Nem tudom hogy van -e lyuk a membránon, csak felmerült mert alapjárat körüli fordulaton az első hengeren mutatott nagyobb depressziót. 4000 fordulaton a hátsón....! A karbit nem vettem le és nem szedtem szét. Csak kóstólgatom a 750-est de úgy nézem a membránokhoz csak a karbi levételével lehet hozzáférni, és egyenlőre még nem szántam rá magam, bár lehet hogy nem úszom meg.
Az olajat a teszterben már lecseréltem, és azért írtam le a tapasztaltakat mert meglepődtem hogy ennyire lassan áll vissza az egyensúly a sűrübb olajjal, pláne hidegebb időben.
Az üzemanyag visszafolyás tényleges probléma és nem értettem az okát azért kérdeztem hogy normális dolog-e.
Ha kételkednék abban hogy jól beállítod a szinkront ezzel a szerkezettel, nem gyártottam volna magamnak is hasonlót ! Ha kérdést teszek fel akkor azért mert érdekel, a dolog, és szeretnék minél többet megtudni az adott témáról. Remélem nem értettél félre, én ezt a módszert nem tekintem sufni tunningnak.
Egyszerüen kiváncsi vagyok arra hogy adott beállításnál melyik teszter mit mutat. Ha lenne higanyos azt is kipróbálnám.
Szerintem a mile nem száraz kuplungos, hanem olajos. Mint mondtam a 90 es évek yamaháinak a 80%-ának kicsit hangosabb a kuplungja a többi gépnél. Hondát kell venni, és az nem zörög. Mondjuk el is unod rajta az életedet....
Ha adhatok egy tanácsot, ezzel az "öreg motoros barátoddal" ezek után beszélgess inkább a lábgombásodásról....de ne a motorokról és főleg ne a kuplung használatáról!
Lyukas membránnal nem állítunk szinkront. :)
Depressziót nem mérünk, mert felesleges, csak az azonosságuk számít. Szinkron állítás közben nem csoroghat benzin a csőbe, a hétötvenesen legalábbis biztosan nem, mert felfelé néznek a csonkok a szívótorkokon. 535-ös típuson akkor fordulhat elő ilyen, ha az úszószint túl magas és túlfolyik a benzin, illetve kicsorog a torokba. Először nyilvánvalóan azt kell belőni. Az úszószint és az "üveggyertyázás" után jöhet a szinkron, majd szinkron után újra üveggyertyázás: ez adja a legjobb eredményt.
Az olajat cseréld le. Nem véletlenül ajánlottam a leírásban a kétütemű motorolajat, hígabb, mint a négyütemű és olcsóbb, mint a műszerolaj. Nyilván a viszkozitása okán ez is tapad a cső falához, de kb. 10-12 sikeres szinkronozáson vagyok túl különböző biciklikkel, két-három kétkedő normál manométerrel is ellenőrizte az általam hangolt motorokat, nincs panasz.
Persze, hogy van aki húsosabban jobban néz ki. Én arra értettem, hogy egyenlőre nem úgy néz ki, mintha majd le kéne cserélni a Viragót az említett típusok valamelyikére (amit én cseppet sem bánok).
Szia Brumeszkosz !
Az én ismerősöm hétvégenként jár fel Debrecenbe, szerintem oda, ahova a szabadonfutót elvitted nekik. Ha gondolod, beszéld le Robággal, én gyakran járok Pécsen , elhozom tőle az üléslapot, és elküldöm Debrecenbe.
Legalább egyszer én segítek neked !
Áruljátok már el nekem, hogy a sebességváltás motoroknál úgy történik, mint a kocsiknál? Vagyis minden sebességi fok-nál kuplung, gáz el, váltok, kis gáz, kuplung fel?
Mert most mondta egy régi motoros barátom, hogy csak az első 1-2 fokozatban ha nagyobb nyomaték kell, akkor kell kuplungolni.
Most akkor mi van?
Nem akarok túl hülyének tűnni, de ezt aztán nem értem. Ez nem teszi tönkre a váltót?
Én is azért vettem hogy átfaragjam de abba maradt a projekt. Valaki itt fel is ajánlotta hogy hetente jár erre és elviszi, talán kalmi. Utána kéne keresni a topicban.
Nem akartam elhabzsolni valaki elől akinek nagyobb szűksége van rá de ha nincs rá jelentkező akkor jöhet, hátha találok egy kárpitost aki megnagyobbitja a hátsó ülést az oldalbordámnak.
O.K.
Más. A múlltkor ajánlottam az ülés vázat, talán fotót is tettem fel. Nekem már nincs rá szükségem mert se 400 se 535 virágom nincs már.
Grátisz adom.
Igen gyártottak ott fegyvereket is és szerintem távgépirót már régen nem gyártanak de fegyvereket még igen.
Majd jelezd a tapasztalatod a mechanikus szinkronteszterrel kapcsolatban.
Te brumesz , de jól hangzik ez a zbrojovka ! Igen jó kis kézi fegyvereket is gyártottak.
A jövő héten kapok egy mechanikus szinkron tesztert, Hát összehasonlítom a kettőt.
Köszönöm . Természetesen az általad felsorolt dolgokkal egyetértek.
A karbi szinkron kérdése nálam inkább érdeklődés, tapasztalat gyűjtés szintjén merül fel, mert kár nekem feltalálni a kanálban a mélyedést, ha más már azzal eszik. Szóval köszönettel veszek minden jó tanácsot.
Az üzemanyag szivárgás kis mértékben jelentkezik de nem vészes legalább 4-5 percig kell járatni ahoz hogy észrevehető legyen.Ez különben a vázban is jelentkezik én szezon elején leveszem a tankot, a levegőszürőt és a vázon lévő lukon bedugok egy rongyot és amennyire tudom kitörlöm a benzin sarat.
Az piros szinű műszerolaj a Zbrojovka Cseh-szlovák T 100-as tipusú távgépíro berendezéshez,anno ezeket szervizeltem a MÁV-nál mig rendszerben voltak. Voltak a postánál is ilyenek csak ott hamarabb kivonták, ezeken ment a táviratforgalom,hogy pl. holnap érkezik az anyósod.
Nem tudom hogy van -e lyuk a membránon, csak felmerült mert alapjárat körüli fordulaton az első hengeren mutatott nagyobb depressziót. 4000 fordulaton a hátsón....! A karbit nem vettem le és nem szedtem szét. Csak kóstólgatom a 750-est de úgy nézem a membránokhoz csak a karbi levételével lehet hozzáférni, és egyenlőre még nem szántam rá magam, bár lehet hogy nem úszom meg.
Az olajat a teszterben már lecseréltem, és azért írtam le a tapasztaltakat mert meglepődtem hogy ennyire lassan áll vissza az egyensúly a sűrübb olajjal, pláne hidegebb időben.
Az üzemanyag visszafolyás tényleges probléma és nem értettem az okát azért kérdeztem hogy normális dolog-e.
Ha kételkednék abban hogy jól beállítod a szinkront ezzel a szerkezettel, nem gyártottam volna magamnak is hasonlót ! Ha kérdést teszek fel akkor azért mert érdekel, a dolog, és szeretnék minél többet megtudni az adott témáról. Remélem nem értettél félre, én ezt a módszert nem tekintem sufni tunningnak.
Egyszerüen kiváncsi vagyok arra hogy adott beállításnál melyik teszter mit mutat. Ha lenne higanyos azt is kipróbálnám.