A környezetvédelmi előirások miatt, ott sokkal szigorúbb és a hideg karbiban nem megfelelő a keverékképzés és így magasabb a co érték meg a többi káros anyag.
Kívülről a porvédő peremgumin + a szimeringen keresztül nem juthat be semmi. Ez egészen biztos. Ha karcolást látsz, akkor azt valamilyen belső elváltozás vagy anyagleválás okozhatja.
Úgy gondolom, hogy igen.
2 éve van nálam és azóta nem volt olaj szivárgás. S a menet stabilitással is meg vagyok elégedve. Az előző gazdája is nagyon alapos volt. Yamaha szervizbe hordta.
Mondjuk a gumi bal oldala mintha egy picit kagylósan kezdene kopni. Pedig a csillapítás jó.
Már arra gondoltam, hogy nem-e valami kavics szerű mehetett a gumigyűrű alá.
Egyre jobban imádom az ilyen "Páncélos" meg a hasonszőrűek felesleges beledumázását a szerintem legjobban működő és legjobb közösséggel rendelkező topicban.
Miért nem tudják magukban tartani a mondandójukat...
Egy kicsit offolnám a találkozó szervezését ha nem gond.
Ma levettem a "felső" üzemanyagtartályt, hogy megnézzem, mi a helyzet a légszűrővel, valamint mintha vakrozsdát vélnék felfedezni a tartályban, ezért kicsit megpróbálom kezelésbe venni.
Ezt még meg is oldom, ehhez nem kell segítség, a légszűrőm meg mintha új lenne...
Viszont találtam a váz jobb oldalán végigfutó "fő" kábelkötegben 2 darab csatlakozót, amik csak úgy lógnak a levegőben. Mindegyik 2 szálas és ugyanolyan a csatlakozásuk, mindegyik "anya" csak éppen a másik felüket nem látom, ráadásul mindegyik vezetéknek ugyanaz a színjelölése: az egyik szál fekete, a másik szál fekete-citrom színű.
Valakinek van tippje, hogy mik lehetnek? A gyári bandázsolásból jönnek ki, kb. 8 cm hosszú mindkettő.
Ha úgy könnyebb esetleg kifényképezhetem.
Tisztelt Katana750
Ugye azt Te is belátod, hogy a fórumon csevegéshez bizonyosfokú intelligencia megléte szükséges, nemkell túl sok, de annak a kicsinek a hiánya sajnos rögtön nyilvánvalóvá válik egy "páncélos" féle beszólás, meg az a másik debil, a "megtorló" néven pár napja jelentkező egyén írásából. Kíváncsi lennék én arra figurákra akik közt ezek együtt motoroznak, vagy annyira összeférhetetlenek, hogy kirakják őket maguk közül. Csak sajnálni tudom az efféle macsókat, mert röhelyesek. Beszól valami sértőt, aztán gyorsan bebújik az asztal alá, hogy ne is lássák...
Tamás, belemész ezekkel vitába?
Nem szeretnék Rayder agyával gondolkodni. Őrüljünk annak,hogy jók a motorjaink és nem kell állandóan Blackiexet kérdezgetni hogy vajon mi lehet a gond. Vannak más témák ennyi. Elég sekélyes lenne arról fórumozni,hogy a Motul a jobb olaj vagy a Repsol vagy a castrol.
Ja oksa zsír. Mondjuk a Váci úton (Régi 2-es) Szerintem is jobb döntés. Ha jól olvastam arra gurultok. Van látni való! Rayderrel kapcsban meg mivel fingom sincs ki ő, nem nagyon érdekel a dolog ,hogy mások megsértődnek valamin aztán az a megoldás ,hogy (Ez egy baba fórum nem is nagyon nézegetjük) Szerintem ez hülyeség. Nagyjából gondolom mi a probléma, de szerintem mindenki volt fiatal és pörgős! Inkább örülni kéne ,hogy nem a többség felfogásában "vagyunk" ,hogy fúú motor hülye vagy? Én nem döglök meg! Ha meg azt gondolják ,hogy "ők" a nagy motorosok, akik nem képesek a babákkal tárgyalni hát szomorú vagyok. Szívesen beszélgetek rangidős emberekkel akiktől van mit tanulnom!
Jó arcok!