Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

@Zsoccca: Nem tudom vettél e már fékbetétet, mi tegnap cseréltünk. A viragos guruláson már nagyon szar volt a fék ezért cseréltünk,meg a Katanán is eljött az idő. Lucas organikus betétet sikerült szerválni a virgácsé 8000ft. Nálam szinte vasig volt kopva, a virgácson azonban szinte érintetlen volt a betét. Ezt nem igazán értem,mert szart sem fogott már,egyik pillanatról a másikra elment a fékhatás ami azelőtt hibátlan volt.
Szerintem mi sosem leszünk olyan korrektek.
Példa az elmúlt 20 év.Az orosz rabiga önként kivonult és mi engedtük ezt a féreg bandát ránk telepedni.
Ilyenek vagyunk, ilyen a fajtánk.
Milyen gáz hogy ezt így kell leírni: "Azok ott nem Magyarok!"
Sajnos ettől persze még igaz.
Igen ott tényleg más a morál. Nekem volt olyan eladóm akinek 1 euro-val többet utaltam és a csomagba visszaküldte és küldött még az áru mellé ajándékba egy alsó spiáter olajszűrő fedelet és sok sikert kívánt a szereléshez.
Ide a fórumra fel is raktam a levél fényképét.
Azok ott nem magyarok ,azok ritkán basznak át, pláne az ebay-on.
Színigaz! A Németeknél más a morál.
Akartam venni egy kipuffot az egyik mocira. Itthon csak moslékok voltak, amelyeket gyári állapotnak hírdettek.
A Német 100% kihangsúlyozta hogy polírozni kell....Erre kaptam egy szalon állapotú dobot...
A németek csak garantáltan üzemelő alkatrészt kínálnak megvételre az ebay-on én közel 50 dolgot vásároltam már tölűk és soha semmi baja nem volt. A generátor meg pont olyan hogy látszik rajta ha amiatt zárlatos mint a Tiéd volt, külső sérülés.
Nekem meg az a véleményem, mindig jobb egy gyári használt németből mint egy itthon megfusizott utánntekert.
Gondolok itt a megfelelő huzalvastagságra a pontos menetszámra, és a megfelelő szigetelési állandóra.
Nagyon nem mindegy a lakkozási eljárás!
Na ettől függetlenűl lehet ki bír egy- két szezont, és én olcsobban vettem gyárit mint amiért megtekerték volna.
Nem véletlenűl az 1 euro-sokat linkelem be.
Köszi brumeszkosz -olcsó de használt elektronika és licitálni kell rá mint a vaterán , a legjobb ajánlat nyer és ha mondjuk ez is zárlatos mert valamiért kiszerelték a mociból, akkor ki nyer ?
Köszi,elolvastam....most tapasztalási fázisban vagyok...
Motorakksinál nincs értelme, a kis akksikon nem elég hatékony. Autó-haszongép akku esetén ellenben valóban hasznos.

http://www.hobbielektronika.hu...
mi a véleményetek az akku aktivátorról ?
úgy látom feltornázzák 200 fölé,duplájáért semmi idegesség,inkább utóbbit választom....amúgy a motorépítő kern&kern még válaszra sem méltatott...gondolom,mivel nem harley...kössz a segítséget !
Ha ezt tőlem kérdezed:
Azért van egy SR 500 YAMAHAM, is!Meg a pincében van egy 125-ös Virgács is most még szétszedve (úgy hoztam el).
Azért kezdtem el olvasgatni itt, mert volt egy 535-ös 500 euro-ert és gyorsan képbe kellett kerülnöm, hogy bele szabad -e nyúlni...végül nem lett abból semmi.
Azért megnézném a cigánycsávót míg tornázik rajta a fűrészlappal vagy kicsorbítja a teschós erővágot.
http://www.ebay.co.uk/itm/Yama...
Srácok, erről tud valaki valami közelebbit, miből van ez a lánc aranyból 150 fontért? +20 a posta
Eredeti Generátor tekercs akit érdekel. Olvastam itt már egy párszor azt ,hogy leéget zárlatos lett. Akkor kell molcsón beszerezni mikor lehet!
http://www.ebay.de/itm/Yamaha-...
Érdemes figyelni a végét, az utolsó 10 másodpercet!
Itt a honlapjának a link-je nézegessed a cuccait.

http://bontospityu.hupont.hu/
azért a másik dögösebb és még mindig nincs 200...pedig ma lejár
Békés megye Pusztaföldvár
Köszi Megkaptam.
Idővel majd hívom.
Egyébként merre működik ez a Pityu?
Telefonon mert az emailra nem szokott válaszolni.

Tel:06703525376///kaczko12@freemail.hu
Nem tudom a számát.
Most már csak annyi érdekelne,hogy miként kerültél Suzuki tulajként,nem chopperesként a viragos olvasztótégelybe?
Szerintem nem egyedül én örülök az íráskényszerednek. Tartsd meg jó szokásodat!