Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt van az én kis vasam is fénykorában !
Na így már más. Úgylátom Te penge vagy ebben a dologban, ha nem veszem le a kosarat akkor meglehet valahogyan állapítani,hogy nincs e kikopva a nyeles tengelyen?
Vagy mi a lópikula okozza azt a zajt?
Ki lehet fogni olcsót is ezt néztem de akinek kellet volna sokalta és végűl nem vettem meg.
Ez ennyiért ment el.
http://www.ebay.de/itm/1109655...
Hja ezt húztam...

Csak a lánckerék csavarját szokták légkulccsal rátépni. A kosár csavarja 60-100 Nm között szokott lenni...
Te kint vagy németben?
Ez a 200 Nm eléggé riasztó az 20 kilogram. Lehet nem bírok el vele.
Igen, mert a belsö kosár a váltó tengelyére van rögzítve. Szóval ha megfogod a váltó tengelyét, akkor le tudod lazítani a belsö kosarat.
Ezt kell akkor is elvégezni mielött valami komoly blokkbontás miatt kiemeled a blokkot vázból. Lelazítani a kuplungkosarat, meg a kis lánckereket. (komolyabb gépeknél 32 vagy 36-os laptávú anya fogja, és mint emlitettem akár 200 Nm-rel is képesek rátépni.)
Itt németben olyan 16-17Euro, otthon gondolom 5-6 ezer lehet. Nyomatékkulcs nélkül azért elég mókás lehet szerelni, ezekböl szokott lenni pl a karterbe beszakított olajleresztö , vagy elszabaduló alkatrészek...
Sebbeségbe teszem befékezem és akkor tekerem az anyát és nem hozzáse nyúlni a belső kosárhoz mert a hátsó kerék megfogja a válton keresztűl. Jól értelmezem?
Mennyiért lehet kapni?
A kosárral az a gond,hogy a belsöt kell megfogni és ha az elmondotakat alkalmazom akkor lefog lazulni?
Ha nem haragszol akkor várom a további tippeket és azt ,hogy mi kerül egy félmotorba? Komplett kuplung kosaram van lamellástól rugostól mindenestől. Szerintem ha van egy belső kosor megfogó célszerszámom akkor én is letudom cserélni. Ha már lent van akkor a belső átmérőket megmérve összehasonlítva a kettöt meglehet állapitani, hogy melyik a kopott. Sajnos gyári méreteket nem találltam sehol eddig de lehet rosszul kerestem.
Ok értem.
Egyből a 400-asomra ültem fel. pár hónap múlva már a lábtartóval karcoltam az aszfaltot.
Az 535 egy nagyon kezes, kiszámítható motorkerékpár. Nincsen a teljesítményleadásában semmiféle csúcs, ahol megugrana, vagy kiszámíthatatlanul viselkedne. Habár majdnem 600 ccm, mégsem megy közel sem úgy mint egy 600 as sportgép. Azért jól lehet vele haladni. Tartósan én két személyre nem ajánlom, de azzal is elboldogul, szinte észre sem veszi. A két személyt inkább a kényelem miatt nem ajánlom hosszű távon. Az 535 össel kimehetsz nyugodtan autópályára, és ha a szél miatt 130-al nem is, de egy kényelmes 110-el a világból kimotorozhatsz vele. Fogyasztása alacsony, karbantartási igénye minimális. Ha nem megvetted a jogsidat, hanem végigjártad az iskolát, nyugodtan vehetsz egyből 535 öst. 250-est én kihagynám, hacsak nem tisztán városban használod, mert oda az is bőven elég. Ha kimennél vele országútra, vagy autópályára, oda néha kell az erő meg a nyomaték, amiből a kis 250 es szarul áll. 1 év után úgyis váltanál felfelé, vedd egyből az 535 öt!
No de nem okozhat az gondot, ha egyből ekkorára ülök? A szamárlétra megmászása több tapasztalatot eredményezne, mive a Viragohoz eljutnék... Vagy rosszul gondolom?
Egy előre tolt lábtartóval a 181 cm-mel sem kimondottan kényelmetlen a dolog. Robogó helyett inkább vegyél egy jó állapotú xv-t. Fuss neki a jogsinak és legalább 400/535-össel kezdj. nem fogod megbánni.
Legyél kedves add meg a kárpitos elérhetőségét, megkeresem. Ha sikerül gyártanod aksi " fedőt " , egyet rendelek tőled.
Köszönöm!
Kozármislenyben van egy jó és viszonylag olcsó kárpitos én vele szoktam dolgoztatni. Nagyon ügyes, az autó kormány bőrözéstől, kabrio tető készítésén át az ülés kárpitozásig mindent meg tud csinálni.
A deknivel meg megpróbálkozom.
SZia P.I.D.

Szerezz jogsit.
Próbálj ki minél több tipust.
Nőjél nagyra !
Sziasztok!

Látván, hogy sok új emberke írogat, kissé felbátorodtam és írok én is.
A motorokhoz sajnos közöm nincs, de tervezek beszerezni valami kisrobogót, aztán ha eljön az idő Viragóra váltani. Az 535ös első látásra szimpatikus volt, a jövőre bevezetendő A2-es kategória is elég lenne hozzá. Viszont szomorúan olvastam, hogy 170es magasságnál hosszabb úton kényelmetlen. Kíváncsian vártam a szombati túra eredményét, és hogy Katana mennyire fog panaszkodni, de nem sült el valami jól.
Tudtommal most vagyok 170, ki tudja mire odakerülök mekkora leszek... érdemes volna egy nagyobb Virago után nézni? Merthogy nekem Virago kell, az egyszer biztos.
Szia Robág!
A fórum aktív olvasója vagyok, valóban eddig pár hozzászólásom volt csak. Magyarországon mindenhol kerestem aksi fedőt, Bontós Pityunál jelenleg is van két darab, sajnos bal oldaliak. Angliában vannak ismerőseim, Amerikából lehetne hozatni arany áron. Ha sikerül " gyártani" , egyre én is vevő lennék. Motor ülés bőrözésére tudsz valakit a környéken ? Előre is köszönöm!
Szia november !
Jó gyorsan szaporodunk !
Az igazság az hogy még nem láttalak a fórumon. Üdv !
Az oldaldekni beszerzés nekem is nehezen megy. A 750 és az 1100 teljesen egyforma, a múlt héten rápróbáltam a haveromét.
E-bayon van eladó, a német és az amerikai oldalon is, csak arany árban. Lehet hogy minta alapján gyártok egyet műgyantából. Annak idején bukó sisakot is csináltunk mert rühelltük a kiskőrösi bili bukót, mást meg nem lehetett kapni. Próbáltam a keewayt, de egyetlen tipusa sem passzol és átfaragni sem lehet.
A kereskedő szerint Bécs környékén vannak motor bontók és a magyar árak feléért meg lehet szerezni az alkatrészt, de címet ő sem tudott mondani.
"csak kéne valami célszerszám amivel a belső kosarat megfogom "
Sebességbe rakod és ráállsz a hatsó fékpedálra. Így még a 200-300 Nm-re meghúzott elsölánckerékanyák is lejönnek, amit az idióta szerelök légkulccal húznak meg biztos ami biztos alapon az altálában 100-120Nm-es nyomatékérték helyett. Csak kell hozzá nagy 210 Nm-es hosszúszárú nyomatékkulcs amit mostanság minden Aldi és Lidl boltban lehet kapni...
Köszönöm a meghívást, élni is fogok vele! Egyébként a motorom is pécsi, ott vettem az Enduro Motorosboltban:)
Szia Robág ! Mi is földiek vagyunk, Szigetváron lakom. Ráadásul az én motoromról / XV 1100 / hiányzik az aksi fedő idom, már így vettem. Lassan egy éve keresek deklit, Magyarországon szinte lehetetlen ilyen alkatrészt találni. Az e-bayon próbálok újítani Brumeszkosz segítségével, úgy tűnik, postával együtt 16.000-20.000 Ft. Azt hiszem, mindkét motoron egyforma ez az alkatrész. Ha bármi ötleted van a beszerzéssel kapcsolatban, kérlek oszd meg velem. Mindenkinek jó időt kívánok !
Hali thor535 !
Tőled is elnézést, és örülök hogy felhívtad a figyelmem. Ugyanis vagyunk egypáran Pécs és környékéről akik rendszeresen együtt motorozunk, mindenféle motorokkal, és mindenkit szívesen látunk egy-egy guruláson. Ha megnézed a képet van még hely a Te motorod számára is.
Bocsánat littlerock téged újra foglak számolni.