Az hitelestül, elszállt árfolyamostul is megállt 2,2-2,3 körül asszem.
Amúgy akkor elhatároztam, hogy SOHA többé nem veszek hitelre semmit, csak maximum lakást.
TV, bútor, autó, motor nem lehet annyira fontos hogy mégegyszer ennyire megszopassam magamat. Ha valamit akar az ember, össze kell gyűjteni, és megvenni. Az a biztos.
Az nem okoz semmi problémát, mivel csillagpontba van kötve.A pluszt és a minuszt föl ne cseréld mert egyből meghal a feszabályzó és a központi elektronika is veszélybe kerűl.
Szia rc51-azt szeretném kérdezni hogy ha a generátor fázis szálait felcseréltem véletlenül az okozhat e gondot-a csatlakozót kicseréltem és ahhoz a szálakat elvágtam -természetesen összejelöltem őket alkoholos filccel de a generátorszálak olajosak voltak és ahogyan fogdostam lejött róla -válaszodat előre is köszönöm!
Hát egy új W800-at szívesen vennék, ha nem 2,6 millába kerülne. Ez az a motor, amin semmit nem szabad változtani, úgy tökéletes és gyönyörű ahogy van. Szem és puncimágnes egyben! Talán 10 év múlva használtan.....
Csak sajna az SR500-as értéke az idő előre haladtával az esetek 99 %-ában nem csökken, hanem nő. Nagyon sok gyűjtő rá van állva. Nekem is tetszik amúgy!
Még véletlenül sem akartam rád tukmálni, sőt a motor pontos típusát sem ismertem fel a képről. Csak eszembe jutott hogy az ismerősöm régóta árulja az övét. Hogy kint válogathatsz kedvedre azért meg irigyellek, de sajnos sokunknak ez nem adatik meg. Sajnos tényleg ez van hogy a néhány százezres kategória nagy része inkább bontóba való mint közútra. Viszont motorozni meg szeretnénk, de több pénz nincs a költségvetésben, így hát marad a sufnituning.
Amúgy az SR 500 az egyik kedvencem Abszolút időtálló forma, és technikailag sem lehet vele sok baj, mert ha jól tudom belpiacra még ma is gyártják.
Ha veszek valamit hazavitelre, azt a helyszinen elbontom, otthon újra összerakom.Közeben kap egy alapos szemlét tisztítást,polirozást, zsírzást, beállítást. Hazalátogatáskor a fokuszba hazaviszem. Kb 70-80ból forgalomba van helyezve névre írva a gép. Ugyanakkor a fárodásomra, szakértelmemre is marad a "profitból", és fel lehet rakni, hogy az legyen a kináltan a legolcsóbb.
Azért elmondom inkább csinálom azért hogy megmentsek egy motort, és otthon valaki jól járjon, mint hogy zsírosra vastagodjak belöle...
Magyarországon szó szerint elhasználják a motorokat, a legtöbb már mind lerágott csont (nagyon kevés a kivétel, inkább több a többször feltámasztott bontoszökevény). Itt simán lehet venni 15-30 ezer futott 10-15 éves gépeket amit egyszerüen nem használtak, csak egy hirtelen felindulásból megvettek. Itt is vanna lomok, de nagyobb a találati lehetöség ép példányok után kutatva.
A most 25 éves kultusz Yamaha SR 500-ast 24000 km -rel vettük gombokért. Igaz volt mit polirozni rajta amint a galériám is mutatja, de piaci értéke, most többszöröse bekerülési költségnek. Igan nem mintha meg akarnék vállni töle.
Ugyaakkor igen fontos különbség hogy nem érzi magát mindenki motorszerelönek pár óra fórumozás után, így kevésbe vannak szétbarmolva a motorok, és mivel a legkisebb átalakítnak is szerepelni kell a forgalmiban, vagy cipelni magaddal tipusbizonyítványt, így eredeti állapotuak gépek, mert tudják, hogy aki tervezte vagy tervezték azok megfelelö tudással és végzettséggel rendelkeztek .
Bocs , elfelejtettem hogy nem itthon élsz. Én hazai szemmel néztem a dolgot, és 600 ájró+szállítás+regadó+műszaki, az már közelít a kettőszáz valahányezer forintos árhoz, amennyiért most árulja.
Azért az ö ajánlata nem annyira kecsektet.
Ezért 300 eurot kellett volna leszurkolni, majd felmentem 450 ig.Ugy hogy 21000 valós km van a gépben, és ez egy XS 1100 es ritka példány, igaz váltóhibás a darab.
A te általad mutatott motorokat itt már 500-600 euroért dobálják...
Nem olyan rossz az irányzat! Most akartam erre a koros gépre rátenni a kezem. De az öreg meggondolta magát és nem adta el (remélem rárohad ).
Ajánlom figyelmedbe a fekete krómozást.
Amíg nem érkezik ajánlat , addig szabadon leveheti az utolsó pillanatig, hogyha nem akarja fabatkáért értékesíteni, mert nincs rá érdeklödés...Legalábbis valami ilyesmi.
Tisztelt kalmi79
Értékelem, hogy jól állod a szúrkálálst, (eddig is volt rendesen, ezután is lesz bőven).
Meg gyakorlatias vagy, van merészséged a megszokott látvány és formavilágba belenyúlni úgy, ahogy azt kevesen merik. Azt meg főleg díjazom, amilyen tiszelettel beszélsz a gépedről a: [16594] szeptember 19-i hozzászólásban!
/amit magam úgy fogalmaznék meg, hogy a motorunk az ÉN-ünk kiterjesztése, ezáltal sugallja azt, amit magamról tudatni akarok a többiek felé/
Tehát úgy gondolom hajrá!
A kreativitás viszi előbbre a világot.
Amúgy akkor elhatároztam, hogy SOHA többé nem veszek hitelre semmit, csak maximum lakást.
TV, bútor, autó, motor nem lehet annyira fontos hogy mégegyszer ennyire megszopassam magamat. Ha valamit akar az ember, össze kell gyűjteni, és megvenni. Az a biztos.
Amúgy az SR 500 az egyik kedvencem Abszolút időtálló forma, és technikailag sem lehet vele sok baj, mert ha jól tudom belpiacra még ma is gyártják.
Azért elmondom inkább csinálom azért hogy megmentsek egy motort, és otthon valaki jól járjon, mint hogy zsírosra vastagodjak belöle...
Magyarországon szó szerint elhasználják a motorokat, a legtöbb már mind lerágott csont (nagyon kevés a kivétel, inkább több a többször feltámasztott bontoszökevény). Itt simán lehet venni 15-30 ezer futott 10-15 éves gépeket amit egyszerüen nem használtak, csak egy hirtelen felindulásból megvettek. Itt is vanna lomok, de nagyobb a találati lehetöség ép példányok után kutatva.
A most 25 éves kultusz Yamaha SR 500-ast 24000 km -rel vettük gombokért. Igaz volt mit polirozni rajta amint a galériám is mutatja, de piaci értéke, most többszöröse bekerülési költségnek. Igan nem mintha meg akarnék vállni töle.
Ugyaakkor igen fontos különbség hogy nem érzi magát mindenki motorszerelönek pár óra fórumozás után, így kevésbe vannak szétbarmolva a motorok, és mivel a legkisebb átalakítnak is szerepelni kell a forgalmiban, vagy cipelni magaddal tipusbizonyítványt, így eredeti állapotuak gépek, mert tudják, hogy aki tervezte vagy tervezték azok megfelelö tudással és végzettséggel rendelkeztek .
Ezért 300 eurot kellett volna leszurkolni, majd felmentem 450 ig.Ugy hogy 21000 valós km van a gépben, és ez egy XS 1100 es ritka példány, igaz váltóhibás a darab.
A te általad mutatott motorokat itt már 500-600 euroért dobálják...
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Ajánlom figyelmedbe a fekete krómozást.
Értékelem, hogy jól állod a szúrkálálst, (eddig is volt rendesen, ezután is lesz bőven).
Meg gyakorlatias vagy, van merészséged a megszokott látvány és formavilágba belenyúlni úgy, ahogy azt kevesen merik. Azt meg főleg díjazom, amilyen tiszelettel beszélsz a gépedről a: [16594] szeptember 19-i hozzászólásban!
/amit magam úgy fogalmaznék meg, hogy a motorunk az ÉN-ünk kiterjesztése, ezáltal sugallja azt, amit magamról tudatni akarok a többiek felé/
Tehát úgy gondolom hajrá!
A kreativitás viszi előbbre a világot.
2013. évi union-kötelező díj
Tisztelt Ügyfelünk!
Az Ön biztosításának díja:
2 734 Ft / Éves. Éves díj: 2 734 Ft.
Évforduló: 2013.01.01.
http://translate.google.hu/
Nem sürgős
Előbb megtanulom kezelni ezt az oldalt, s majd szétnézek rajta.