Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem nem is a csapágy felől jönnek ezek a hangok, inkább a kosár körül adódik valami bibi. Lehetne próbálkozni kizárásos alapon, csak kb annyiba kerülne mint egy fél motor.
A hajtokarok egy csapon vannak a fotengelyen tehat amikor az elso henger holtponton van akkor a hatso kb feluton felfele mozog. Termeszetesen a fotengely hatrafele forog. Nem egyszerre ill nem rogton egymasutan van a munkautem a 2 hengerben.
Na de kérem.... egészen pontosan kozármislenyi vagyok. Az asszony pécsi :)
Tudja valaki hogyan mozognak a dugattyúk azonos vagy ellenkező ütemben?
Fúú de dögös, és biztosan nem kopog a kuplungja!
Az nem lehet igaz,hogy ez a böhöm nagy csapágy szar és azért kopog a kuplung.
Azt mondják újra nyitják Lipótmezőt bérelt helyem lesz ha nem jövök rá a kopogásra időben.
Szia Robág!
Én főleg Barcson lakom, bár párom meg Pécsett tanul, úgyhogy ott is vagyok néha. Ebből csak azt akartam kihozni, hogy én is környékbeli vagyok
Ez is igaz . Mind kettő valamelyest mérhető is. Ha szétszeded kiderül.
Szerintem a rugóknál nem a km számít. Állandóan feszítve vannak 13 éve, mióta legyártották a motort. Nem csak akkor feszülnek ha kuplungolsz, hanem mindig.
19000km után a rugóknak sem illene behalni !
Csinos kis cafe racer
Meg fogom nézni a tárcsákat is, de nem azok szoktak elkopni feltétlenül...pláne nem egy 19 ezer km-es gépnél. A rugók kilágyulnak és nem szorítanak eleget.
Tavaly szezon kezdetén cseréltem kopó tárcsáka. A NAGYVAS-tól rendeltem tourmax tipus volt ha jól emlékszem, és egész baráti áron adták, és 2nap alatt megjött. Nekem bevált.
Én pl tökre leszarom, hogy kopog üresben kiengedett kuplungnál. Szét fogom szedni, de nem ezért, hanem azért, mert a rugók határon állnak. Még éppen nem csúszik meg a kuplung, de elég szinte épphogy hozzáérnem menet közben a karhoz, és megcsúszik. Ez azt jelenti, hogy még éppen elegendő a rugók ereje a lamellák összenyomásához, de lehet, hogy a következő szezonban már magától is megcsúszna, ezt pedig nem Erdélyben vagy Szlovéniában szeretném megtapasztalni.
Igen egy idő után már a rögeszmémmé vált, de még nem adtam fel.
Szervízt meg lelkiismeretest nem igen találsz,csak az van megcsinálva rendesen amit Te csinálsz meg vagy, nagyon értesz hozzá és a szemed előtt csinálják meg. Van komplett kosaram majd a télen lecserélem, csak kéne valami célszerszám amivel a belső kosarat megfogom addig míg a rögzítő anyát letekerem aztán meglátjuk tavaszra mi lesz.
Nekem nem sikerült megtalálni az okát, de a szervízben sem jutottunk előrébb. Úgy tudom Te is sokat nyüglődsz vele, sőt mintha még blackieix is babrált volna valamit a 750-esén. Egy idő után állandóan csak erre a zajra figyel az ember
Nem akarok nagyon beleszólni a kuplung vitába de biztosan nem ez az üzemszerű állapota,valami tuti elkopott benne. A másik én már személyesen kettő az az kettőőőő db 535 is láttam hallottam aminek semmilyen kuplung hangja nincs. Az egyik a kollegámé, együtt vettük , ha akarom naponta meghallgathatom, nincs semmi kuplung hangja!
Még valami az üzemanyaggal kapcsolatban.
Ha a felső tank porszáraz, attól még a segged alatt az alsóban van vagy 6 liter benya !
Köszi szépen -ha megtalálod a feliratot meghívlak egy fröccsre és mehetsz egy kört az új mocimmal
Hali !

A feliratot próbálom megkeresni.
A tartalék kapcsolót soha nem próbáltam, mert nem volt rá szükség, mindig 200km után tankoltam, a benzin nálam soha nem fogyott ki. Nézd meg hogy jó állásban van-e ? Sőt valami trükk is van benne, amit nem tudok pontosan, de mintha le kéne venni a gyújtást és újra visszakapcsolni, hogy tartalékra váltson.

Ha kicsit áll a motor és ráadod a gyújtást az AC pumpa mindig kattog néhányat.
Én is örülök hogy idetaláltam -itt minden megvan amit csak szeretnék-mondtad hogy megpróbálod megkeresni a régi tankodnak a virago feliratát -ha nem nagy kérés meg keresnéd nekem ?
Köszi -azt a kis kapcsolót is kiiktattam -láttam a vasadat ,nagyon király -majd mérünk egyet ha jó idő lesz -más a tarcsikapcsoló jól működik?-a tankból rég kifogyott a nafta és még mindig ment csak indításnál kerregett néhányat a benzinpumpa !
Basszus még valami eszembe jutott ! Ha emlékszel mutattam azt a kis kapcsolót az ülés jobb oldalánál. AZ a GPS tápját kapcsolja ami az ülés alatt van.. Tudom hogy nem nagy fogyasztó, de ha esetleg felkapcsolva maradt és elég hosszú ideig nem járt a motor, nyalhatja az akksit az is.
Ha elfogadsz egy tanácsot, akkor vedd ki az akkut tedd csepptöltőre, és mire elkészül a tank, vissza tudod tenni és akkor kéne mérni. Szerintem nem lesz vele semmi baj.

A kupplung engem olyan szinten zavart, hogy elvittem a Komlói úti YAKAMOTÓ-hoz lebontattam velük még a másik oldalon a szabadonfutót is , nem -e onnan jön a zörgés. Semmi hibát nem találtak sem a kuplung, sem a másik oldalon. 24000ft bakerült a mutatvány, és akkor inkább én is elhittem amit mindenki mond hogy ezek ilyenek.
Egyébként két napig bírtam motor nélkül aztán vettem egy 750-est.
Most azt buzerálom, karbi szinkron meg egyéb apró javítgatások. Fönt van az adatlapomon is. Ha érdekel nézd meg.
Amúgy meg örülök hogy idetaláltál a fórumra, mert most már legalább hárman vagyunk a környékről. Bocs 3és felen mert littlerock is félig pécsi.