Srácok a Videót a Data oldalra sem tudtam feltenni. Mivel túl nagy a terjedelme. Ide is csak 100 Mb ig lehet feltölteni, nekem meg egyenlőre 920Mb a vidi.
Tehát inkább ide felteszem darabonként a vágatlan snitteket.
Sajnos az én gépemen most nem működik a movi maker szerkesztő program. Így nem tudom megszerkeszteni, hogy a terjedelme is jó legyen.
A Hozzászólásokból, én azt szűrtem ki, hogy nyáron a nagy melegben a 7-es gyertya az optimálisabb. Őszel és Tavasszal a hűvösebb időben pedig a 6-os. De egyébként meg mindegy.
Nekem eddig 6-os gyertyáim voltak.
Most 7-es van benne. Mindkettő tökéletesen működik.
Talán a 6-osstal igazán hidegben is szivató nélkül indult. Most a 7-essel már hidegben érdemes szivatót alkalmaznom. Különben tüsszög egy darabig. De indul.
Én bármelyik motoros találkozóról eltudom mondani, hogy nagyon jól töltöttük az időt együtt.
A Motoros család egy igazi nagy család. Tavaj talán a Balatonkenesei Savage találkozó volt a legjobb.
Akkor fogant meg bennem a gondolat, hogy miért nem lehet ez Savage, és Virágós találkozó egyben.
Nektek mi lenne a véleményetek róla?
Ja egyébként a Balatonkenesei kemping: Nagyon mérsékelt árakkal dolgozik. S Szinte csak mi voltunk a területen. Nem zavartunk senki. 150 m séta után saját és ingyenes strandunk volt.
Néhány fotó:
Üdv. Nekem a nyár közepén az első gyertyát töször beköpte, ami NGK BPR-7ES volt. Keresgélés során találtam egy NGK BPR-6ES-t azt tettem be mivel nem volt más. Ez a gyertya még most is benne van.Így mivel elöl 6-os hátul 7-es van ezzel a felálással mentem kb 500km-t. Tehát én csak jót mondhatok róla.
- hideg gyertya: magasabb számmal jelölt NGK, kis hőfelvevő, nagy hőleadó felület.
- meleg gyertya: pont fordítva, ha belenézel, akkor láthatóan mélyebb a szigetelés ürege
Ma én is így jártam nem indult beköpte mind a két gyertyát kivettem megtakarítottam megint beköpte beleraktam egy régit azzal pöcröf de már kellet a kocsiból az aksi. Ja és megnéztem a szikrát mielőtt visszaraktam volna a második beköpés után, mindenűt áthuzott csak az elektrodák között volt a legkisebb szikra.A menetes részen csak úgy ugráltak a villámok. Na ekkor raktam be a régit és jó lett.
Ennek még utána nézek a hétvégén. Néha olyan szarul indul a haver gépe,hogy rossz hallgatni. A gurulás reggelén már majdnem kifingattam az akksit, de nem indult. Visszagurultam a garázsba, bedobtam 1-be és azonnal röffent.
Van benne egy rádio zavarszűrő ellenállás nem tudom milyen értékű de azt hiszem 2,7kohm Na ezt kivettem és helyettesítettem egy rézdrotót darabbal. A gyertyában úgyís van egy ugyanilyen értékű ellenállás és a bpr7es gyertya megnöveli így az ellenállás értékét és gyengűlhet a szikra erőssége.
A benne lévő zavarszűrő ellenállás eltávolítása... ha a gyertya és a pipa is rendelkezik ellenállással, az eléggé legyengíti az egészséges elektromos ív kialakulásának lehetőségét...
eredmény: kormos gyertya, kimaradó égés, stb... sok kínlódást okozott már többeknek itt.
Szia! A gyertyakupakot már régen kiheréltem így Az R vagyis a zavarszűrő ellenállásból csak a gyertyában maradt. Engem a 6-os hőérték érdekelne. Pontosan mit is jelent az? Minnél kisebb ez a szám annál nagyobb höt bir el zavarmentes üzemben a gyertya, vagy fordítva van? A léghűtés miatt ezek a blokkok nagyobb hőmérsékleten dolgoznak mint a vízhűtésüek?
Tehát inkább ide felteszem darabonként a vágatlan snitteket.
Sajnos az én gépemen most nem működik a movi maker szerkesztő program. Így nem tudom megszerkeszteni, hogy a terjedelme is jó legyen.