Olyan tekercseli aki régóta foglalkozik ilyenekkel -hőre keményedő anyaggal vonja be -a jeladó működik -remélem a fesszabim nem szállt el-majd ha kész akkor a próbán kiderül-olajat is kell cserélnem mert tele van apró morzsákkal ami az egyik vezeték burkolóról égett le!
Nem drága , de a lényeg az ,hogy sokáig szolgáljon ne csak a kapuig, ez ugye forró olajban fut állandóan és a szigetelési állandó nem mindegy. A jeladó túlélte?
Sziasztok
A 20.ai Börzsönyi videót, már sikerült a gépemre tölteni csak ide a sport motorra nem tudom feltenni.
912 MB és 22 perc hosszú. Kalmi esése is rajta van.
Tud segíteni valaki feltenni valahová?
Szia!
Kell az egész egyben , mert akkor ott a link rákattintasz látod mennyiért vettem + 17 Eur a posta és ennyiért a Tied vagy bárkié akinek kell. A postaköltséget én állom 2 kilo alatt elmegy levéélként.
Biztosan sok jármű lesz az utakon, köztük én, motoron is, autóban is. A benzin árának a csökkenése, meg a száraz napos idő sokakat utazásra késztet.
Csakhogy a sokba sajnos benne van a sok hülye is.
Ma hajnalban négyen előztek meg szabálytalanul, ebből hárman záróvonalon, egy meg a vasúti ártjáróban. Azt már nem is számolom, délutánonként hazafelé hány autóst látok telefonálni vezetés közben. Nem akartam kommentálni a hírt, de felmerül ilyenkor bennem, ér valamit ez az egész cécó?
most néztem meg a biztosítékfedélben és a következőket látom-main=30A signal=15A head=15A indition=15A- elég keménynek látszik de vajon miért nem olvadt le valamelyik amikor zárlatos lett a jobb indexem?-lefüstölt az indexrelém és a generátor egyik tekercse!
Köszi -sajnos mind a három tekercsnél mérhető a zárlat -200kohm-nál a kijelzőn 1-es látszik és ha a tekercs szál és a test között mérek akkor 00.0-ra vált vagyis zárlatos a tekercs -amatőr vagyok de már lassan doktorálhatok belőle mert itt a fórumon annyi segítséget kapok,válaszodat köszönöm -egyébként lámpával is teszteltem és a 3 izzó közül az egyik halványabban izzott vagyis egy tekercsben bibi van -köszi széles utat!
Tisztelt kalmi79
Semmi jóval nem tudlak bíztatni ezügyben.
Maradjunk annyiban, hogy azt a jelenetet veled újra kell forgatni, mert nem lett jó. A többi kép úgy ahogy megvan a telefonomon, csak olyan kábelem még nincsen ami összeköti a pc-vel, de blutuszon átlövöm egy köztes készülékre, aminek van kábele. a motoromon lévő kamera felvételét sajnálom a legjobban, mert utólag kiderült a SD kártyája írásvédettségét nem lehet kikapcsolni, így azon seképsehang. Azt tényleg sajnálom, hogy arról a gyönyörű erdei túráról meg az országúti száguldásról meg arról tök jó társaságról nem maradt mozgó képanyagom
Az októberi gurulásról nem lesz meg a videó, meg a sok kép?
Megnézném magam, ahogy zsebredugott kézzel nekifutásból orra esek a domboldalon felfele baktatva.
Huputyaxv535 szia azt tartom furcsának a mérésednél ,hogy 200k méréshatáron 0 ohmmot mértél mert ha testhez képest 0 akkor 200 ohmos méréshatáron is 0 ohm mivel a csilagpont össze van kötve a tekercs ellenállás kicsi így a zárlat a többi tekercsnél is mérhető volna, nálam alapjáraton 17V van mind a három szálnál egymáshoz mérve, fordulaton 60 volt az a 17 -20 V akár jó is lehet kis fordulatnál
ellenőrzésként egy izzóval is megnézném tekercsenként nem-e valami érintkezési hiba becsapott.
Tisztelt Robin62
Tisztelt Katana750
Kedves srácok, köszi az ötletelést, természetesen csak erről a néhány fagyos napról van szó, annyira azért én sem gyilkolnám szét a gépemet, hogy a jövő szezont nélkülem kanyarjátok meg! Azt azért én is átgondoltam, hogy vékonyabb olajjal, mint pl. a 10W40 es, könnyíthetek a hideg oldali kenést biztosítva, csak a friss olaj még ebből is lényegesen tömörebb konzisztenciájú, mint a már benne lévő fáradt.
Esetleg a nyári üzemre, és hideg évszakra más más kenőanyaggal biztosítom a futást. Ősszel meg tavasszal cserélni, ezzel akár két szezont, azaz kb. 2x5000 km-t vinne mindkét olaj.
Az akksit meg tényleg ajánlott kivenni, és a lakásban egy félreeső helyen altatni tavaszig. Tapasztalatból tudom, hogy a kisebb motor akku sokkal érzékenyebb, mint a kocsié, ami 45- 55 amperórás.
Szia 5.50: Én csütörtökön téliesítek. Végre megvan a levegőszűrő a Katanához. Nekem zárt garázsban telel a motor,és csak teli tankolom, meg kiveszem az akksit ne fázzon. 3 hetente töltöm 10 órát és kész. Ezzel a módszerrel hetedik éve kitart az akksim,pedig nem valami nagy márka. Unibat.
Nem hülyeség a külső hőforrásról történő előmelegítés, csak nehezen kivitelezhető és költséges. Azt viszont megteheted, hogy - amennyiben máskor is tervezed a gépet késő ősszel is használni - legközelebb 15W-50 -es olajat itatsz a paripával!Ez is sokat jelent, hidd el.
Mennyiért tekercselik meg?
http://www.ebay.de/itm/Yamaha-...
A szerencsés nyertes jöhet hozzám .
Feltöltöd mondjuk a data.hu-ra, a linket meg bemásolod. Akit érdekel az letölti.
A 20.ai Börzsönyi videót, már sikerült a gépemre tölteni csak ide a sport motorra nem tudom feltenni.
912 MB és 22 perc hosszú. Kalmi esése is rajta van.
Tud segíteni valaki feltenni valahová?
Csak nekem, most nem működik a movi maker. A párom, gépén kell elkészítenem.
Kell az egész egyben , mert akkor ott a link rákattintasz látod mennyiért vettem + 17 Eur a posta és ennyiért a Tied vagy bárkié akinek kell. A postaköltséget én állom 2 kilo alatt elmegy levéélként.
http://www.vezess.hu/hirek/koz...
Biztosan sok jármű lesz az utakon, köztük én, motoron is, autóban is. A benzin árának a csökkenése, meg a száraz napos idő sokakat utazásra késztet.
Csakhogy a sokba sajnos benne van a sok hülye is.
Ma hajnalban négyen előztek meg szabálytalanul, ebből hárman záróvonalon, egy meg a vasúti ártjáróban. Azt már nem is számolom, délutánonként hazafelé hány autóst látok telefonálni vezetés közben. Nem akartam kommentálni a hírt, de felmerül ilyenkor bennem, ér valamit ez az egész cécó?
Semmi jóval nem tudlak bíztatni ezügyben.
Maradjunk annyiban, hogy azt a jelenetet veled újra kell forgatni, mert nem lett jó. A többi kép úgy ahogy megvan a telefonomon, csak olyan kábelem még nincsen ami összeköti a pc-vel, de blutuszon átlövöm egy köztes készülékre, aminek van kábele. a motoromon lévő kamera felvételét sajnálom a legjobban, mert utólag kiderült a SD kártyája írásvédettségét nem lehet kikapcsolni, így azon seképsehang. Azt tényleg sajnálom, hogy arról a gyönyörű erdei túráról meg az országúti száguldásról meg arról tök jó társaságról nem maradt mozgó képanyagom
Az októberi gurulásról nem lesz meg a videó, meg a sok kép?
Megnézném magam, ahogy zsebredugott kézzel nekifutásból orra esek a domboldalon felfele baktatva.
Látom képben vagy a környékbeli forgalommal, de a X. ker Liget téren is detto ugyanúgy lefejelik a teherautók a vashidat. Láttam.
ellenőrzésként egy izzóval is megnézném tekercsenként nem-e valami érintkezési hiba becsapott.
Tisztelt Katana750
Kedves srácok, köszi az ötletelést, természetesen csak erről a néhány fagyos napról van szó, annyira azért én sem gyilkolnám szét a gépemet, hogy a jövő szezont nélkülem kanyarjátok meg! Azt azért én is átgondoltam, hogy vékonyabb olajjal, mint pl. a 10W40 es, könnyíthetek a hideg oldali kenést biztosítva, csak a friss olaj még ebből is lényegesen tömörebb konzisztenciájú, mint a már benne lévő fáradt.
Esetleg a nyári üzemre, és hideg évszakra más más kenőanyaggal biztosítom a futást. Ősszel meg tavasszal cserélni, ezzel akár két szezont, azaz kb. 2x5000 km-t vinne mindkét olaj.
Az akksit meg tényleg ajánlott kivenni, és a lakásban egy félreeső helyen altatni tavaszig. Tapasztalatból tudom, hogy a kisebb motor akku sokkal érzékenyebb, mint a kocsié, ami 45- 55 amperórás.
Nem hülyeség a külső hőforrásról történő előmelegítés, csak nehezen kivitelezhető és költséges. Azt viszont megteheted, hogy - amennyiben máskor is tervezed a gépet késő ősszel is használni - legközelebb 15W-50 -es olajat itatsz a paripával!Ez is sokat jelent, hidd el.