Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De akkor lehet hogy a nyelestengely kihézagolása is megfelelő lenne. A csapágy meg a kosár közé kellene hézagoló mert a kuplung is arra feszíti, tolja el a tengelyt.
Igen a külső kosár az forog mindig csak a belső áll le mert a fém és a parafa lamellák szétvállnak.Na most ha a külső mindig forog és az lenne kikopva akkor a zaj mindig hallatszana ha behuzom a kuplungot akkor is mert csak a nyelestengely forgása áll le mivel a lammellák szét válltak.
Srácok Dafos-ról nem tud valaki valamit már régen írt a forúmra.
Ö volt az aki orvosi tanácsra abbahagyta a motorozást egy komoly infarktus után.
Végül is ha behúzod a kuplungot ,akkor is megmarad a hajtás csak megfeszíted a kuplung tengelyt.Akkor inkább a csapágy lesz a ludas, vagy a hézagolás.
A zörgés behúzott kuplungnál elhallgat vagy nagyon elcsendesedik.
Ez az a kosár amit felkináltam eladásra és már meg is vették, ezt vettem az hogy milyen van benne azt nem tudom mert még nem vettem le egy ilyet akarok beletenni. Nézd meg az emailod küldtem fotókat a tűgörgőkről.
Üdv! Írtam egy üzenetet e-mailben.Ennek a kuplungnak tényleg nagyon jók a fogai.Ha behúzod a kuplungot elhallgat a zörgés? A szinkron biztos jó?
Ez az a fotó a másikat eltévesztettem.
Nézd meg légyszives az általam feltett 3-dik fotot ott nincs foghézag növekedés de még halvány kopás sem. Éle van még a fogaskerekeknek annyira jók.
" Kuplung téma"-szerintem mindenképpen foghézag növekedés lehet a zaj oka vagy a fogaskeréken és vagy a bordás tengelyen és a karbi szinkron helytelen beállítása együttes hatása -na ezt most jól megírtam -mi a véleményetek? -3 hete van 535-ös virgácsom és erre gondolok!
Szerintem egyáltalán nincs gond a festéssel. Elvégre nem azért custom, hogy olyan legyen ami neked tetszik?
Értem, köszönöm. Akkor egy plexi rendel.
Előző bejegyzésem brumeszkosznak irtam.
Szia!
Engem érdekel,küldtem levelet telefonszámmal,kérlek csörges rám visszahívlak.
Kössz.
Konfortosabbá!
Biztos van itthon is festő mert láttam már nagy magyarország festést régi címerrel viragón.Szerintem mindegy,hogy mi van a motorokra festve az a lényeg,hogy dobjon a gépen.A harley fesztiválon sokan megcsodálták a sas fillinget az én gépemen is.A plexi nagyobb sebességnél konfortzosabbá teszi a motorozást.
Tökre nem akarok beszólni senkinek, csak a véleményekre lennék kíváncsi... nem tudathasadásos dolog egy Virago-ra amerikai zászló mintás festést csinálni? Még maga a festés OK, de pont egy virago-n?

Akit érdekel írjon a privát emailre vagy ide, úgy döntöttem,hogy a két kuplung kosárból az egyiket beszerzési áron eladom mert kettő minek tartalékba. Németből postával együtt 9000FT volt.
Ehez jön még az itthoni postai díj ha postáznom kell valakinek.
Mindenne meg van csak a rugokat lefogató csavarok hiányoznak, azt nem küldte a tokos. Elmondása szerint 25000KM-et futott és karambolozott vele azért szedte szét.A kopó lamellák és a rugók bőven benne vannak a gyári értékben.
Ennyiért teszem fel a Vaterára is de gondoltam ha itt érdekel valakit akkor szólok.
A külsö kosár bástyáin alig látszik a használat, ott szokot kikopni.
Kósz a tanácsot, jó ötlet ! Ahol lehet mindig cserélem csillag fejü csavarokat, mert jobb az óvatosság !
Igen, olvastam. Ezért kérdeztem, hogy errefele akad-e ilyen festő.
Juteszembe! Plexi. Egészen pontosan mire való, mennyit használ? Arra tudok gondolni, hogy talán nem csap annyira az arcodba a szél... de érezhető a különbség?
Ezt Angliában festették vagy Amerikában a festő szignója alapján de sokat nyomott a latban a vásárlásnál az biztos.
Ha leveszed a carbit akkor a membrán fedelek belső csavarjait cseréld ki imbuszra és onnantól carbi levétel nélkül is ki lehet venni a membránokat.
Az viszont még + két év lenne, amit nem tudnék kivárni. Talán ha lesz A-s jogsim, akkor lehet átváltok egy 750esre. A lényeg, hogy Virago legyen.
Eddig is úgy gondoltam, hogy gyönyörű a Viragód, viszont nem írtam. Most írom. Vajon "errefele" volna ilyen tankfestő művész?
Köszönöm ! Jó lenne ha nem kéne igénybe venni a felajánlott segítséget. Igyekszem a végére járni a dolognak, valószinü leveszem a karbit, és mindent ellenőrzök. Benzinszint, membrán stb.Talán a benzin visszafolyásra is lesz magyarázat. Már arra is gondoltam talán pára vagy kondenz víz, de fél óra baszkurálás után is megmarad a jelenség, szemmel láthatóan tekereg a folyadék a karbik felől a csőben. Ha tudok videót készíteni felteszem.
De kell.Megbánod az 535-öt mihelyt felülsz egy 750 -re.
Érdemes lenne meglesni a lyukat, hogy kizárd ezt a hibaforrást. Ha membrán kell, szólj. Tudok segíteni.

Nem értettelek félre, csak megpróbáltam egyszerűen megfogalmazni a válaszokat a kételyeidre. Ha harapósra sikerül, vagy annak tűnt, elnézést kérek, nem bántani akartalak.