Én használtam 2 féle defektjavítót is, WÜRTH és Conti márkájút. Egyik előre kellett, a másik a hátsó gumihoz. Kb. 30-40 km-en belül találtam gumist, aki szétszedte, megfoltozta ( ami nem elegáns megoldás, de teljesen jó, mellesleg az 535-höz való belső ritkán van a gumisoknál )és továbbmentem velük. Egyiket sem kellett eldobni...nem keletkezett benne púrhabhoz hasonló cucc...mellesleg, csak kisebb lukakhoz jó. a nagyobb sérülésekkel nem biztos, hogy megküzdenek ezek a sprayk...
Köszi! Felhívtam a srácot, egyelőre nincs, mert a fedél pont az egyszerűsége miatt nehezen beszerezhető, ugyanis ha egy blokkról leveszi, akkor az a blokk már nem kell senkinek. De megpróbál szerezni.
A hátsó doboz még nem végleges. illetve tavasszal be lesz vonva vörös bőrrel, meg a hozzá tartozó cafrangokkal... Valahogy el kell férni a sok batyunak, a túrákra...
Üdv. Ha tudna valaki segíteni megköszönném. Tegnap városnézés közben megláttam egy a járdán parkoló 535-öst. Közelebbről megnézve, láttam hogy a tank oldalán gyönyörű kb 4-5mm es vastag betűvel volt ráírva hogy VIRAGO. Könnyen lehet hogy fémböl van kiöntve? Az a kérdésem hogy hol tudnák ijet be szerezni?
Én is hordok magamnál defekt javító sprét. Mivel nincs közép sztenderd. De magában a defekt javító nem megoldás. Mivel ha bele fújod, utána már csak lassú tempóban mehetsz el a legközelebbi gumisig. S tudtommal a belső nem javítható. Mivel ez a defekt javító, ilyen púrhab szerű anyag. Tudomásom szerint nem kiszedhető belőle. Csak eldobható.
Tehát ha tovább szeretnél menni a gumistól, akkor jó ha van nálad tartalék belső is.
Én legalább is így tudom, és ezekkel a tartalék cuccokal is motorozom. De erősítsetek meg, hogy jól gondolom-e.
Ha visszaolvasol kb egy hónapot akkor valaki kérésére raktam ide fel egy csomót, mármint a linkjét.