A tűgörgős csapágy után én érdeklődtem, de írtad hogy nincs az ebayon.Az egyik ismerősöm megrendelte valahol 15-ropiért,ki lett fizetve ,de még se pénz, se csapágy.
Most már V2-e nagyobban is gondolkozom. A hangjuktól nem tudok szabadulni.
Körbe kell járnom a témát.
Más: A Nyáron voltunk a Virgácsal Sopronban. Jó felpakolva. Azon a héten 1000 Km-et mentünk.
Sopront a Vad anyósom miatt érintettük. Nagyon szép város. Már gyalog túrázni is voltunk ott tavaly.
Egyenlőre csak gondolkozom rajta. Gyűjtöm az infókat.
Én a fotókon kardánosnak láttam. De pl egy videót már láttam róla, és a hangja sem jön be. No meg a fogyasztásáról sem hallottam túl jókat.
Most ép nem tudok motorozni, tehát agyalok. De csak tavasszal fog realizálódni. Nagy valószínűséggel, maradok a Virgácsom híve, de ezt soha nem tudhatom. Bármikor jöhet egy új szerelem.
Ha már a nők terén nem élhetem ki magam.
Köszi a vissza jelzést.
Bea a kamerázásban segített. A többi az én feladatom. Ihász Gábor dala, csak poénnak szántam. A Folytatásban is az övét tervezem. Van egy két poénos szövege. Legalább is a társasságunkat figyelve az.
Ugyan is csak én hozom magammal az asszonyt, a többieknek, úgy látom a motorozás, egyben kiszakadás is egyben otthonról.
De ez így van jól.
Sajnos igazi zenész ismerőseim nincsenek, pedig lenne egy jó pár igazi ötletem. Már mint szöveg ügyileg.
Köszi.
Nagyobb V2 es után is érdeklődöm. A V4-es nek az egyik legnagyobb hibája, hogy már nem chopperos a hangja.
Még nem döntöttem. Gyűjtöm az infókat. Itt az egész tél. De még az is előfordulhat, hogy maradok a jelenleginél. Viszont akkor legalább egy előre tolt lábtartót biztos kap.
Igen jól tévedsz.
S igen nekem még azt sem sikerült elérnem, hogy egyedül motorozhassak.
Az előző párom túl nagy szabadságot adott. Erre össze jöttem a mostanival. No ő meg tanult az elődje hibájából, és lassan még pisilni sem mehetek egyedül.
Innen minden simán ment. Kijött az első kerék, utána a két villa, majd az alsó és felső villahíd is. A kormánycsapágyal kapcsolatos aggodalmam hamar elszállt. Még korábban éreztem fékezésnél egy enyhe kattanást, és azt hittem tropára ment a kormánycsapágyam, de most kiderült, hogy csak nem volt meghúzva. Gyakorlatilag olyan laza volt, hogy kézzel lazítottam le az anyát.
Aztán kiszedtem a hátsó kereket is. A hátsó betéteim gyakorlatilag nem mutatnak kopást!
Holnap viszem szétfűzni a kerekeimet egy szakihoz. Külön lesz választva a ráf, a küllők és az agy. Az első kerékben van egy kis ütés, ezt kiszedetem belőle. A küllőimet nikkeleztetni fogom, mert már nem igazán fényesek. A ráf és az agy selyem fekete szintert kapnak, utána megy vissza a szakihoz, aki összefűzi felgumizza és kicentrírozza a kerekeket.
Egy pár látkép:
Ma elkezdtem kicsit szétszedni a gépet. A cél a komplett elejének és a hátsó keréknek az eltávolítása volt. Az első kerék csavarjánál egyből megszívtam, mert az úgy be volt rohadva az alumíniumba, hogy meg sem mozdult, pedig crova fejjel és kb 60 cm-es karral próbáltam lazítani. Nagyon morcos lettem, és megvettem, amit régóta terveztem: egy elektromos ütvecsavarozót. 2 mp alatt olyan simán szedte ki a csavart, hogy csak néztem. 12.500 Ft volt, nagyon megérte! Sokszor szívok berohadt csavarokkal.
Mi ez az agyatlankodás a V4-es Magnákról?....van egy pöpec, viszonylag fiatal és megbízható motorod! Nem értem, miért akarod egy jóval régebbi gyártású, láncos hajtású motorra cserélni?...ha lépsz, előre lépj és ne visszafelé!.A Magna házilagos szervizelését egyébként nyugodtan elfelejtheted ! Itt, Salgótarjánban is van Magna, ha akarod, el tudom intézni, hogy kipróbáld! Gyors, forgós motor a virgácshoz képest, ám ha ezeket a tulajdonságait ki is használod, akkor készülj komolyabb fogyasztásra és pár évente komplett lánc-meghajtás cserére. Te nem 2000 km-t mész egy évben, hanem sűrűn használod a motort ( legalábbis ezidáig) és nem dísznek tartod, ezért ennek a vasnak a fenntartási költsége valószínűleg jóval több lesz a virgácséhoz képest. Én nem ajánlom...
Tisztelt zsoccca
Nem dolgoztatok Beával feleslegesen, a képanyag jó. felidézi annak a napnak az örömét
De a az a csipikehangú éneklés sajnos nem illeszkedik szerintem igazán motorozás képsorok alá. A blues, vagy akár metál ügyében én megkeresném szaddi-t vagy brúno60-t ők ebben a témakörben otthon vannak. Várom a többi részt.
Tisztelt hogen
Csak az irígység beszél belőlem. Az sose baj, ha gondos gazdája vagy. Én már nem vagyok annyira kíméletes az enyémmel, a pihenőig még legalább két hét napi használat. Az idei futásom kb. 8000 km eddig. A szezon nálam február közepétől indul, és van, hogy december közepén zárul. a jeges út már nekem se megy.
A kürtöket meg külön vezetékre, (legalább másfél négyzet mm-es) és nyomógombra tenném, persze a +kábelen a biztivel.
Azt nem mondták a szakik, hogy a gyári dudád is el tudod füstölni, ha 20 másodpercig nyomod?
A Honda V4-eket hanyagolnám, csak bizonyítottan (csak motorszám, nem forgalmi alapján!) 1985 és azutáni lehet megfelelő.
Szériahibásak, nem elégséges a kenés a vezérműnél, s ezt 1984-1985-ben orvosolták csak teljesen. 1983-1984 során történtek ugyan lépések ( az olajozó csatornák bővítése és a nyomás emelése), de a végső megoldás az új technológiával edzett vezérműtengely csak a jelzett dátum után volt elérhető.
Üdv 5.50. Kérdésedre válaszolva igen jártam vele, kb két hete téliesítettem. Ebben a szezonban kilencszáz valahány km-t mentem vele. A gép műszaki állapotára és tisztaságára nagyon oda figyelek, ezért ijen gyönyörű. A pakolóban ahol tartom van egy autómosó, és még mielőtt téliesítettem az egész blokkot brigéciolos oldattal lemostuk.Aztán órákig száraz rongyal való törölgetés. És íme az eredmény. A duda sajnos nincs bekötve, ugyan több szakember is megnézte de azt mondták hogy erre a duda nyomógombra nemlehet rákötni mert használat során leéghet.Ezek után feladtam a próbálkozást. Most így nézki.
Tisztelt hogen
Jársz ezzel a géppel egyáltalán, hát egy porszemet nem találok rajta! még a hengerbordák mélyén is csillog, a sárvédő belűl festéktiszta. Ennél többet érdemelne, minthogy naphosszat a négy fal között álljon... /szól már a két kürt?/
Ha jól tévedek Ihász Gábor énekel. Neked a nőddel a hátad mögött nem aktuális,de nekem tetszett. Megint eszembe jutott a Citroen vezetőjének gyűlölködő képe amiért nem vehette igénybe az általunk használt sávot. Vezesse édesanyukájára a mamutot.
Körbe kell járnom a témát.
Más: A Nyáron voltunk a Virgácsal Sopronban. Jó felpakolva. Azon a héten 1000 Km-et mentünk.
Sopront a Vad anyósom miatt érintettük. Nagyon szép város. Már gyalog túrázni is voltunk ott tavaly.
Én a fotókon kardánosnak láttam. De pl egy videót már láttam róla, és a hangja sem jön be. No meg a fogyasztásáról sem hallottam túl jókat.
Most ép nem tudok motorozni, tehát agyalok. De csak tavasszal fog realizálódni. Nagy valószínűséggel, maradok a Virgácsom híve, de ezt soha nem tudhatom. Bármikor jöhet egy új szerelem.
Ha már a nők terén nem élhetem ki magam.
Bea a kamerázásban segített. A többi az én feladatom. Ihász Gábor dala, csak poénnak szántam. A Folytatásban is az övét tervezem. Van egy két poénos szövege. Legalább is a társasságunkat figyelve az.
Ugyan is csak én hozom magammal az asszonyt, a többieknek, úgy látom a motorozás, egyben kiszakadás is egyben otthonról.
De ez így van jól.
Sajnos igazi zenész ismerőseim nincsenek, pedig lenne egy jó pár igazi ötletem. Már mint szöveg ügyileg.
Nagyobb V2 es után is érdeklődöm. A V4-es nek az egyik legnagyobb hibája, hogy már nem chopperos a hangja.
Még nem döntöttem. Gyűjtöm az infókat. Itt az egész tél. De még az is előfordulhat, hogy maradok a jelenleginél. Viszont akkor legalább egy előre tolt lábtartót biztos kap.
Akkor csak a 85 utániakat érdemes nézni.
Egyébként nagyon kevés van a netten.
S igen nekem még azt sem sikerült elérnem, hogy egyedül motorozhassak.
Az előző párom túl nagy szabadságot adott. Erre össze jöttem a mostanival. No ő meg tanult az elődje hibájából, és lassan még pisilni sem mehetek egyedül.
Aztán kiszedtem a hátsó kereket is. A hátsó betéteim gyakorlatilag nem mutatnak kopást!
Holnap viszem szétfűzni a kerekeimet egy szakihoz. Külön lesz választva a ráf, a küllők és az agy. Az első kerékben van egy kis ütés, ezt kiszedetem belőle. A küllőimet nikkeleztetni fogom, mert már nem igazán fényesek. A ráf és az agy selyem fekete szintert kapnak, utána megy vissza a szakihoz, aki összefűzi felgumizza és kicentrírozza a kerekeket.
Egy pár látkép:
http://www.ebay.de/itm/SCHWING...
Mi ez az agyatlankodás a V4-es Magnákról?....van egy pöpec, viszonylag fiatal és megbízható motorod! Nem értem, miért akarod egy jóval régebbi gyártású, láncos hajtású motorra cserélni?...ha lépsz, előre lépj és ne visszafelé!.A Magna házilagos szervizelését egyébként nyugodtan elfelejtheted ! Itt, Salgótarjánban is van Magna, ha akarod, el tudom intézni, hogy kipróbáld! Gyors, forgós motor a virgácshoz képest, ám ha ezeket a tulajdonságait ki is használod, akkor készülj komolyabb fogyasztásra és pár évente komplett lánc-meghajtás cserére. Te nem 2000 km-t mész egy évben, hanem sűrűn használod a motort ( legalábbis ezidáig) és nem dísznek tartod, ezért ennek a vasnak a fenntartási költsége valószínűleg jóval több lesz a virgácséhoz képest. Én nem ajánlom...
Nem dolgoztatok Beával feleslegesen, a képanyag jó. felidézi annak a napnak az örömét
De a az a csipikehangú éneklés sajnos nem illeszkedik szerintem igazán motorozás képsorok alá. A blues, vagy akár metál ügyében én megkeresném szaddi-t vagy brúno60-t ők ebben a témakörben otthon vannak. Várom a többi részt.
Csak az irígység beszél belőlem. Az sose baj, ha gondos gazdája vagy. Én már nem vagyok annyira kíméletes az enyémmel, a pihenőig még legalább két hét napi használat. Az idei futásom kb. 8000 km eddig. A szezon nálam február közepétől indul, és van, hogy december közepén zárul. a jeges út már nekem se megy.
A kürtöket meg külön vezetékre, (legalább másfél négyzet mm-es) és nyomógombra tenném, persze a +kábelen a biztivel.
Azt nem mondták a szakik, hogy a gyári dudád is el tudod füstölni, ha 20 másodpercig nyomod?
Szériahibásak, nem elégséges a kenés a vezérműnél, s ezt 1984-1985-ben orvosolták csak teljesen. 1983-1984 során történtek ugyan lépések ( az olajozó csatornák bővítése és a nyomás emelése), de a végső megoldás az új technológiával edzett vezérműtengely csak a jelzett dátum után volt elérhető.
Jársz ezzel a géppel egyáltalán, hát egy porszemet nem találok rajta! még a hengerbordák mélyén is csillog, a sárvédő belűl festéktiszta. Ennél többet érdemelne, minthogy naphosszat a négy fal között álljon... /szól már a két kürt?/
http://data.hu/get/5803408/Vir...