéltük-köszi-csá!
Késnek az üzenetek ezért akartam itt írni. Nekem a zár készlet kell, azér küldtem több lóvét hogy a posta is fizetve legyen. Vond le belőle a jutalékodat és ha marad tedd bele a csomagba,. Sima postai csomag ként add fel akkor olcsóbb .
Szia Brumi!
Persze...az 535-ös a ráf kialakítása miatt tömlős gumit igényel ( bár a BMW és a Moto Guzzi csinál küllős kivitelben is tömlő nélküli ráfokat )Ha visszaolvasol, Katanával és másokkal beszélgettünk erről a témáról - konkrétan a defektjavító spray-ről - és itt jött be, hogy szerintem tömlős gumihoz ( virgácshoz is ) célszerűbb a javító spray kéznél tartása, míg a tömlő nélküliekhez a hozzávaló defektjavító készlet, vagy ennek egyes darabjai ( behúzó ár, ragasztó tubus és 1-2 profil gumi). Abban teljesen egyetértek veled, hogy virgácson otthon kereket szerelni megfelelő szerszámok hiányában felesleges kínlódás...esetleg oda is vágjuk a rá.fot
Én ugy értettem,hogy a ragasztóról meg flekről van szó.
Magyarul kiveszed a belsőt és beragasztod a likat mint a bicajon. Én így értettem a hozzászólást.
Na erre írtam azt,hogy ez nem működik az ut szélén mert én egy kollegámmal a mühelybe nem bírtuk rendesen visszarakni az elsőt sem.
A virágokban meg belső gumik vannak ugye?
A tömlő nélküli gumik defekt javításához nem kell kivenni a kereket ! Ugye csak poénnak szántad... .Egy átlagos pl.szög okozta luk javítása nagyon nyugodt tempóban is kb. max.8 perc száradással. Plussz még annyi idő, amíg felfújtatod.
A Revolucion Motor oldalont található gumikból lehet választani? A listán található árakon?
Szabi.
Zoli
Ugyanilyen tanktáskám van nekem is immár vagy 3 éve. Nagyon szeretem, mind a mérete, mind az alakja nagyon praktikus. Még akkor is ezzel járok dolgozni ha nem motorral megyek Beleférnek az A4 -es iratok egy váltócipő telefon, tárca. A városban csak a mágnesekre szoktam hagyatkozni, rendkívül kényelmes így. Viszont mindig tisztának kell lennie a tanknak! Használd egészséggel!
KI
Azért pár éve még okosban 40 e HUF körül lehetett kalkulálni egy blokk ki, szét -össze, be művelettel...volt hogy felebaráti szeretetből ennek töredékért is pusztán kihívásból is cseréltem váltót motorban, pedig már hánytam tőle, annyira szakadt állapotban volt, és mondtam is a gazdinak, hogy többet nem tudom szétszedni, mert már nem tudom nyomatékra húzni a csavarokat, annyiszor volt bontva.
Persze...az 535-ös a ráf kialakítása miatt tömlős gumit igényel ( bár a BMW és a Moto Guzzi csinál küllős kivitelben is tömlő nélküli ráfokat )Ha visszaolvasol, Katanával és másokkal beszélgettünk erről a témáról - konkrétan a defektjavító spray-ről - és itt jött be, hogy szerintem tömlős gumihoz ( virgácshoz is ) célszerűbb a javító spray kéznél tartása, míg a tömlő nélküliekhez a hozzávaló defektjavító készlet, vagy ennek egyes darabjai ( behúzó ár, ragasztó tubus és 1-2 profil gumi). Abban teljesen egyetértek veled, hogy virgácson otthon kereket szerelni megfelelő szerszámok hiányában felesleges kínlódás...esetleg oda is vágjuk a rá.fot
Így nem tudom beazonosítani.
1400,- Ft volt, Szerencsen vettem egy autósboltban.
Magyarul kiveszed a belsőt és beragasztod a likat mint a bicajon. Én így értettem a hozzászólást.
Na erre írtam azt,hogy ez nem működik az ut szélén mert én egy kollegámmal a mühelybe nem bírtuk rendesen visszarakni az elsőt sem.
A virágokban meg belső gumik vannak ugye?
A tömlő nélküli gumik defekt javításához nem kell kivenni a kereket ! Ugye csak poénnak szántad... .Egy átlagos pl.szög okozta luk javítása nagyon nyugodt tempóban is kb. max.8 perc száradással. Plussz még annyi idő, amíg felfújtatod.