Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 650 -ik oldalon van egy yooutuube ikon arra katincs nem tudom ide másolni.
Nézd meg a generátor három tekercsén a váltó feszt, 60V fölött kéne lennie ugy emlékszem, csinálj egy három lámpából álló tesztert itt láttam a forúmon ha megtalálom felrakom a linkjét.
köszi -bízok benned de elektronikában csak újat szabad venni
nekem még tölt csak keveset
Akarod az enyém kis kinait, mér kész van és 4000 ft+posta.
Nekem már úton van egy gyári mert az gyári és nem kérdezgetik folyton a márkatársak a talikon ,hogy az mi.Azt nem mondom,hogy sznob vagyok és gyári cuccokat szeretek a vason.
én is attól félek hogy a tekerccsel lesz valami -de a szabi olcsóbb próbálkozás és aztán jöhet a tekercs
Nekem is voltak indítási gondjaim gondolom az alacsony tőltő feszűltség miatt és egyszer csak büdös trafó szagot éreztem és szabályosan szétolvadt a műgyantával kiöntött elektronika. Még jó hogy a generátoromat nem tette tönkre.
a pontos típusát meg tudnád adni?
Most éppen Kewway van fent mert a gyárit elkunyizták Át kell vezetékezni és tökéletes, jobb mint a gyári mert új és kevésbé melegszik, a hűtőbordába van öntve és így a hőátadása jobb.
és mi volt a gond egyáltalán nem töltött vagy csak keveset? -mert az enyém keveset tölt vagyis kevesebbet mint amit elhasznál!
milyen szabit tettél rá keeway-t?-és mennyibe került?
Nekem a fesszabályzó hótt meg, cserével rendben van.
szia brumeszkosz -olvastam hogy neked is voltak töltési gondjaid -hogyan sikerült megoldanod és mi volt a gond?
De nekem az agyam az csörög, az is biztos.
-szerintem is -de most tavaszig nem csörög az biztos !
Szerintem nem ott a probléma, a japánok nem arról híresek,hogy Riga motort gyártanak, nem kopik el egy fogaskerék 25- 40 ezer km után. Más lesz itt a gond.
Köszi a képet -ez és a külső fogaskerék párjával együtt illetve a bordás tengely cseréjével biztosan meg szűnne a zaj a mociból!
Köszi a válaszokat-én az előtéttengely bordázata és a kuplungagy bordázatára gondolok illetve a kuplungkosár fogaskereke és a főtengelyen lévő fogaskerék közti kopásból eredő hézagra gondolok és azt nem lehet hézagolni semmivel csak páros cserével lehetne megszüntetni de gondolom ez annyiba fájna nekem min amennyiért a mocit vásároltam!
Ennél a típusnál mint a kép is mutatja fixen rá van szegecselve a külső kosárra a fogaskerék.
Csak nem látom, vagy tényleg nincs a kuplungkosáron menesztőrugó?
Vagyis direktbe van a fogaskerék szegecselve a kosárra?
Mert általában így néz ki.

Azét enélkül elég merev kapcsolat ez. Lehet hogy ezért is csattog egy kicsit a hajtás. Bár a rugók a hirtelen terheléscsúcsuk elemésztésére vannak, azért egy picit biztos "elhangolják a hajtás zaját". Ezáltal hosszabb élettartamot is biztosítanak.
Itt egy kipuf akit érdekel.
http://www.ebay.de/itm/Auspuff...
A kosár alatt csak a csapágy van.
És a kosár alatt mi van?
Ez a hézagolás van gyárilag.