Nézd meg a generátor három tekercsén a váltó feszt, 60V fölött kéne lennie ugy emlékszem, csinálj egy három lámpából álló tesztert itt láttam a forúmon ha megtalálom felrakom a linkjét.
Akarod az enyém kis kinait, mér kész van és 4000 ft+posta.
Nekem már úton van egy gyári mert az gyári és nem kérdezgetik folyton a márkatársak a talikon ,hogy az mi.Azt nem mondom,hogy sznob vagyok és gyári cuccokat szeretek a vason.
Nekem is voltak indítási gondjaim gondolom az alacsony tőltő feszűltség miatt és egyszer csak büdös trafó szagot éreztem és szabályosan szétolvadt a műgyantával kiöntött elektronika. Még jó hogy a generátoromat nem tette tönkre.
Most éppen Kewway van fent mert a gyárit elkunyizták Át kell vezetékezni és tökéletes, jobb mint a gyári mert új és kevésbé melegszik, a hűtőbordába van öntve és így a hőátadása jobb.
Szerintem nem ott a probléma, a japánok nem arról híresek,hogy Riga motort gyártanak, nem kopik el egy fogaskerék 25- 40 ezer km után. Más lesz itt a gond.
Köszi a válaszokat-én az előtéttengely bordázata és a kuplungagy bordázatára gondolok illetve a kuplungkosár fogaskereke és a főtengelyen lévő fogaskerék közti kopásból eredő hézagra gondolok és azt nem lehet hézagolni semmivel csak páros cserével lehetne megszüntetni de gondolom ez annyiba fájna nekem min amennyiért a mocit vásároltam!
Csak nem látom, vagy tényleg nincs a kuplungkosáron menesztőrugó?
Vagyis direktbe van a fogaskerék szegecselve a kosárra? Mert általában így néz ki.
Azét enélkül elég merev kapcsolat ez. Lehet hogy ezért is csattog egy kicsit a hajtás. Bár a rugók a hirtelen terheléscsúcsuk elemésztésére vannak, azért egy picit biztos "elhangolják a hajtás zaját". Ezáltal hosszabb élettartamot is biztosítanak.
Nekem már úton van egy gyári mert az gyári és nem kérdezgetik folyton a márkatársak a talikon ,hogy az mi.Azt nem mondom,hogy sznob vagyok és gyári cuccokat szeretek a vason.
Vagyis direktbe van a fogaskerék szegecselve a kosárra?
Mert általában így néz ki.
Azét enélkül elég merev kapcsolat ez. Lehet hogy ezért is csattog egy kicsit a hajtás. Bár a rugók a hirtelen terheléscsúcsuk elemésztésére vannak, azért egy picit biztos "elhangolják a hajtás zaját". Ezáltal hosszabb élettartamot is biztosítanak.
http://www.ebay.de/itm/Auspuff...