Szia kalmi. Eléggé el voltam a két benzintank kipucolásával,ugyanis volt rozsda bőven. Én a végén acetont töltöttem be ami nagyon jól keveredik a vízzel, utána nyomtalanul elpárolog. Másik szűrőt nem láttam. Kíváncsi lennék az előző gazda hogy teleltette a motort! Az igazi válasz lenne az új fórumtárs tegnapi kérdésére. De lehet,hogy Hollandia éghajlata ilyen agresszív.
Az üzemanyagrendszer tisztítása nekem is rajta van a téli teendők listáján. A felső tankomat nem kell tisztítani, az se nem rozsdás, se nem koszos. Az alsó tankot kiszedem és ultrás vízzel kimosom, majd levegő befújással kiszárítom. Az üzemanyag szűrőt cserélem, a karbik pedig amúgy is teljes felújításra kerülnek. Csak az az egyetlen benzinszűrő van a rendszerben ami az alsó tank tetejénél van?
Remélem,hogy megszüntettük a dugulást! Használva marad a motor,ha újra előjön akkor megy a szerelőhöz. A mi hozzáértésünk a tank,karbi stb tisztítással kimerült.
Szia!
Tehát konkrét hibát nem találtatok? Na majd előjön megint.Ha valami eldugult és azért állt meg a motor. akkor nemigen indul ujra mig a dugulás meg nem szünteted.
Egyszer én is raktam bele STP de semmi változást nem tapasztaltam, és most hogy dúsító membránt cseréltem láttam hogy el van dugulva az egyik alapjárati segédfufóka ,,, na ennyit segített az STP a boltosnak nekem nem.
Kész vannak a telóim! Egyengetés, új szimering, új olaj. 10W-s.
Kiegyenesítették az alsó villahíd elmászott szárját is. Már csak a két telószár és az alsó felső villahíd fényezése van, és mehet vissza a helyére.
Szívesen. Csikóst úgy említettem mintha természetes lenne,hogy tudod ki ő,ezért ha esetleg nem akkor tudd hogy ő a Totalcar újságírója, veterános és hazánkat képviseli a COTY-ba. Car Of The Year.
Brumeszkosznak jelentem kitakarítottuk a tüzelőanyag rendszert. Sikeres próbakörök megvoltak, a havernál csak hó ónos eső -10 alatt pihen a motor. Tényleg felmegy az alapjárat az STP-től.
Szia légy üdvözölve a fórumon! Érdekes amit kérdezel. Évtizedek óta ez a trend, én is így raktam el a motort. DE. A minap Csikós Zsolt-tól olvasom, hogy a mai benzinek annyira maró hatásúak,hogy felül kell vizsgálni a módszert. Kevesebb kárt okoz a pára a tankban mint a benya. Az én verdám 27éves 20éve az enyém,én nem variálok. Szerintem semmi gondod nem lesz ha tele tankolva teszed el. Én mindig így téliesítek.
Üdv mindenkinek.Új vagyok a fórumon, de elolvastam az összes előző hozzászólást(740 oldal) és nagyon sokat tanultam belőle.A téli leállással kapcsolatban lenne kérdésem. Akkor is ajánlott a tank teletöltése, ha fűtött garázsban áll a gép?
Ma letéliesítettem a vasamat: akksit kiszedtem, töltés+szobahőmérséklet(nálam eddig bevált), táskákat leszedtem, lepucoltam, bőrápolóval lekezeltem az üléseket, WD-40-el átkentem az összes krómalkatrészt+ a felniket+a küllőket, stb., kipufogókat ledugóztam+zacskó és befőttes gumi, gyertyákat kitekertem, Castrol motorolajat(minimálisat) csepegtettem injekcióstűvel a hengerekbe és egyszer átforgattam a dugattyúkat(eddig ez is bevált), gyertyákat visszatekertem, csatlakozókat is befújtam+ amit lehetett azt bezacskóztam, visszatoltam a garázsába valamint letakartam a ponyvájával. Nagyjából ennyi
Így már jöhet a tél, Ő már biztosan átvészeli, csak én nem tudom, hogy fogom viselni a dolgot
Szólok 20 percent lajosnak és máris annektáljuk Pécset Debrecenhez és akkor mint helyi lakos az Aranybikába jösz a sörrel. Ja.. az is eladó nembaj megvesszük.
Szia Rc51 működik a moci -14,2-alapon és teljes terhelésen 13,2-13,7 és gáz adásnál szépen leszabályoz -a friss olajtól a kuplung zörgésem is el hallgatott -lehet hogy ha felmelegszik az olaj akkor zörögni fog de ha ilyen akkor csak zörögjön mert nekem zörög-köszi a segítséget ma jó napom van amit neked is kívánok és mindenkinek aki olvassa szia!
Sziasztok -újra 14,2-a töltésem -/Király/-még egyszer nagyon köszönöm mindenkinek aki segített/ -brumeszkosz és Rc51/-nem véletlenül kérdeztem hogy a generátort hogyan kell helyesen beszerelni ugyanis valami dilettáns szuper amatőr fordítva tette be az állórészt és a lendkerék ledarálta a kiálló tekercs burkolatát és ez okozta a zárlatot -a v535-ös vásárlása után /kapujótállással/ mindössze 7-es Km-et tudtam motorozni -ez a kis bibi 25000-ft-ba került -szerencsémre a fesszabályzó tökéletes maradt!-Köszi mégegyszer mindenkinek !
Üdv a Fórumosoknak!
Volna eladó V2-es alkatrészek Pl: xv 750,535,Tr1,Honda VT 500-600-750-1100-as. A fényképek megtekinthetők a bontospityu.hupont.hu
Üdv Kaczkó
Tehát konkrét hibát nem találtatok? Na majd előjön megint.Ha valami eldugult és azért állt meg a motor. akkor nemigen indul ujra mig a dugulás meg nem szünteted.
Egyszer én is raktam bele STP de semmi változást nem tapasztaltam, és most hogy dúsító membránt cseréltem láttam hogy el van dugulva az egyik alapjárati segédfufóka ,,, na ennyit segített az STP a boltosnak nekem nem.
Kiegyenesítették az alsó villahíd elmászott szárját is. Már csak a két telószár és az alsó felső villahíd fényezése van, és mehet vissza a helyére.
Reggelente a fajanszomból eszik ha nem vagyok elég füge, és nem húzom le időben.
Ma letéliesítettem a vasamat: akksit kiszedtem, töltés+szobahőmérséklet(nálam eddig bevált), táskákat leszedtem, lepucoltam, bőrápolóval lekezeltem az üléseket, WD-40-el átkentem az összes krómalkatrészt+ a felniket+a küllőket, stb., kipufogókat ledugóztam+zacskó és befőttes gumi, gyertyákat kitekertem, Castrol motorolajat(minimálisat) csepegtettem injekcióstűvel a hengerekbe és egyszer átforgattam a dugattyúkat(eddig ez is bevált), gyertyákat visszatekertem, csatlakozókat is befújtam+ amit lehetett azt bezacskóztam, visszatoltam a garázsába valamint letakartam a ponyvájával. Nagyjából ennyi
Így már jöhet a tél, Ő már biztosan átvészeli, csak én nem tudom, hogy fogom viselni a dolgot
Volna eladó V2-es alkatrészek Pl: xv 750,535,Tr1,Honda VT 500-600-750-1100-as. A fényképek megtekinthetők a bontospityu.hupont.hu
Üdv Kaczkó