Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

B15 oldal 30/29/32 támsztja szerintem a kukactengelyt (C5 oldal 20-as)! Vagyis támasztána meg a különbözö fokozatokban. Látható is a végén a kukactengelynek 3 db bemarás a bal oldalon...
Ezt nézném még elöször, ha sebességek valóban megvannak, csak a pozicionálás hiányzik.
Köszi -megküldtem ezerrel és egyben maradt tehát ez a vas ilyen -vannak töltési gondjaim is -de gondolom ki kell keresnem az okát!Világítás nélkül 13,2-őt tölt világítással 11,9-12-őt-ez kicsit sovány!
Szia! az enyém is ilyen és már mióta megvan küzdök vele de még nem jöttem rá mitől van, csináltam egy normális karbi szinkront az sokat csendesített rajta de nem lett igazi. Ha megoldod a problémát valahogy ( szervíz, csoda, miatyánk) értesítsd a fórumot feltétlen.Sokan vannak itt akinek ugyan ez a gondja, de megoldás még nincs.
Ember legyen a talpán a fórumon aki mindenféle Moto guzzi tapasztalat nélkül erre válaszolni tud.
Ez nem egy egyszerű kérdés amihez komoly típusismeret/tapasztalat kell az tuti.
Javaslom, hogy kérdezz meg egy Guzzi szervízt inkább, mielőtt habokra bevásárolsz valami alkatrészt.
Segítségül, a 26-os sorszámmal lévő villa 1.-4.-ig a 25-ös pedig a5 fokozatért felel.
Szabi
Szevasztok!
Egy motorügyileg sikeres év utolsó komoly gurulási napján beütött a balszerencse, megadta magát a váltóm / MG California 3 / . Az 1. és 2. fokozatot veszi csak de úgy lötyög a váltókar, hogy az egész váltóutat bejárja tehát nincs a fokozatok közti " ellenállása " a karnak. Azt hittem, hogy valami rugó törhetett el de a robbantott ábrán nem találok ilyet. Ha van tippetek mely alkatrész törött el szívesen veszem a segítséget. A sebességek közti 0 is megvan.
Nem tudom, hogy hogyan kell betölteni az egyes képeket így az egészet rakom fel és a 13-as képen találjátok a robbantott ábrát.
http://www.thisoldtractor.com/...

Köszönöm, Szabolcs.
Üdv. Én is így szoktam. Ebből már tudok következtetni a fogyasztásra. Pd:Ha 250km-nélkell átkapcsolni 3,8l/100. Ez nyáron jellemzőbb. Tegnap 230-nál kellett kapcsolni.
Sziasztok-most vettem egy xv535-ös mocit és ha valaki tudna nekem segíteni -a tankra virago feliratot honnan tudnék beszerezni?-más-a kuplung felől bemelegedés után elég nagy zaj jön elő -ez természetes vagy valami gond lehet vele-menet közben nem hallatszik semmi csak alapjáraton -köszi!
A mai tényleg az utolsó szép nap... szerda csütörtök már hidegebb és felhősebb, pénteken meg bebasz a ménkü!
Én ma a nejemmel együtt megint felmegyek a Börzsönybe kajálni egyet abba az étterembe ahol voltunk szombaton!
Igen a plexi meg a táska. A fotók a 15945. hozzászólásban találhatók!

A kettőt együtt odaadom 15 ért, csak ne sokat szarozzatok vele, mert jól jönne egy kis zsé!
Tartalékot képezni lehet egy csomó dologból a listából, félárom vagy kevesebbért kb.
Hello viccctor !
sajnos amire nekem lenne szükségem az pont nincs a cuccaid közt.
Keresek akksi oldali deknit,és kormányvéget.
Hát akkor pedig valami valahol vayg félre van kötve, vagy kidörzsölődött egy vezeték és letestel, rövidzárat okoz de nem mindig csak ha éppen úgy áll... vagy ilyesmi.

Távolról kb. lehetetlen annál okosabbat mondani mint hogy át kell nézni az egész világítás vezetékelést centiről centire, megcsiszolgatni minden csatlakozót, csavart, alátétet....stb

Netán elvinni egy villamossághoz értő szerelőhöz.
helo viccctor! A kodlampa ugyan rajta van de soha nem hsználom , eleg a rovidfeny.es ma pl ahogy beraktam a kisebb biztositekot. kb 5 perc mulva leégette,ezert gondolom hogy valmi mas a problema forrasa.
1. ha leszeded a ködlámpákat valszeg megoldódik a probléma
2. Olyat soha ne csinálj hogy a biztosítékot nagyobbra cseréled, nem véletlenül van az benne ami benne van.
3. Ha továbbra is használni akarod a ködlámpát valszeg át kell kábelezned az egész világítás részt nem csak a ködlámpát.
4. Azért számolni is kellene hogy mekkora plusz terhelést ad az a ködlámpa a generátprnak mert tönkre fogod tenni azt is idővel.
Válaszoltam a leveledre.
Nálam nincs számottevő különbség a városi, és a normál kinti használat között...
csóválom a fejem...
kalmi: Holnap megmutatom a havernak az eladó cuccaidat. Ugye megvannak még?
Jó sok idő amíg felmegy a benya. Nálam ez 2-3mp. Persze a virago nem ejtőtartályos tartalékon. Rendesen meglepte a haveromat a fogyasztásom, de magyarázta a bizonyítványt. Ő kb 90% ban városi forgalomban használja. Azért ha te egy teli tankot csak Bp.n belül használnál ki nem biztos,hogy 4,5 lenne a fogyasztásod. De 6 liter se. Az azért sok.
Jó estét mindenkinek! segítség kellene. 535ös virago. vacakol az elektornika. a kovetekezo a gont fojton kiegeti az egyik biztositekot ameik a vilagitasert felelos. kicsereltem eroseb biztositekra. úgy meg a gyújtáskapcsolóról égette le az egyik kábelt. megcineztem es egy ideig ment is kisebb bizotsitekkal de az nem sokaig bírta. hozzá tartozik a történethez hogy van a motoron van ket nem eredi kodlampa de azt nemreg egy szerelo ujravezeteklete. szoval tanacstalan vagyok. kerdesem meg az hogy egy autovilamosszerelö sokat elkér egy ilyen atvizsgálasért. aki tud valmi hasznos tanacsot attol szivesen meghalgatom.
Elkezd ledadogni... menet közben átkapcsolod, 10 mp és megyen tovább.
Le kell ilyenkor állni, vagy menet közben is működik?
Szia!

Most télen szétkapom a karbimat, kicserélek mindent amit kell, valószínűleg egy kis dúsítás sem ártana fordulaton.
Ha jó az enyémhez (xv1100 97') a dynojet kit-ed, akkor azt vinném.

tormy