Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ebben van valami. :)
Spori koppincs. Nem is igazán csopper az.
Valaki ilyet keresett, itt van.
http://www.ebay.co.uk/itm/Yama...
1,2ért szerintem eladná. Kalmi az a Honda egy HD utánzat azért tetszik neked különben nagyon letisztult gusztusos motor. De HD beütés egyértelmű szerintem.
http://www.ebay.de/itm/Verkauf...

Bumi
Hogy lehet hogy ez a motor ilyen olcsón van feltéve?
Csúnyák az Intruderek szerintem.... nagyon kevés japán chopper szép. Az 535 az egyik (függetlenül attól, hogy nekem is ez van), a VT 750S pedig a másik, de csak az S.
...szerintem...

http://img254.imageshack.us/im...
Hát örömmel kipróbálom.
És menyiért árulja?
http://data.hu/get/5803408/Vir...

Srácok
Nagy nehezen 6. formában sikerült lementenem a szerkesztett Börzsönyi gurulásunk első részét.
Kíváncsi vagyok a véleményetekre. Kimondottan az alátett zenéről.
Amint időm lesz akkor megszerkesztem a folytatását is.
Ide sajnos valami miat nem tudtam feltenni.
Ha legközelebb közös gurulás lesz én ajánlanám kipróbálni a haverom 1,4es Intruderét, szerintem egész finom gép. nem éreztem hogy rázna vagy rezegne rajta bármi is. 5,5körul eszik 160at simán megy. Első tulajtól 28000km. Megalomán barátom ugyanis 1,8asra váltana vagy Kawasaki Vulcan 2,0ra. Teljesen hülye szerintem.
A V-max-ot szerintem nagyon lehet szeretni. Brutális jószág, többször mentem vele. Irdatlan, könyörtelen erő, borzalmas futómű és fékek.
Fogyasztás nem tud 7 alá menni, viszont könnyen eléri a 10 lityót is.
Ahogy gyorsul, az leírhatatlan... ahogy meglódul a 260 kilós motor...
No erre gondoltam. Tetszik a Vmax. de nem tudtam róla semmit. Csak hogy nagyon erős.
A Váltáson csak a V4-es motor, és a hátsó kényelem miatt gondolkozom. Egyébként a kis XV 535 ömet nagyon szeretem, és meg is vagyok vele elégedve. Csak hát az ember mindig vágyik az új élményekre.
Ha van más típusban V4-es, és cshopper formájú akkor az is érdekel.
Nagy köbcentis V2-esnél már nagynak találom a vibrációt.
@Zsoccca: Ha váltani akarsz,miért nem az xv750-1100?
A v-max nem neked való, ezt azért mondom mert a párodat is magaddal viszed ha jól gondolom(motorozni). Ha kihasználod 9-12 liter körül zabál. A tesóm egy haverjának van,félelmetes gép nagyon lehet szeretni de nem túrázásra találták ki.
Nagyon köszönöm az infókat.
Gondolom a 750-es sem eszik sokkal többet.
Még nagyon gondolkozom, hogy elindítsam-e az akciót. A Legnagyobb problémám, hogy nagyon kevés van fen a netten. S infót is nagyon keveset találok róla.
Nagyon tetszik a motor. Főleg az hogy 80 Le, és valószínűleg autó pályára is nyugodtan fel lehet vele merészkedni. S a páromnak is kényelmesebb lenne hátul.
A Formája elég csoperes, de a hangja nem. Úgy hogy még vacilállok. És keresem róla az infókat.
Ha információ szerzésben tud valaki segíteni, annak nagyon örülnék.
Ja Honda Magna VF 750 V4-es ről van szó.
Még esetleg a Yamaha Vmax jöhet szóba. Bár azt még egy kicsit nagynak tartom.
@Zsoccca: Még eszembe jutott,hogy a vf 6 sebességes és lámpa figyelmeztet rá,hogy direktben vagy. De jó lenne ilyen az én verdámra is!
Megvettem a keyster karbi felújító kittet az első és hátsó karbikhoz, valamint két air cut szelepet is. 110 Euro-t fizettem (32000 Ft) de legalább egy helyről jön minden. Eddig nem volt nekik AirCut, ezért vártam, hogy egy csomagban jöjjenek.

http://www.motorradbay.de/
Nem nekem volt(van) hanem az excsajomnak, ellenben én vettem. 50lóerős a gép. A csoportos vonulással 4,1-4,3 a fogyasztása. Bp-n sem megy 5 fölé. Az én súlyommal 110mérföld/óra simán megy. A Brumeszkosz féle vájtfülüeknek valóan csendes. Nagy fordulaton fasza v4 hang. 1985-ös Hondáról beszélek. Győrben vettem egy kamionos kollegától 430000-ért 2és fél éve. Olajcsere 4000 mérföldenként. Én a Katanához használt 10w40 Act-evot töltöttem bele. Olajfogyasztása gyakorlatilag semmi. Csodálkoztam is mert nekem 1-1,5liter utánamegy két csereperiódus között. Valószínű a vízhűtés miatt. A felvonulás nem a kedvence,melegszik igényli a menetszelet. Nagyjából ez jut most eszembe. Most megyek kalmihoz.
Fölraktam egy csomó linket,csak rá kell kattintani, ezekből lehet választani.
Üdv. Köszönöm a felvilágosítást. A képeket nézegetve kedvet kaptam énis egy felirat cseréhez. De én valami komolyabbra gondoltam, kissé robosztusabb,szélesebb,hosszabb lenne az ideális. A tankomon lévő felirat rávan festve ezért nem tudom levenni, azt kellene letakarni. Íme az enyém.
Légyszi mesélj nekem az 500 asodról. Nem lehet nagy különbség a 750-es től.
Hogy alakul a fogyasztása?
Menyi az ballagó sebessége. (Hosszútáv) Amit kényelmesen bír. És a motor is jól érzi magát közben.
Milyen a szerviz igénye?
Nem tudom, az enyémen nincs a vaskeresztek meg matricák amit vizesen kellett felragasztani.
Sziasztok.
Ma este19 30kor sikeresen hazaértem.igen,a garda egy a Balatonban őshonos halfajta és ehető:)óra szerint 313 km tettem meg.mondjuk amikor besötétedett,akkor már kissé fáztam, de nem volt veszélyes.mindenkinek ilyen zárótúrát kívánok.ja és 13,3 litert kellett tankolnom a 313 km leküzdéséhez 50/100 tempóval:-D
képeket holnap dobok, lett 140valamennyi
Általában 1 mm vastagságú szivacsos ragasztó van a felirat hátulján, amiről le kell húzni a védőpapírt, majd felragasztani a tankra mint egy matricát.
Azt én is szeretném tudni de előbb kel szereznem egyet hogy ki próbálhassam!
Üdv. Áruld el légyszives hogy a tank feliratot mijen módszerrel lehet a tank oldalára feltenni hogy az ne jöjjön le?
Nagyon frankó motor. 150-200000km a blokk élettartama, vízhűtéses v 4 hengeres. Nem csodálkoznék ha tetszene. Az utas ülése fényévekkel van az xv előtt. Az 500asról személyes tapasztalatom van a 750es ismerettségi körömből.