Igen a minőség a kis fájl méret miatt van. Az első 920 Mb let. Feltölteni meg csak 100 Mb lehet. Hatodik verzióm sikerült 100 Mb alatt. S Még így is szét kellet szabdalnom. Kb az 1/3 sikerült eddig feltennem. A Többin még dolgoznom kell, hogy felrakható legyen.
De hamarosan meglesz. Csak még most elég sűrű a programom. kevés időm van a számítógépet csesztetnem. No meg a szerkesztő programom is elszállt.
Szia 5.50
No itt a lehetőség hogy készíts egy olyan videót ami neked tetszik. Biztos jó lesz az is.
De készítettem már hasonlót. http://www.virago.ro/2012/03/0...
Tudod nekem ott a túrán ez jutott az eszembe a társaságról. Már mint, hogy a motorozás arra is jó, hogy néha kiszabaduljanak az asszony szoknyája mellől. Vagy ép a hétköznapi, szürke taposó malomból.
A videó folytatásához is meg van már a zeném. És biztosíthatlak az is hasonlóan nyálas lesz. Én nem érzem ezt a vad hevimetált a csapatban. Talán egy segrakétás fiatal csapatban igen. Akik ezerrel vágódnak bele a kanyarokba. Túráztam már ilyen csapattal. S ők készítettek videót róla. De ha jól emlékszem még az allat sem kemény zene volt. http://www.youtube.com/watch?v...
De ígérem neked, hogy ha újfent lesz annyi szabad időm akkor készítek egy igazi kemény motoros videót. A Hosszú tél allat biztos elkészül.
A krómozást pont ezért bízom a küllős kerekek szakértőjére (Koch Ferenc), mert ő is mondta, hogy 10 ből 8 krómozó szar munkát végez, ő csak tudja hova érdemes vinnie.
Kb az ezredfordulón életem a fénykorom a veteránozás terén. Igaz akkor az egyetemi zsoldból igen csak kuporgatni kellett, meg igen csak meg kellett gondolni, hogy mit hogyan és menyiért csináltatunk meg.
A kerekekkel kapcsolatban nekem a következők jöttek össze. A legjobb ha te magad egy forgó drótkoronggal fémtisztára hozod a felöleteket, aztán nagyjából polirkorongon kisimitod az egyenetlenségeket. Aztán felfűzve a küllőanyákat egy rézdrótra, meg a küllőket is,, elviszed egy tűzi horgonyozóba. Utána pedig szépen ismét magad felpolírozod egy pasztás filc polirozokoronggal.
Lehet nem olyan ütős mint a króm, de Magyarországon nem igen van olyan hely ahol tisztességesen krómoznak. Van otthon olyan Pannónia ráfom amit be sem tudtam fűzni, mert levelekben jött le róla krómréteg. Az a meglátásom, ha használt cuccon egy kicsit is marad oxid, akkor az eredmény katasztrofális lesz a krómozás tekintetében, de akár a fényezésnél is...
A szinterezés-porfestés jó dolog, ha ott is betartják a technológiát, meg jó alapanyagot visznek fel a megfelelően előkészített ( alumíniumnál általában kromátozott) felületere.
Èn többek között azért is függesztettem fel a veteránozást, mert tele lett a puttonyom a elbaszott felületekkel, könyörgéssel, fél -egy év várakozásokkal..
Valaki rendelt a motorradbay-től már?
Tegnap este elindították a rendelésem, azt írták 3-4 nap mire ideér. Kíváncsi leszek. Nem részletezték mivel küldik futárral vagy postával.
A másik csak addig kell míg a főtengely végén lévő anyát kilazítod.
A három üres furatba ami a mágnesen van beletekerd a három csavart megfogod a ráhegesztett nyelet és kilazítod a csavart, kiveszed a csavart berakod a helyére a lehuzót és lehuzod.
Elvittem a kerekeimet a szakihoz. Az első kerékben van egy minimális hiba, azt kigörgőzi nekem, utána szétfűzi mindkét kereket. A küllők krómozását rábíztam, az agy és a ráf szinterezését én intézem.
A küllők eredetileg minden széria motoron nikkelezve vannak. Ez a bevonat hamar be mattul és foltosodik. Két opció van, vagy újra nikkeleztetés, vagy krómoztatás. A nikkelezés 30 Ft/küllő, a krómozás 130 Ft/ küllő. A krómozást választom, ha már lúd, legyen kövér alapon. Mindenestül a két kerék cakli pakli 40 ezer körül lesz, viszont szerintem nem kicsit fog jól kinézni.
Sziasztok!
Motorgumi csere ügyben lennék kíváncsi a véleményetekre. Most Metzeller Marathon gumik vannak fent amikkel meg vagyok elégedve, de a legutóbbi csere óta felment az ára rendesen. Pedig már akkor sem volt olcsó. A Bridgestone-nal olcsóbban meg lehetne úszni. Minőségben van különbség?
Köszi
Köszönöm fiúk a segítséget !
Elmentettem ,kinyomtattam .
brumeszkosz
Végignéztem mind a négy oldalt ,nem tudom hogy siklottam el felette .
Az a karos ,gondolom a lazítást segíti .
Kérd meg Blackiexet nekem is ő adta de sajnos számítógép csere közben elvesztek az emailok és oda lett az is.
Én megépítettem és kitűnően működik ha nem sikerűl Blackiex-től megszerezni akkor lemérem az enyémet és megírom ha kell.
Beírod a forum keresőjébe szabadonfutó és a 4 lapopn ott lesznek az általam felrakott fotók. egyébként a 89. hozzászólásban van.
Szervusztok !
Lehúzószerkezetet kell barkácsolnom a szabadonfutó lehúzásához .
A méretekről tudna valaki mondani valamit ? Gondolom ,legfontosabb annak a körnek az átmérője lenne ,amin a csavarok elhelyezkednek .
535-öshöz kellene .
Jó a videó, bár bevallom picit jobb minőségre számítottam (gondolom a kis fájlméret miatt van így tömörítve)
A magnáról annyit, hogy nekem is nagyon tetszett (a redbaron-éknál többször láttam, viszont ezek kivétel nélkül öreg, leharcolt darabok) de végül a ˝nagy˝ xv mellett döntöttem (hát picit lehetne nagyobb a mérete, vagy csak nekem kéne lefogyni )
Tisztelt Zsoccca
Hadd pontosítsak, mert valszeg félreértettél. Úgy gondoltam a fórumon megismert zenész motorosok tanácsát kérném ki az aláfestő hangok kiválasztásában.
Biztosan van annál a nyálas nyafogásnál dinamikusabb dal, ami motorosabb, rockosabb. Ha ihletet akarsz, képzelj magad elé a V2 hengert ahogy lassan emeled a fordulatot, egyre vadabbul bömböl... szegeccsel díszes bőrövet kopnya csattal... vágott orrú fekete csizmát... ugye, hogy nem a Hello Kitty rózsaszínű sóhajtozás ugrik be.
Ha felrakod a folytatást, azt is letöltöm, mint kacsa a nokedlit!
De hamarosan meglesz. Csak még most elég sűrű a programom. kevés időm van a számítógépet csesztetnem. No meg a szerkesztő programom is elszállt.