Sziasztok! Érdekel valakit központi elektronika , index relé , index üres és távolsági fény visszajelentő lámpák kompletten az ami a tank és a kormány között van kis dobozka , izzósorokkal,kábelkorbács.
Ma hozta a posta. http://www.ebay.de/itm/2308640...
Üdv. Mostanában volt zárlatos a hátsó lámpa kábele, onnén tudom, hogy egy 10A-os bizti védi a féklámpát, hátsó lámpát, irány jelzőket, kürtöt, O-állás jelző lámpát.
Az ilyeneknek kellene azonnal és örökre elvenni a jogosítványát, mert figyelmetlen ön és közveszélyes barmok.
A ferihegyi gyorsforgalmin minden héten bedugul a vasak alatt a forgalom, mert valamelyik gyík nem ismeri a kresztáblákat és kénytelen megállni az egész gyorsforgalmi.
Hozzáteszem egy emeletes busz felső utasai néhány éve csúnyán póruljártak egy ilyen "sofőr" hibájából.
Sajnos hogy a fesszabalyzo rosz e nem fogod megtudni addig amig az uj tekerccsel ki nem probalod. Vagy valakinek a jol mukodo motorjan leteszteled. Meg a 6 diodat ki tudod merni de a szabalyzo elektronikat mar nem. Az index semmi esetre nem tette tonkre a generatort. Nincs kozvetlen kapcsolat. A biztositek akkora legyen amit a biztositekdoboz fedele mond mert 1 koron tobb dolog szokott lenni es ahhoz van meretezve. Tehet ha azon a koron osszeszamolsz mindent es mondjuk 10A terheles jon ki akkor 15A biztositek kell. De kovesd a konyvet.
A cégnél szereztem 3-db 110v-os égőt és azzal csináltam ahogyan a te kis videódon láttam -utána kimértem multival és zárlatot mutatott 200-k-00,0-át mutatott -járó motornál pedig acv-n kettő tekercsen 20v-körül mérten kis gáznál egyiken pedig 17-et -tehát kuka-lenne egy kérdésem hogy a fesszabit hogyan tudom meg hogy jó mielőtt betenném az új tekercset?
Egyszerű: Import video a bal oldali menüben.
A videót sok apró klipre szedi szét, de ezzel ne foglalkozz. Select all (CTRL + A), majd egérrel húzd rá alul a filmcsíkra (storyboard).
Köszi szépen-a jobb első indxem volt a zárlatos az elküldte az inedxrelét is meg a generátortekercset is-de nem értem hogyan lehet ,van 2-db 15-A-bizti meg egy 30-A-bizti és azok nem olvadtak el-ezek szerint nincs jól védve az elektronika-lehet hogy kellene néhány lengő biztosítékot beszerelnem?
Minálunk most a lecsökkent hőmérséklet a krízis forrása. Nekem személy szerint a mareggeli indulás /05 óra/ szembesített azzal, hogy az olaj 20W50-es olyan dermedt +4fokon, hogy az indítómotorom igencsak megdolgozott vele. Jelenleg fedett helyen tárolom, ami nem zárt építmény.
Afféle brainstorm jelleggel kérem a fórumon jelenlevőket, hogy mit lehetne kitalálni az indulás előtt az olaj hőmérsékletének a legalább 12-15 fokra emelésére. bennem felmerült a fűtőszálas ventillátor, vagy a blokk alatt rezsóval vizet forralni.
Mondhatjátok nyugodtan:-hát essszülyee!-. Semmi baj.
Amikor tényleg szar lesz az idő, én is kénytelen leszek pihenőre tenni a gépet tavaszig.
Nekem anno otthon egy srac tekercselte egy kis faluban a generatorokat. Nem ez volt a fo terulete de megcsinalta. Fokepp 3 fazisu motorokat tekercselt. Nagyon olcson csinalta es jobb lett mint a gyari mert vastagabb vezeteket hasznalt. Ezt csak azert mondom mert szerintem a szomszedodba is van egy ilyen szaki.
Jo volna ha segitenel igen. Probaltam azt is es nem talalom hol kell 2 klippet osszefuzni. Vagni tudom de akkor lesz sok kicsi darabom. A hep menube elmagyarazza de a progin mar nincs az a lehetoseg nincs az a gomb.
Generátor téma -ma sikerült kimérnem a tekercset deltakötéses lámpával és kiderült az egyik tekercsem elszállt vagyis állórész kuka-ha valaki tudna segíteni vagy van esetleg valakinek eladó 535-ös viragóba azt megköszönném!
Németben ha fanatikusként kimerészkedsz a hóba "nyári gumikkal" a motoron , pár tank benzin árát legombolják rólad a rendőrök.
Ès végül is teljesen jogos szerintem.
Üdv. Köszönöm a tájékoztatást. Ha már Veresegyházán lesztek javaslom menjetek el a tóparton lévő faházba, ha igazán finom sülthalat akartok enni.Én nyáron kétszer-háromszor megszoktam látogatni.
Hogy komoly-e a vevő, azt ő tudja, korrekt srácnak tűnik, de a vevő a fizetés időpontjáig csak érdeklődő marad. Ha nem megy el a vas, az is jó, mert akkor van lovam jövőre, de ha elmegy, akkor maradok hű lelki társatok 2-3 évig, mert ugye kocsicsere, babaproject van épp alakulóban, azaz tervezés alatt. Csak amikor egyenesbe áll minden anyagilag és beválik az új verda (nem szedi le a gatyámat alkatrészigény miatt), akkor lehet szó másik vasról...
Abba belegondolni is rossz, mit csinálok a motoros ruháimmal, a bukóval.. stb...
De azt sem szabad elfelejtenem, hogy az autó és a motor kb 1 milla kp-t jelent, és erre szükség van az autóvásárláshoz...
Tisztelt littlerock
örömmel tudatom, megint van netem, követem a történéseket.
Ha komoly vevőd van , előbb utóbb csak megegyeztek...
Azt azért Te is tudod, hogy ilyenkor csinálhat jó vásárt a firkásabb vevő, mert annak van szezonja ősszel. Tavasztól már az eladó is jobb árat tarthat ki. De ha eladod, min lovagolsz tovább? Kinéztél már valamit?
Mert Te sem maradhadsz a pálya széléről beszólogató sosem látható elméleti "tanár úr", mert abból van már elég a fórumon!
Más: hogennek megértem az aggodalmát, csak az időjárás egyre kevésbé kedvez a szenvedélyünk kiteljesedésének, ezt kell belátni. Ne kísérletezz bütykös gumival, az más kategória!
Szombaton családostul Veresre + Őrbottyánba kirándulunk,mert szép lesz az idő, (de most kivételesen autóval)...
Ma hozta a posta.
http://www.ebay.de/itm/2308640...
Itt megtekinthető.