Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem panaszkodni akarok -akkor visszamentem volna hozzád vele -végig mentem az elektromos vezetékeken és kimértem a 3-db fehér vagyis a generátor tekercseit -azonosak az ellenállás paraméterei -kimértem a fesszabályzó szálit is itt sincs sem szakadás sem zárlat-az aksi sarkok jók az aksi jó -valahol van egy kis gáncs amit meg kell találnom -most itt tartok -de most próbálgatni sem tudom mert fényezőnél van a tank és az nélkül nem tudom beindítani-egyébként jó a vasad majd egyszer mérünk egyet -a moci már a nevemen van és ma jött meg a törzskártya is !
Szia !
Akksival nekem 2x volt problémám, de mindkét alkalommal az akku csatlakozó lazult le, mert elég idétlenül van megoldva. 2db csavar van egy sarun és ha csak megmozdítod az akksit, hajlamos kilazulni. Ha leveszed az első ülést hozzáférsz az akksihoz. Szerintem előszőr azt nézd meg, mert okozhat meglepetést. Én is mértem töltést de 13.5v alatt sosem leledzett.
Csáá robág-köszi a választ -most az van hogy sokat próbálgattam és reggelre nem indult el -akkutöltővel rátöltöttem és valóban pöccre indult és kimértem digitális multiméterrel ami keveset mutatott -ha ráadtam a világítást akkor 12-alá ment a töltés kb fél fordulaton ment 12,2-re -a kuplungot köszi azt már többen is megerősítették ez ilyen !
Köszi az eddigi segítséget ha megoldódik okulásként felteszem ide a megoldást.
Szabolcs
A három tengely, vagyis a váltó két tengelye és a kukactengely a három léptetővillával szinte egyszerre kell behelyezni. Ès utána "hátsó deklit is " a három tengelyvégre egyszerre kell rátolni. Ilyenkor a legegyszerűbb a függőleges helyzete a tengelyeknek, és lehet hogy 4 kezes zongoradarab továbbá nem árt ha látod is hogy mit csinálsz. Nem hiszem hogy ezt beépítve el lehet végezni, csak a hátsó lap megbontással.
Szia!
Én nemrég cseréltem kerékcsapágyakat.
Az enyémbe 6302 szabvány csapágy kellett.
Nem biztos hogy az 535-höz is ez való, de az biztos hogy ha kiszeded a csapágyat,és elviszed bármelyik csapágyboltba, tudnak neked adni bele valót.
Sziasztok!

valaki meg tudná mondani az első kerékcsapágy pontos méretét?

Köszi!

Én úgy néztem, hogy ki lehet venni motorblokk kivétele nélkül de ennek nem hiszem, hogy nekiállok. Még arra gondoltam, hogy ha leveszem a " hátsó deknit " C1- 11 talán megoldható de ha jól látom akkor lehet, hogy széthullik minden?
robi306
így már látom hová van a jeladó beszerelve a télen én is megcsinálom kösz még egyszer.
Szia Huputya !

A kuplunghang visszatérő téma a fórumon, 10-ből 9 535-ös tulajdonos keresi az okát ezidáig sikertelenül. Eleinte én is mindenhol kérdezősködtem, vittem a yamaha szervizbe, a válasz az volt, hogy ezek ilyenek. Ezt Neked el is mondtam !

A töltéssel kapcsolatban mielőtt nekiesnél a generátornak meg a fesszabályzónak, elmondom hogy én soha nem mértem ilyen értéket mint amit említesz és januári -5 fokban is pöcc-röff volt.
A helyedben elsőre megnézném az akksi kapcsokat mert olyan nálam is volt hogy meglazultak. Esetleg mérhetnél feszt egy másik műszerrel !
Talán nem lepődsz meg, de ezt a motort tőlem vetted !
Ha csak az 1-2 van meg és többit nem tudod kapcsolni, akkor valószínűbb hogy a C5 oldalon 32-es léptetővel van a gond. Az forgatná a kukactengelyt , de elképzelhető, hogy "kilincsek" amik a két szegecselt lemez között vannak (ezeket is rugó nyomja vissza)kiadtak, így nem tudják továbbforgatni a kukac, vagy villaléptető tengelyt. De lehet maguk a léptetővillák "égtek be".
De most leírt problémák felderítéséhez, már le kell venned a váltót, de ahhoz meg ki kell bontanod a kardánhajtás miatt teljes hátsó felfüggesztést -lengővillát.
Ès nem tudom hogy a vázgeometria engedi -e hogy lefűzd a váltót a blokkról, vagy ki kell emelni a blokkot is.
Addig nem igen érdemes hozzákezdeni még nincs láthatáron egy komplett bontott váltó, hogyha kell akkor lehessen cserélni egyből.
Azért ez művelet kíván némi szerszámozottságot és szakmai alapismeretet, amelyet én megitélni nem tudok.
Nem, olajszint.

És simán kigyullad hidegen, erős gyorsításkor vagy meredek emelkedőn.
Nem te írtál már emilt hogy érdekel a lábtartó ?
Ha igen én válaszoltam.
Ha nem, akkor írj ide és megbeszéljük: postaviktor@gmail.com
Ja és a xv750-nél a piros lámpa az az olajnyomás?
A két lábtartó az engem érdekel .Csak átutalással megy,vagy jó utánvétel is ?A többit meg megmutatom neki, hátha lát benne fantáziát.
Passzold el a haverodnak az XV750 eladó alkatrész arzenálomat hátha kell neki valami:

https://picasaweb.google.com/P...
Az enyémben 0.3 bár -os van hidegen alapon nem világít, melegen viszont alapjáraton világít, de fordulaton elalszik, legalább látom hogy jó.Ezért nem teszem vissza a kisebb értékűt, mindig ellenőrzés alatt van a rendszer.
Üdv!Egyszerű csak fúrni kell esztergával egy 10x1-es menetet az adott csavarba ,és mehet a gomba ami értéke 0.15-0.20 bár-tól legyen.Én a féklámpa pozitívára kötöttem rá a lámpát, negatívot meg a gomba adja.
SZia hogy ne érdekelne eddig csak 250 viragora láttam megoldást előre is köszönet érte.
Sziasztok! Hétfőn gurulás, és a haver aki xv750-el jött mögöttem szólt hogy nézzem meg a hátsó kereket mert egy kicsit furán tekereg. Kiderült hogy a lengővilla csapágy kotyog.Tudja valaki hogy hol lehetne venni tűrhető áron? Ja a haver is jön a fórumra hamarosan, most vette a gépet , tipp- top egy masina. Szereltem a vasra egy olajnyomás lámpát , mert biztos ami biztos az ördög nem alszik Ha valakit érdekel teszek fel képeket.
Köszönöm István válaszát.
Nem tudom mit jelent a pozicionálás ebben az esetben. Szóval 1. és 2. fokozatot tudom kapcsolni és a kettő közti 0 is megvan csak a 2. után már nem tudom 3.4.5. sebességet kapcsolni. Ha így értetted akkor tiszta. Akkor első körben kiszedem az említett csvart a benne lévő " tűt " és ha nem törött akkor más lehet a gond?
Eddig még karbitisztítás volt a legkeményebb szerelésem úgyhogy bocs az értetlenségért.Jelentkezni fogok.
Szabi
Sziasztok!

valaki meg tudná mondani az első kerékcsapágy pontos méretét?

Köszi!
Köszi-majd kiméretem-egyelőre a többi nagyon jó-kezes kis jármű -széles utat gumifákkal !
A diósjenői behajtónál...
A töltési feszűltség alacsony , ez két dolog miatt lehet rossz előszőr a fesszabályzó másodszor generátor valamelyik tekercse a háromból kuka.