Jövő héten végig szabin vagyok, nekiállok szétszedni a gépet.
Ki kell vennem a két kereket, a komplett első alsó-felső villahidat, és a hátsó kardános lengővillát. Kikapom a belső tankot is kitakarítani, kiveszem az akksi tartót, és beállítom a szelepeket. A teleszkópban lesz szimering és olajcsere, valamint az alsó szár kap egy selyem fekete fényezést. Ugyanezt megkapja az alsó és felső villahíd, és a kardános lengővilla is. A kerekeket szétszedem, a küllők csak tisztítva és lakkozva lesznek, hogy megmaradjon a csillogása de ne rozsdáljon. A ráf és az agyak szintén feketék lesznek. A kerék összerakását, küllőzését profira bízom.
Köszi, de nekem nem előretolt lábtartó kell, hanem bukócső. Méghozzá, ami megvédi a lábfékkart, meg a váltókart egy esetleges bukás, dőlés esetén.
Legyártatom, lekrómoztatom, azzal nincs gond. Erre fogok tenni majd egy lábtartót, ami természetesen behajlik.
Üdv
Hát elég magasak a bizt. dijak
Ma kaptam meg a biztositótól a papirt a jövö évi dijról
Nekem is van benne 4 kedvezmény.
Idős gépjármű kedvezmény
Chopper kedvezmény
Megujitási kedvezmény (az nemtom mi)
Dijfizetés gyakorisága kedvezmény(egyben egyszerre).
És még igy is 1344 ft az évi biztositási dij, a rablók :)
Sziasztok!
A biztosítókról csak annyit, hogy jó a K&H, de ez sok mindentől függ...( lakóhely, életkor,bónusz,fizetés módja,stb.), én például pont őket cseréltem le az UNION-ra. Jövő évre az 1100-as Dragra baleseti adóval fizetek 6780Ft-ot! Ez szerintem elég jó....
Így van, éves váltás van... nos mielőtt veszünk valamit, az összes költséget számba kell venni. Én is benéztem, de akkor elég volt a negyedév 2007-ben... Utána a posta jan. 01-el küldött egy 28000 huf-os ajánlatot, de már tudtam, hogy felejtős...
Mondom, ezeknek mindent szabad... Ezt az egy évet valahogy bekkeld ki, de soha többé ne hallgass senkire (nem tudom, hogy kötöttél ki a Generali-nál), csak a sajét szemednek szabad hinni, mint a mellékelt ábra mutatja.
A főnököm idén vett 750-est, a neje biztosítózik. Majdnem köttetett vele egy 28 eFt-os szerződést, még jó, hogy időben rászóltam. Most 6700 Ft-ot csenget a K&H-nál, ami k_rvára nem mindegy.
A Generali-nál kötöttem, de most voltam a K&H-nál, ahol a csaj szerint jövő szeptemberig nem válthatok biztosítót. A 2010. után vásárolt járműveknél nem jan. elsején van a forduló, hanem a kötéstől számított egy évnél.
Mennyire sürgős a dolog? Mivel nekem megvannak a lábtartóim, így esetleg lehet üzlet...
Mivel eladósorban van a motorom, és eddig minden érdeklődő úgy volt vele, hogy a szerelvények a motoron, azok valószínű ingyen voltak, így a csupasz motorok árát kérik rajtam számon. Felmerült bennem a gondolat, hogy pár dolgot eladok, pl a tartalék kipufogómat, meg az eredeti lábtartót. Ha úgy alakul esetleg megbeszélhetjük a dolgot, de biztosat nem ígérhetek.
A biztosítók kezét senki nem köti meg, annyival vesznek le minket, amennyire vastag a bőr a pofájukon. Magyarországon a nagytőkének mindent szabad. Csak nekünk van kuss...
Ne idegeskedj, mert van ennél rosszabb is. 2008-ban, amikor megvettem az XV-t a netes kalkulátor legrosszabb ajánlata 48 eFt / év volt.
A vicc kedvéért a biztositas.hu-n csináltam egy kalkulációt. Mellékeltem képet az adatokkal, hogy lássátok, mekkora (szvsz POFÁTLAN) különbségek vannak.
Azon híjál!
"pannonos" 3224028