Hali!
Ne keress téli, vagy négy évszakos gumit a motorodhoz.Alapvetően szezonális közlekedési eszköznek számít, ezért a gumigyártók nem készítenek extrém üzemeltetési körülményekhez gumit .....kivéve sportcélokra gyártott vasaknál..
Hát, lehet nem leszek ilyen szerencsés - mármint, hogy eltegyem a vasat télire... Jött egy érdeklődő ma, tetszett neki... Az a baj, ezzel az eladósdi dologgal, hogy, ha megdicsérik a vasat az jólesik, de mindig belefájdul a szívem, ha belegondolok, hogy elvihetik...
Tudtommal robogóra van, illetve ha emlékezetem nem csal, akkor enduro - túraenduro négy évszakos is van, de nem hiszem, hogy nekünk, a mi méretünkben lenne...
Üdv. Ma délelőtt a párommal beszélgettem hogy mostmár elkell rakni a mocit télre, mivel ijen csúszós úton már nem biztonságos a vezetés legalábbis nekem. Erre ő feltette a költői kérdést miért nem veszek rá téli gumit? Őszintén azt válaszoltam nemtudom hogy motorra egyáltalán van e téli gumi. És most ezúton szeretném megtudni van vagy nincs?
Tegnap sikerült beraknom a motoromat a téli helyére. Nem volt egyszerű, mert a helyre egy 90 fokos szűk fordulóval lehet bejutni. Leszereltem a kormányt, és a lábtartó konzolokat, és a haverom segítségével beraktuk. :)
Indulhat a csinosítás!
Sziasztok lovasok!
Az én vasamban 36000 km van és nekem is hallatszik némi kuplung hang. Az elején még zavart a dolog, de olvastam a fórumot és megkérdeztem szerelőket (autó és motor) valamint régi motorosokat is, és azt vontam le, hogy ez ilyen, így kell elfogadni.
Most már úgy vagyok vele, hogy legalább hallom, hogy él a vasam:)
Én személy szerint csak akkor fogom dokihoz vinni, ha már nagyon nagy a hangja, addig meg marad így ahogy van.
A szakadásvizsgáló feszültségesést mér a legtöbb multiméteren, épp ezért hívják/jelzik dióda rajzjellel.
670 mV a feszültségesés a műszer vizsgálóárama hatására, ami esetünkben totálisan mellékes adat. Ha fütyülne a műszer, amikor föld és fázis közt mérsz, akkor lenne baj.
Bocs-lehet hogy butaságot mértem -egy biztos hogy 200kom-nál nem mutat zárlatot-a multi szakadásvizsgálóval minden szálat megmértem és a tekercs és a test között mutatott 667-670-670-egységet -de ez nem tudom hogy mi?-a lámpás megoldást elkészítem és ahogyan mutattad a kisvideón én is tesztelem!
Nekem pedig olyan kerdesem lenne hogy csinaltam par videot de nem tudom szerkeszteni. Az egyik szoftver jo lenne de nem kezeli a videofajlt a masik nem kapcsol ossze 2 klippet a harmadik meg nem vag. Szal melyik a jo video szerkeszto program mert szeretnem kivagni a sallangot. Meg alamondani ahol szukseges.
Hol merted azt a 870-et? Mert a tekercs maga Kb 1ohm a tekercs es test kozott vegtelen. Namost en a tekercset nem merem mert arra ott a lampa ami terhelten mutatja a 3 fazist. A lampak 110 voltosak es 100 wattosak. Ha nincs lampa akkor AC voltmeres azonos fordulaton mindharom fazis kozott. A generator tekercsek csillagba vannak kotve.
Kedves Rc51-a generátor szálakat kimértem multival -zárlatot nem mutat viszont szakadásvizsgálóval mina három tekercs 870-872-876-ot mutat -valószínű a tekercs jólehet?-állómotornál mértem ezt az eredményt -a fesszabályzó 3 szála viszont 0,00 mutat
Üdv minden motorosnak. Gondolom még emlékeztek rám. A honap elején érdeklödtem töletek a virago és ls 650-röl. Köszönök minden jó tanácsot. Sokat olvastam és törtem az agyam és döntöttem. Egyelöre tanulomotornak veszek viragot 535-öst, mikor lesz több lovém, lecserélem egy intruder vs800-ra.
Ne keress téli, vagy négy évszakos gumit a motorodhoz.Alapvetően szezonális közlekedési eszköznek számít, ezért a gumigyártók nem készítenek extrém üzemeltetési körülményekhez gumit .....kivéve sportcélokra gyártott vasaknál..
nem egyszerű ez így...
Indulhat a csinosítás!
Az én vasamban 36000 km van és nekem is hallatszik némi kuplung hang. Az elején még zavart a dolog, de olvastam a fórumot és megkérdeztem szerelőket (autó és motor) valamint régi motorosokat is, és azt vontam le, hogy ez ilyen, így kell elfogadni.
Most már úgy vagyok vele, hogy legalább hallom, hogy él a vasam:)
Én személy szerint csak akkor fogom dokihoz vinni, ha már nagyon nagy a hangja, addig meg marad így ahogy van.
670 mV a feszültségesés a műszer vizsgálóárama hatására, ami esetünkben totálisan mellékes adat. Ha fütyülne a műszer, amikor föld és fázis közt mérsz, akkor lenne baj.
http://www.youtube.com/watch?v...
Geberarátor teszt
http://www.ebay.de/itm/Lichtma...
http://www.ebay.de
/itm/Regler-...