Aztat azért nem értem hogyan tudod egyedűl kivenni a kereket( ki tartja meg a motort?) hogyan szeded szét a gumit, hogyan teszed vissza , honnan veszel szerelő vasat?
Én probáltam ketten elsőkereket, nem lett jó a hátsóhoz hozzá sem kezdtem.
Kérdésem minek a ragasztó szet ha nem tudod szétszedni és összerakni a kereket?
Ez nem bicigli!
Érdekes dolog történt: Az srác aki megvette a motoromat, - bár nem erőszakosan - de arra panaszkodott, hogy az első futóművet összenyomva változik a sárvédő helyzete az abroncs mintázatához viszonyítva... Hacsak nem lóg iszonyatosan a kerékcsapágy, akkor ezt nem tudom mire vélni... lehet elértettem, és a hátsó futóműre gondolt, de ott aztán nyugodtan lehet pár mm ferdeség a sárvédőt illetően...Isten látja lelkemet, ha most lenne 450000 huf apróm, már mennék is a vasért... hiányzik az autó elől... ott volt a helye...
A dolgot valamelyest bonyolítja, hogy elírtam az adásvételit a nagy depresszióban, így valójában 12.22-én kerül a tulajdoni viszony megváltozásra.... ez a legkevesebb, mert így kb 300 huf biztosítást bukok a dolgon... (részidő arányosan számítva...)
Sziasztok!
Katana, köszi a segítséget de a túltárolt biztosan nem érdekel mert nekem is hátúl egy tök jó mély mintázatú van de 12 éves és baromira csúszkált nyáron is. Az elsők ha újak és idei gyártású érdekelnek. Honnan tudatom meg, hogy milyenek vannak a havernál?
Sibra.
Én is a Continentált néztem mert árban is elfogadható és gondolom egy jó közép minőség. Az általad említettek mintázata-az én izlésemnek- egy kicsit túl sportos de vannak a Continak és a Dunlopnak más egy picit " utcai-endurós" mintázatúak amik nekem jobban teteszenek. Amúgy ha Pesten járok beugrok az általad említett kereskedőhöz, remélem tudnak mutatni néhányat élőben, Köszi.
M.István!
Kiderült a váltó hibája, sajnos ki kellett szedni a blokkot / fasza munkadíja lesz / és ahogy éreztem egy rugó van eltörve benne , kötvetlenül ahol belép a váltókar tengelye a házba, az első alkatrész / a képeket lásd a 17871-es hozzászólásban a C7-es oldalon 33-as cikkszámú /. Csak azért írom hátha valaki találkozik a jövőben ilyen problémával. Örülök, hogy csak egy 4 eurós alkatrész ment gallyra ráadásul még örülhetek, hogy a letört 2 cm-es darab nem esett bele a fogasketekek közé de annak nem igazán tudok örülni , hogy egy szaros alkatrész csere miatt fizessek előreláthatólag 70-80 ezret munkadíjba. Egy kicsit azért sokallom bár a srác előttem számolta ki és nem tűnt unkorrektnek.
Mindannyiótoknak köszi a segítséget, Szabi.
A Shox-nál vettem defekt javító készletet, kb. 120 x 160 x 60 mm a mérete ( spray nélkül!). Ha ebből kiveszem a befűző árat, 2-3db gumiprofilt és a kis tubus ragasztót, akkor ezek együtt is kisebb helyet foglalnak el ,mint maga a defekt javító spray! Ergo, célszerűbb ezt vinni, mint csak egy sprayt. A javítás pár perc, pumpa meg előbb-utóbb lesz valamelyik autósnál, vagy egy kamionos is felfújja pillanatok alatt a kompresszorról ( persze, ha arra jár)
Ez így van. az elsőt nagy nehezen kicseréltük ketten , de visszapattanni nem akart , az is a gumisnál végezte mint a hátsó amihez már hozzá se fogtunk.
Én elhittem a cimborámnak mert autó alkatrészek terítésével foglalkozik amikor nem motorozik magam nem próbáltam kockáztatós vagyok csak pumpát és ragasztót viszek magammal az ETZ esetén könnyű a gumit levenni de a Viragónál már más a helyzet a gumis 4 bár feletti nyomással patintotta a helyére
Vitatkoznom kell veled. A mai főleg a speed motorok mind tömlő nélküliek. Pont nekik készült a cucc,hiszen nekik nincs hely a tartalékbelsőre szerszámokra stb. Arra jó,hogy elmenjenek az első gumisig.
Ismereteim szerint a defekt javító sprayk kimondottan tömlős gumikhoz vannak kitalálva...a tömlő nélküliekhez a régi "Trabant"szisztémát árulják:behúzó ár, ragasztó és különféle méretű és profilú javító gumidarabok...fúvatásra ott a szénsav patron , vagy a pumpa
Nagyon szép a géped. Ilyen színű a haveromé is,és most már azon is van oldaltáska(köszi kalmi) ami nagyon hasznos. Nekem a Katanán hátsó doboz van ami rendkívül rontja a motorom gyönyörű formáját,de nem tudom nélkülözni. A hátitáskát rühellem,különösen nyáron amikor 1percnyi állás után is folyik a víz a hátamon. Ennyi pakolási alkalmatossággal Patagóniát is megcélozhatod,főleg ha a kényelmi kihívásokat megoldod.
Üdv. Elnézést kérek hogy csak most reagálok, de le kellett mennem a parkolóba a tank felirat hosszát lemérni. Aztán meg vissza kerestem azt a linket amit felraktál egy hónapja. Nem arra gondoltam amit most felraktál. Ami nekem tetszik az csak maga a szöveg crom vagy arany szinben, a de csak 10,5cm hosszú. Így nem takarná le a mostani szöveget ami 12,8cmx6,5cm. Tehát nekem onlyan kellene ami letakarná a teljes szöveget.
Szia az egyik motoros barátom próbálta a javító sprayt de nem tömlős gumihoz való volt utána beragasztotta tip-top ragasztóval és levált a ragasztás azóta két belsőt hord magával meg egy kis kompresszort.
Egy biztonsági zár kulcs toll volt beletörve a gumiba ez is Ausztriában történt vele egy túrán.
Én probáltam ketten elsőkereket, nem lett jó a hátsóhoz hozzá sem kezdtem.
Kérdésem minek a ragasztó szet ha nem tudod szétszedni és összerakni a kereket?
Ez nem bicigli!