A Sportster fórumról már ketten tutira jönnek, de lehet hogy akár 4-en, viszont szóltak az LS650 klubbnak is, akik nem kevesen vannak...onnan is érkeznek páran, így tízen most már biztos leszünk, de lehet, hogy akár húszan is!
Izomból rámarkolsz, felemeled és tekersz rajta.
Nyilván ha rövidül a rugó, akkor lesz feszesebb.
Lehet nem árt megütni a jobb belátásra bírás érdekében.
Ha elfogadsz egy tanácsot, és jók a tárcsáid, nem veszel szintereset. Én hülye azt hittem hogy ha drágább valami, az jobb is (lehet, hogy fékhatásban tényleg). AP racing szinter "SF" betétet vettem, 4. éve használom, még nincs elkopva, viszont csodás barázdákat szántott a tárcsáimba. (kb 30000/db) Na most a szinteres betét 3000 Ft-al drágább, és csinált 60000 Ft-os kárt.
Hát ha ilyen egyszerű lenne az fasza lenne! :D Nekem nincs rajta lyuk.. :/ De amúgy én is állandóan kezelgetem a dolgokat... Amit kell zsírozok, meg WD40 meg nézegetem a csavarokat lazultak e vajon? Meg az abroncsokat is gumiápoló spray meg minden lószar! :D Az enyém folyamatosan csillog villog! :P Amúgy köszönöm azért.. Holnap leírom mit sikerült faterral bíbelődni rajta!
Ott a kis kiálló csöcs a rugóstagon, abban van egy lyuk. Csavarhúzót bedugod és hajrá.
Én kézzel is el tudom csavarni az enyémet. Igaz, WD-40-nel van kezelve.
Ok adj egy házszámot és egy időpontot és elmegyek vagy Te is eljöhetsz Eper 14/a az alma utcáról pajtás utca az egy rövid utca utánna balra és megint balra.
Szia Brumeszkosz,
Oks találkozzunk, szívesen megnézem a gépedet én is. Élőben is. Szombat ebéd után? A Lencz telepn lakom a Málna utcán. Jó neked itt vagy valahol máshol találkozzunk?
Én ma már sokat törődtem a gépezettel. Csillogó villogóra subickóltam, és átnéztem rajtam az alapvető dolgokat! :D Holnap faterral megcsináljuk! ;) Köszi!
Lehet, hogy maszeknak, meg kókányolásnak tűnik, de én bevállaltam és bejött. Franciakulcs+ rongy keveréke a szerszám. Fater megfogta a vasat én pedig tekertem. A króm természetesen a rongy miatt nem sérült és nem is karcolódott.
Lehet hogy hülyén hangzik, de működik!
Említettem a tankomban felfedezett korrodációt. Na most olvastam neten, hogy a citromsav frankón fémtisztára varázsolja a rozsdás anyagot. Mondom 200 Ft-ot megér, kipróbálom. Besz@rás, de kb. 3 órája ázik a ledugózott tank belseje a "csodalöttyben" és máris fémtiszta a dolog. Am. azt írták a használati utasításban, hogy kb. 24-36 órát kell hagyni, néhányszor összerázva. Naaagyon kemény, nem hittem el.
Holnap kiöntöm a rozsdás lötyit, kinyomatom vízzel, meg valami zsíroldó cuccal, kiszárítom, majd speciális benzinálló direkt erre a célra kitalált festékkel lekezelem, aztán meglátjuk. Szerintem f@sz@ lesz.
Majd beszámolok az eredményről.
hmmm.... Yamaha XV Virago 400ccm (1991)
Szeretnék állítani a hátsó rugókon.
Találtam egy ilyet, de nem igazán értem.. Csinált valaki ilyet?
Ezen a "képmagyarázaton" csak ennyi van leírva. Ehez kéne valami speckó kulcs ,hogy tudjam csavargatni vagy mi?...
Jelenleg a 3-as fokozatban van nekem, de eléggé pehelysúlyú birkózó vagyok. Az 1-re vagy a 2-re gondoltam.
Meglazítottam alul egy csavart, de szerintem az csak szimplán a rugót tartja a helyén, mert fent is van egy olyan csavar. Szal nem igazán vágom mit kéne itt bíbelődni...
nincs köztetek olyan, aki Borsod megyei? vasárnap szezonzáró. Sátoraljaújhely és környéke, 150 km motorozás. Klassz lenne egy másik Virago is. Így kénytelen leszek egyedül learatni a "legszebb motor" díjat....
Én hacsak tehetem fékbetétből a gyárit teszem be, mert azokkal még eddig sosem volt negatív tapasztalatom, nem úgy a sok ilyen olyan utángyártott fossal. Ha nem gyári, akkor minnél puhább annál jobb. Nem nyikorog, jól fog, és a tárcsát sem eszi, viszont sajna gyorsan kopik.
Semmilyen. Alapvetően van organikus és szinter betét.
Az organikus nem vinnyog, de olcsóbb és kevésbé harap, a szinter meg jobban fog, de fémet tartalmaz és a tárcsát sem kíméli.
Akkor jól értettem, melléd írhatok még 2 főt? Mennyire biztos?