Egészen komolyan mondom, a legélvezetesebb motor amivel valaha dolgom volt. Igazán felejthetetlen élményt adott. Nem volt egy nagy teljesítményű motor (83LE) de a súlya és a nyomatéka miatt ez egy pályáról szabadult fenevad, nem utolsó sorban nagyon exkluzív kinézetű masina. Akárhányszor látok egyet, a mai napig megdobogtatja a szívemet, pedig majdnem közel kerültem vele a kaszáshoz, de erről nem ő tehetett.
A következő gazdájának még talán most is megvan, ő írt róla egy elég jó jellemzést a népítéletben. Neki nem tetszett az ülés alatti veszettül hangos kipufogó, ezért a gyáriakat visszatette rá.
Én úgy lazítottam le ,,, csavar lazító spray, 20 perc múlva megint aztán megint és egy óra múlva megpróbáltam és engedett.Azóta minden szezon elején kiveszem a régieket és újat rakok be párforint és nincs gond.
Ügyes vagy , Ló gika ahogy Hofi mondta , csak egy decit tévedtél de az HP-ben pont elég lenne most.
Ez az egytankos és az 8,6 liter.
Fuel tank capacity 8.6 L (2.3 US gal) [1987 - 1989],
Mondtam, hogy nemsokára leszedem az oldaldeklit, mert a kuplungrugóimat ki kell cserélni, mivel kicsit elgyengültek, és a határon vannak. Ekkor utána fogok nézni az esetleges kopogó hangot okozó dolog forrásának, de sokat nem fogom magamat rajta gyúrni. Természetesen ha valami egyszerű dolgot látok, aminek az orvoslása nem kerül vagyonokba, akkor javítani fogom. Viszont ahhoz, hogy le tudjam szedni a kuplung deklit, először valahogy le kéne szednem a kipufogót, aminek kicsit be van rohadva a hátsó hengerhez tartozó imbusz csavarja. Lehet elkezdem valamivel fújkálni, aztán megpróbálom kilazítani. Ha nem megy, jön a jól bevált ütvecsavarozó.
Nehéz a helyzetem...régebben egy barátomék szervízében csináltam mindenféle szervizelést, de az megszünt, így mostmár csak a saját egyszerűbb szerszámkészletemre és a 8 nm-es tárolómra hagyatkozhatok.
@Thor535 Nem én vagyok a legautentikusabb viragos, de 5 literre saccolom mert a régi áltankosok 8,5 literesek, a későbbi darabok 13,5 lityósak úgy tudom. A kettő közti különbségből okoskodom.
Fuel tank capacity 8.6 L (2.3 US gal) [1987 - 1989],
13.5 L (3.6 US gal) [1990 - 2000]
Fuel tank reserve 2.0 L (0.5 US gal) [1987 - 1989],
2.5 L (0.7 US gal) [1990 - 2000]
Szia!
A külső átmérő: 100mm
A belső átmérő: 40mm
A három 120 fokkal eltolt likakat úgy kell kifurni,hogy mikor készen van a lehúzó kivan marva a csavarok nutja akkor egy vidia rajztűvel a marás legtávolabbi részét átjelőlöd és oda furod a likat a csavarnak.
Ezt azért kell mert a 1997 előtt gyártott 535-nek a szab futó felfogató csavarjai a hat darabb lik nem egy forma sugáron van.
Itt látható az ominózus TRX850-esem, miután megkínáltam vele egy árkot és néhány fát. A váza úgy tört el a nyaknál, mint a ropi. Nekem nem lett sok bajom, 3 napig voltam kórházban orrtöréssel, zúzódásokkal, meg össze kellett varrni a lábfejemet. :)
Az első képen a baleset után, a másodikon a felújítás után látható.
Ma elvittem a két első telómat és az alsó felső villahidat egy szakemberhez. Az alsó villahíd egyik teleszkópot tartó része kb 5 fokkal el van hajolva a másikhoz képest, plusz mindkét telószáramban van 1-2 fok ferdeség. Ezt már akkor észrevettem mikor megvettem a motoromat. sosem tudtam az elejét egyenesre belőni, mert a ferde alsó villahíd mindig elhúzta. Az ember szerint ez nudli, durvábbakat is simán helyrehoz. Ő csinálta pár évvel ezelőtt a TRX850-esem első villáját is, abban kb 20 fok volt.
Szimeringcserével együtt mindent megcsinál jövő hétre, 20 ezer Ft.
Tisztelt Zsoccca
Természetesen méltányolom a fáradozásodat a videokészítés terén. Nem lehúzni szándékoztam. Sőt bátorítalak, hiszen a közösségünk érdekében készíted a filmeket.
Mi végig gurultunk ott, akkor, de a többiek csak a filmeden látják azt.
Az én zenei elképzelésemmel egyedül maradtam, de azzal már biztosan mindenki egyetért, hogy ezután is legyen még jónéhány együttmotorozás, ami alapanyagot ad az ilyen videokhoz.
@zsoccca: Megnéztem a linkjeidet. A .ro nagyon bejön,de hogy utána mi van az nem semmi. 250es bobber virago görög rendszámmal piszok jól néz ki. Utána csak custom bobber stílusú virgácsok vannak. kalmi te is nézd meg!
Azt hiszem a krómozásnál nem csak a szaktudás hiánya a probléma. Jó néhány éve szigorodtak a környezetvédelmi előírások, és ma már nem használhatják a régebbi anyagokat, vagy nem akarják használni mert nagyon drága az ártalmatlanításuk.
Az eredmény sajnos ismeretes. Pécs környékén van vagy 3 galvánüzem, de egyikkel sem dolgoztatnék még egyszer.
Nagyon szuper a zene és a videó is. Jó lenne érteni is.
Egyébként ahogy hallgatom és nézem a képeket, beugrik mellé egy magyar szöveg.
Bár az eredeti tutira nem erről szól.
5.50@ hát ezek azért nem mi vagyunk! Mi azért már nem lázadunk ennyire. Megelégszünk azzal ha hétvégén motorozás ürügyén kapunk egy kis kimenőt.
A következő gazdájának még talán most is megvan, ő írt róla egy elég jó jellemzést a népítéletben. Neki nem tetszett az ülés alatti veszettül hangos kipufogó, ezért a gyáriakat visszatette rá.
http://nepitelet.hu/motorok/ya...
Ez az egytankos és az 8,6 liter.
Fuel tank capacity 8.6 L (2.3 US gal) [1987 - 1989],
Nehéz a helyzetem...régebben egy barátomék szervízében csináltam mindenféle szervizelést, de az megszünt, így mostmár csak a saját egyszerűbb szerszámkészletemre és a 8 nm-es tárolómra hagyatkozhatok.
Amúgy a TRX-ről van még néhány kép, ha érdekel valakit.
http://www.bikepics.com/member...
13.5 L (3.6 US gal) [1990 - 2000]
Fuel tank reserve 2.0 L (0.5 US gal) [1987 - 1989],
2.5 L (0.7 US gal) [1990 - 2000]
A külső átmérő: 100mm
A belső átmérő: 40mm
A három 120 fokkal eltolt likakat úgy kell kifurni,hogy mikor készen van a lehúzó kivan marva a csavarok nutja akkor egy vidia rajztűvel a marás legtávolabbi részét átjelőlöd és oda furod a likat a csavarnak.
Ezt azért kell mert a 1997 előtt gyártott 535-nek a szab futó felfogató csavarjai a hat darabb lik nem egy forma sugáron van.
Az első képen a baleset után, a másodikon a felújítás után látható.
Szimeringcserével együtt mindent megcsinál jövő hétre, 20 ezer Ft.
Köszönöm
Természetesen méltányolom a fáradozásodat a videokészítés terén. Nem lehúzni szándékoztam. Sőt bátorítalak, hiszen a közösségünk érdekében készíted a filmeket.
Mi végig gurultunk ott, akkor, de a többiek csak a filmeden látják azt.
Az én zenei elképzelésemmel egyedül maradtam, de azzal már biztosan mindenki egyetért, hogy ezután is legyen még jónéhány együttmotorozás, ami alapanyagot ad az ilyen videokhoz.
Az eredmény sajnos ismeretes. Pécs környékén van vagy 3 galvánüzem, de egyikkel sem dolgoztatnék még egyszer.
Egyébként ahogy hallgatom és nézem a képeket, beugrik mellé egy magyar szöveg.
Bár az eredeti tutira nem erről szól.
5.50@ hát ezek azért nem mi vagyunk! Mi azért már nem lázadunk ennyire. Megelégszünk azzal ha hétvégén motorozás ürügyén kapunk egy kis kimenőt.