Sokkal kényelmesebb.Sőt én a gépemre feltettem egy ezres ülését amit jobban megkonstruáltak mint a 750-ét szerintem.Tartósabb és keményebb egy kicsit.Először azt hittem,hogy kényelmetlenebb lesz de nem 300 km után sem érzek különösebb zsibbadást.Viszont van nekem egy zselés lángvarott amerikai Corbin ülésem ami nagyon fasza de a háttámlámba került volna a föltevése.Neked viszont nincs háttámla a gépen.Nézd meg és ha kell jelezd.Nagyon fasza egyedi ülés.Sajnáltam de a háttámlát nem áldoztam fel érte inkább vettem egy ezres ülést.
Megkérem a két fórum társamat aki megbizott a vásárlással erősítse meg a dolgot mert holnap lejár és nem akarom hogy esetleg rajtam maradjon a cucc.
Beci és Nagyi2
Szia Nagyi 2!
A zár készletre tartod még az ajánlatod mert holnap lejár?
Küldtem emailt is az új címedre válaszolj,hogy tartod e még az ajánlatod mert akkor úgy licitálok.
Holnap 13-kor lejár a licit.Erősitsd meg a vételi szándékodat mert így nem tudok tovább lépni. Írtam ide a fórumra nem válaszoltál a privát emailre sem írtál!
Nálam 70km után jelentkezett a seggzsibbadás a viragon pedig én 10centivel nagyobbra nőttem. Rövid pihi után megint bírtam. Megjegyzem a katanán 200km is megy egyszerre,bár ez valószínűleg a sok együtt töltött év eredménye is. Ott inkább a tenyerem bizsereg amikor megállok. Amíg megyek semmi.
A Zorall egy zenekar és nyáron sörolimpiát tart a balatonszemesi kempingben, ott láttam egy hasonló szerelvényt mint amit linkeltél. DE olyan szinten volt az elbutulás,hogy most már nem biztos ,hogy azt láttam. Úgy emlékszem 1,1es virago volt. Amit te linkeltél az meg Drag. Ettől függetlenül lehet,hogy azt láttam. Régen volt lehet nem is láttam semmit csak álmodtam.
Én most vettem vadiúj Continental-okat a Viragora.
Előre: 3.00 - 19 Conti CM1 49SM/C TT
Hátra: 140/90 - 15 Conti CM2 70S TT M/C
Nekem belsőket is kellett vennem, mert szét voltak rohadva a rozsdától, amit a felni belső feléről kapott.
Úgyhogy a felni belülről lehomkfújták, majd lefestették.
A két gumi egyébként postával 40.000,- volt kereken.
Ez akciós volt, a STRAUSZ Autógumi (pest) -tól.
tel.: Góczán Enikő, +36-1/256-1174
Budapest, Vidor u. 3. szám.
Remélem, segítettem.
A gumik szerintem nagyon klasszak, azt mondják, főleg esőben jól tapadnak.
Nekem az ülésemmel úgymond nincs probléma. Viszont:
Amikor megyek vagy 40-50 km-t, akkor elkezd zsibbadni a seggem, méghozzá hátul, a farokcsontom. Ott, ahol az ülés elkezd emelkedni hátrafelé.
Azt találtam ki, hogy úgy fogok utazni rajta, hogy előrébb csúszom. Viszont így nagyon hajlítva van a karom, furcsa érzés.
És ekkor a lábaim is hajlítottabbak.
Pedig nem vagyok túlságosan magas sem (178 cm).
Lehet hogy az lenne a végső megoldás, ha előre tolt lábtartót szerelnék a virgácsra?
Arra is gondoltam, hogy esetleg egy 535-höz való "egybeülés" műanyag vázára rátenni valahogy az 1100/750 ülés szivacsát, valamint kárpitját.
Mert ahogy nézem a robbantott ábrát, ezeknek semmi közük egymáshoz
Az előző kérdésem tárgytalan ilyenformán, az aktuális kérdés a képek felett!
Tudom, hülye és amatőr kérdés, de azért felteszem Nektek!
Szerintetek az xv 750/1100 ülés rámaszekolható valahogy az 535-re? Sokkal szebbnek találom, mint az enyémet. Valószínűleg kényelmesebb is. Csak éppen nem tudom a méreteket, a felfogatást sem tudom, hogy milyen lehet, stb...
Köszi, de egyenlőre hadjuk.
Nekem majd csak két csavar kell.
Nem szeretnék megint tartalék alkatrészeket felhalmozni. Teli vannak a garázsaim, soha fel nem használt tartalék alkatrészekkel. Majd idővel nézelődöm és ha lehetőségem lesz akkor veszek két csavart. De ha a mostaniak maradnak az sem katasztrófa. Szépek. Csak egy kicsit különböznek.
Még egyszer köszi a segítséget, de egyenlőre halogatom a dolgot.
A hátsó henger sajnos tényleg árnyékba szorul, de ez pl. az 535-ös estében nem okoz gondot.
A nagyobb test mozgatása nagyobb teljesítményt igényel, amitől jobban is melegszik az adott henger. A hengerek belső hűtésével (dúsabb keverék) megfelelő motorolaj megválasztásával, kevés állóhelyi járatással, és a megfelelő sebességi fokozatok megválasztásával azért sokat lehet tenni a hengerkopás ellen.
Az eltérő hőértékű gyertya a detonációs égés elkerülése, vagy a gyertya élettartam növelése érdekében kerül alkalmazásra. A hőtermelődést kevéssé befolyásolja...
A tévedés jogát fenntartom :)
Más: Most, hogy a nagy dízelmozdonyt terelgetem, lassan tényleg nem értem, miért nem csinálnak egy TD V2-es Cruisert... Az autómnak olyan a karaktere, mint a virgácsnak volt... mondjuk itt a 3. fokozat elég városban, de nem kell visszakapcsolgatni, gázt neki, és máris köd előttem, köd utánam...
Sziasztok ! Tapasztalatom alapján NGK BP7ES a nyerő. Nekem 300-400 kiló méterenként "elfogyasztott " egy garnitúra zavarszűrős NGK gyertyát, igazából a gyertyapipák " kiherélése " és a BP7ES együttes alkalmazása hozta meg a kívánt eredményt ! Azóta nincs probléma a gyújtással, szépen megy a motor, szerintem a teljesítménye is javult valamelyest, bár azzal eddig sem volt gond / XV 1100 /. Szóval mindkét henger BP7ES + herélt pipa !
Az lenne a minimum, hogy büfiznek egy igent vagy egy nemet!
Beci és Nagyi2
A zár készletre tartod még az ajánlatod mert holnap lejár?
Küldtem emailt is az új címedre válaszolj,hogy tartod e még az ajánlatod mert akkor úgy licitálok.
Én most vettem vadiúj Continental-okat a Viragora.
Előre: 3.00 - 19 Conti CM1 49SM/C TT
Hátra: 140/90 - 15 Conti CM2 70S TT M/C
Nekem belsőket is kellett vennem, mert szét voltak rohadva a rozsdától, amit a felni belső feléről kapott.
Úgyhogy a felni belülről lehomkfújták, majd lefestették.
A két gumi egyébként postával 40.000,- volt kereken.
Ez akciós volt, a STRAUSZ Autógumi (pest) -tól.
tel.: Góczán Enikő, +36-1/256-1174
Budapest, Vidor u. 3. szám.
Remélem, segítettem.
A gumik szerintem nagyon klasszak, azt mondják, főleg esőben jól tapadnak.
Nekem az ülésemmel úgymond nincs probléma. Viszont:
Amikor megyek vagy 40-50 km-t, akkor elkezd zsibbadni a seggem, méghozzá hátul, a farokcsontom. Ott, ahol az ülés elkezd emelkedni hátrafelé.
Azt találtam ki, hogy úgy fogok utazni rajta, hogy előrébb csúszom. Viszont így nagyon hajlítva van a karom, furcsa érzés.
És ekkor a lábaim is hajlítottabbak.
Pedig nem vagyok túlságosan magas sem (178 cm).
Lehet hogy az lenne a végső megoldás, ha előre tolt lábtartót szerelnék a virgácsra?
Mit takarna ez a Zoral?
http://www.boats.net/parts/sea...
Mert ahogy nézem a robbantott ábrát, ezeknek semmi közük egymáshoz
Az előző kérdésem tárgytalan ilyenformán, az aktuális kérdés a képek felett!
Tudom, hülye és amatőr kérdés, de azért felteszem Nektek!
Szerintetek az xv 750/1100 ülés rámaszekolható valahogy az 535-re? Sokkal szebbnek találom, mint az enyémet. Valószínűleg kényelmesebb is. Csak éppen nem tudom a méreteket, a felfogatást sem tudom, hogy milyen lehet, stb...
Válaszotokat előre is köszönöm!
jaja, nyomulgatok.....
ez most komoly, hogy a két hengerbe különböző gyertya kell?
ja, és akkor melyik az 1-es, és melyik a 2-es?
(gondolom, az 1-es az elöl lévő...?)
Nekem majd csak két csavar kell.
Nem szeretnék megint tartalék alkatrészeket felhalmozni. Teli vannak a garázsaim, soha fel nem használt tartalék alkatrészekkel. Majd idővel nézelődöm és ha lehetőségem lesz akkor veszek két csavart. De ha a mostaniak maradnak az sem katasztrófa. Szépek. Csak egy kicsit különböznek.
Még egyszer köszi a segítséget, de egyenlőre halogatom a dolgot.
Még nem válaszoltál mennyit tehetek a sárvédőkre.
A nagyobb test mozgatása nagyobb teljesítményt igényel, amitől jobban is melegszik az adott henger. A hengerek belső hűtésével (dúsabb keverék) megfelelő motorolaj megválasztásával, kevés állóhelyi járatással, és a megfelelő sebességi fokozatok megválasztásával azért sokat lehet tenni a hengerkopás ellen.
Az eltérő hőértékű gyertya a detonációs égés elkerülése, vagy a gyertya élettartam növelése érdekében kerül alkalmazásra. A hőtermelődést kevéssé befolyásolja...
A tévedés jogát fenntartom :)
Más: Most, hogy a nagy dízelmozdonyt terelgetem, lassan tényleg nem értem, miért nem csinálnak egy TD V2-es Cruisert... Az autómnak olyan a karaktere, mint a virgácsnak volt... mondjuk itt a 3. fokozat elég városban, de nem kell visszakapcsolgatni, gázt neki, és máris köd előttem, köd utánam...