Évjárat nem lesz a táblán szerintem. Már ha ven táblája egyáltalán.
Amiből következtethetünk az évjáratra, az a gumifékcső és a felni.
A fékcsövön és a felniben is van egy szám. pl 03, az 2003-as, de legtöbbször 1 évet rá kell számolni, így pl az egy 2004 es motornak reális. Az én virgácsom pl 1999-es, és a fékcső 98 as. A küllös felnikban nem mindig található meg a szám, az alu felniknél a küllők környékén, kifele domborodóan találod.
Üdv mindenkinek!
XV 250-es blokkot, vagy okmányok nélküli motort keresek! Ha netalántán valakinek -vagy az ismerősének- épp pihen egy az alsó polcon, az érdekelne. :)
Sziasztok.Tudom hogy nem ide illik de azt szeretném kérdezni hogy véletlen nem tudja valaki hogy a nagyrobogókon nem lehet tudni hogy merre van az évjárat? alvázszám meg ilyesmi. Mert nekem egy Majesty 250 em van és pénteken megy kpm vizsgára és nem tudom az évjáratot és meg kéne tudni. Persze ha fizetek el lehet intézni de ha lenne egy kis tábla valahol az jó lenne de nem találom Ha valaki tudna valamit mondani az jó lenne :)
Kipróbáltam a data.hu feltöltést.
2GB fájlméretig enged feltölteni, viszont a letöltés csak 200MB/fájl méretig ingyenes. Tehát fel kell darabolni a fájlt. A totalcommander 1 perc alatt feldarabolja ("fájldarabolás 200MB"), és nem kell órákig a videót szerkesztgetni. Utána csak indítasz egy ftp kapcsolódást és felmásolod az összes darabot.
Bocsi 750-es-az olajat mindenképpen lecserélem egyrészt mert úszkálnak benne kis kábelvédődarabok-másrészt meg minden motoromnál tavasszal leszoktam cserélni az olajat ! Széles utat gumifákkal !
Oké
Nem rakok fel többet. Nem rontom a többiek szabad felületét.
Sőt pár nap múlva ezeket is leszedem. Előbb, utóbb sikerül megjavítanom a videó szerkesztőmet, és egyben fel tudom majd tenni.
Egyébként a videó szerkesztőm azóta rossz, hogy szervizben volt a gép karban tartáson.
Pedig egyszerű a fáma.
Velem már többször előfordult ilyen. Még autóval is.
Tehát lelkük van a gépeknek is. Nálad jól érezte magát. S most megsértődött, hogy új gazdája van. Kicsit duzzog. Majd megbékél. Meg javítódnak ezek a hibák és utána az új tulajnál is jól fog működni.
Ezt már nagyon rég megfigyeltem, akár jármű vétele után akár eladásakor.
Rallye-ben ezt úgy nevezik, hogy még gyerek betegségei vannak. Majd kiforja magát, megnyukszik, és akkor továbbra is rendben lesz minden.
750-es. 100km/h-ig nem nagyon kell szégyenkezni az 535-nek. Olajat mindenképpen cserélj !
Én a generátort tavaly szeptemberben láttam, mikor a szervízben a kupplung zörgés miatt lebontattam a másik oldalt is, hátha a szabadonfutótól jön a zaj. Egyiken sem látszott hiba. Ugyanakkor volt olaj cserélve az első teleszkópban, és kapott egy szelep állítást is.
Megnéztem a vidiket amit felraktál. Kalmi hegymászása tényleg oscar esélyes . Gondolom eljátszottál vele egy darabig. Amiért nem szerencsés így feltenni, az az, hogy a flash felület csúnyán lerontja a videó minőségét (ilyen felbontásban kb 50MB a 900 MB-os eredeti vidi), meg aztán ez így a közös "videók" fül alá kerül be, és hát nem valószínű hogy mindenki fog örülni 18db virágós (sportmotorosnak nem biztos hogy túl izgi) videónak. A data.hu feltöltés működik, de ha egyben szeretnéd felrakni FTP felületről kell. (korrektül leírják hogyan)
Én legalábbis szívesen megnézném jó minőségben is.
Nem panaszkodok és nem is hibáztatlak , a technika ilyen én csak a lidl-ig mentem az asszonnyal és másnap reggel nem indult a vas ,hogy mi az oka az a Murphy törvénye -ami elromolhat az előbb vagy utóbb el is romlik-el szállt a fesszabályzóm meg a generátorom is egy piti kis testzárlat miatt -most megjavítom és goo ezerrel és remélem lenyomom a 650-es vasadat !
Sajnálom, és nem értem !
Mielőtt elvitted a motort előző nap voltunk egy kb 200km -es zselici túrán. Este világítással jöttem haza. Az idex, a világítás, működött, másnap reggel mikor jöttél pöccre indult a motor. Töltés jelzö lámpa nem világított. Mi történt ?
Jó az ötlet. Ha tehetem majd ott leszek.
Egyébként az egyik Harlye-s barátunk az LS találkozón Balatonkenesén is ott volt. Ő is tudna róluk mesélni. Tényleg jó fejek. Egyébként én még nem nagyon találkoztam rossz fej motorosokkal.
A szezonnak még szerintem nincs teljesen vége. Én ma is motoroztam. És holnap is szeretnék még. Újra félbe hagytam a parkettázást, és irány motorral temetőket járni. Mivel sütött a nap. Parkettázni rossz időben is lehet. Nem?
Az egyik temetőben majdnem elcsúsztunk a sáros úton. Becsúszott a hátsó kerék egy nyomvályúba, s keresztben mentünk egy darabig. De ha nem álltam volna meg, akkor tutira elesünk. Nem sokáig tudtam volna két keréken droszeidolni.
Ma rájöttem, hogy a Virgácsomnak van lelke. Ugyan is nagyon ritkán de néha durran egyet, egyet a kipufogója. Általában nagyon hosszú motorfékek végén. Ma második alkalommal csinálta azt, hogy egy az útról, lemenni nem akaró állat mellet közvetlenül durrantott. Erre az állatok hanyat homlok lerohannak az útról. Először pár hete az Egerbaktai úton egy pofátlan róka mellet durrantott. Ma meg egy kutya mellet, amelyik az út közepén evet valamit. Ki érti ezt?
Hali srácok! A jó időnek vége van, úgy érzem nyugodtan kijelenthetjük!
Szezon nyitásra, kéne egy nagyon jó össze rezzenés, ahol minél többen lennénk! Én arra gondoltam, hogy 2013.május.4-én tehát május első szombatján, elmehetnénk a Citadella felvonulásra! Én mindenképpen "megpróbálok" ott lenni, azért használom ezt a szót, mert a franc tudja még mi lesz addig. De azon leszek, hogy kijussak! Mivel még bőven odébb van megtervezhetjük, akár részletesen is. Arra gondoltam így körítésben, hogy jöhetnénk innen a Virgács csapatból minél többen, és jöhetnének újra a Harleys srácok is, és az LS csapat is hozzánk verődhetne! Minél többen vagyunk annál jobb alapon! Plusz amúgy is azt hallottam tőletek, hogy az LS bagázs nagyon jó fejekből áll. Így legalább megismerkedünk velük többen is. Tehát Virgács, Harley, LS találkozó is lehetne belőle, amit megkoronázunk a tali közben a Citadella felvonulással. Még annyit, hogy minden képen találkozni kéne előtte valahol az egész csapatnak, ami közel van a Citadellához, és akkor együtt gurulhatnánk be a tömegbe, amolyan köszönés jelleggel. És leparkolunk valahol, ahol elférünk! :P 17:00-kor indul a Citadelláról a motoros tömeg. Mi meg találkozhatnánk előtte, hogy megbeszéljünk mindent! A közlekedést, meg ilyeneket beülhetnénk kajálni is valahová... Egy jó kis szezonnyitó gurulás!
Itt van egy kis info a Citadelláról:
Minden hónap első szombatján találkozunk a Citadellánál, évszaktól, időjárástól függetlenül... !
Remek alkalom, hogy r
ég nem látott ismerősökkel találkozz, vagy újakat megismerj, tapasztalat cserére, stb, stb...
Nyári időszámítás esetén (áprilistól októberig) 17h-kor van az indulás. Téli időszámítás esetén (novembertől márciusig) 16h-kor van az indulás.
web: http://www.facebook.com/groups...
Még egy kis off. A hamburgerekhez szeretnék még annyit hozzáfűzni, hogy egy zsemlében 12 dkg kelt tészta (sütőpor nélkül) és egy húspogácsában 10 dkg darált színhús van...
A minap láttam, hogy 50-60 huf egy darab hamburgerzsemle, fele ekkora súlyban és azt sem tudom miből van... a húspogácsákban is csak 60% hús szokott lenni...
Nu egyenlőre ezeket tettem fel. Hátra van még vagy 10 snit. De sajnos most mennem kell a folyosó parkettázását befejeznem.
Tudjátok nálunk a szőrnagy asszony mondja meg hogy én éppen mit parancsoljak.
Utána meg még jó volna egyet motorozni. Hisz ezerrel pucsít a nap.
Nu majd folytatom. http://www.sportmotor.hu/motor...
Éppen most teszem ide fel a videóimhoz. Darabonként. Sajnos 18 fájl. Tehát 18 szor kell végig csinálnom a feltöltési procedúrát.
De fent lesz az összes.
Amiből következtethetünk az évjáratra, az a gumifékcső és a felni.
A fékcsövön és a felniben is van egy szám. pl 03, az 2003-as, de legtöbbször 1 évet rá kell számolni, így pl az egy 2004 es motornak reális. Az én virgácsom pl 1999-es, és a fékcső 98 as. A küllös felnikban nem mindig található meg a szám, az alu felniknél a küllők környékén, kifele domborodóan találod.