Szerintem van mert összerakás után az első gyujtásnál jó sokáig ment az ac pumpa megvártam amig leáll és utánna inditóztam. Nem indult, vártam vagy 20 percet gyujtás ac rövid ideig megy aztán leáll indítózás és semmi, aztán ezt addig csináltam mig aksi nyek.
Megtörtént.Dusító membránt és karbitartó könyök gumikat cseréltem, szét kellet választani a karbikat,hogy letudjam vanni a membrán fedelét minden csavar rettenetesen meg volt szorítva oldalcsípővel kellet meg indítani.
Azóta a drága nem indul be. A szikroncsonkokba priccoltam benzint akkor elkapta de le is állt rögtön, most meg szívok. Aksi lemerült töltő nincs csak nyeles cici.
O.K. Csak képbe kell kerülnöm.
Igazából csak ellenőrizni szeretnék dolgokat mert alapvető gondot nem tapasztaltam ! Kezd normális kinézetet kapni a bicaj , miután 2 napja csak takarítom. Az akku takaró dekni az bizony hiányzik de nem nagyon találok hazai bontókban Meglepő mennyire más karakter ez a motor mint az 535.
Köszi! Valami gond van nem kapok értesítést ha válasz jön, de majd megoldom.
Ha az egyik karbin el van ez dugulva az nagy gondot jelent? Mikor van ennek szerepe?
Kösz, így fogom csinálni , bár az enyémen a benzincsap vákumcsövén van egy ledugózott elágazó valószinü arra is csatlakozhatnék.
Szóval az ilyenek nincsenek a manuálban hogy emeld meg kicsit a tankot stb. Pedig nagyon hasznos . Köszönöm !
Igen, megemelem. Elöl marad a gumibakokon, hátul annyit emelek, amennyi muszáj, vagy amennyit a benzincső enged és aláteszek egy összegyűrt rongyot vagy effélét. Csapot PRI-re kell állítani, mert a csapot működtető vákuumcső helyére dugod a szinkrontesztert.
Aztán leguggolsz a vas mellé, a 7-es kulcsot ráteszed a szinkroncsavarra, indítasz és állítasz egy szinkront alapjáraton, majd ellenőrzöd 4000 ford/perc körül is.
Kösz Blackiex csak még nagyon bennem van az 535 szisztéma, és ezen is azt keresem de ez egészen más !
Egyébként karbiszinkronnál megemeled a tankot hogy ráférjen a cső vagy van valami más módszered ?
Kösz letöltöttem, csak elég béna vagyok az angolt még csak nem is ugatom ráadásul az 535-től a 700- 750- 1100 mind benne van amitől meg végképp bestresszelek. Szóval ha annyit még segítenél hogy melyik csavar a szinkron, ami menetesként látszik vagy amelyik a lyukban van ? Aztán majd a télen próbálok szerezni egy olyan manualt amit én is értek.
Szia!
Ha lekapod a karbit és az uszószint lecsökken erősen mert dusító membránt cserélsz és összekötő csonkokat ami a karbi és a henger között van meddig kell indítózni,hogy beinduljon?
Nekem már lemerítette az aksit mégse indult.
Ha a szinronizáló csonkokon bepriccoltam a naftát akkor beindult de le is állt 1-2 másodperc mulva.
Ezt mutogattam tegnap. Az elsőn két csonk van, a hátsón egy.
Az elsőn a nagyobbik csonk esetedben le van dugózva, helyes, az előző gazdi megcsinálta helyetted. Az első henger másik csonkja kisebb, gumicső van rajta, ami T elágazóra meg és isten tudja hová még, nálam az is le van dugózva, mert ledobáltam minden felesleget.
A hátsó hengeren egy csonk van, esetedben azon is van cső, ami megy valahová, benzincsap, mittudomén.
Évjárat 1995
A karbi és a henger közti összekötőn csak 1db csonkot találtam a hátsó hengernél. Az elsőt nem is látom de onnan jön egy gumicső elágazóval egyik csonkon vakdugó, másik elmegy a benzincsaphoz, gondolom a vákumos szelepre. Lehet hogy le kéne venni a légszűrőt is hogy többet lássak? A csavaert most próbálom a képről azonosítani.
Köszi !
Én simán teljesen összerakott állapotban szinkronoztam mindig.
Azóta a drága nem indul be. A szikroncsonkokba priccoltam benzint akkor elkapta de le is állt rögtön, most meg szívok. Aksi lemerült töltő nincs csak nyeles cici.
Igazából csak ellenőrizni szeretnék dolgokat mert alapvető gondot nem tapasztaltam ! Kezd normális kinézetet kapni a bicaj , miután 2 napja csak takarítom. Az akku takaró dekni az bizony hiányzik de nem nagyon találok hazai bontókban Meglepő mennyire más karakter ez a motor mint az 535.
Ki kell pucolni SOS.
Ha az egyik karbin el van ez dugulva az nagy gondot jelent? Mikor van ennek szerepe?
Megtudnád mondani a kép alapján,hogy melyik fufóka ez?
Szóval az ilyenek nincsenek a manuálban hogy emeld meg kicsit a tankot stb. Pedig nagyon hasznos . Köszönöm !
Aztán leguggolsz a vas mellé, a 7-es kulcsot ráteszed a szinkroncsavarra, indítasz és állítasz egy szinkront alapjáraton, majd ellenőrzöd 4000 ford/perc körül is.
Egyébként karbiszinkronnál megemeled a tankot hogy ráférjen a cső vagy van valami más módszered ?
Ha lekapod a karbit és az uszószint lecsökken erősen mert dusító membránt cserélsz és összekötő csonkokat ami a karbi és a henger között van meddig kell indítózni,hogy beinduljon?
Nekem már lemerítette az aksit mégse indult.
Ha a szinronizáló csonkokon bepriccoltam a naftát akkor beindult de le is állt 1-2 másodperc mulva.
Az elsőn a nagyobbik csonk esetedben le van dugózva, helyes, az előző gazdi megcsinálta helyetted. Az első henger másik csonkja kisebb, gumicső van rajta, ami T elágazóra meg és isten tudja hová még, nálam az is le van dugózva, mert ledobáltam minden felesleget.
A hátsó hengeren egy csonk van, esetedben azon is van cső, ami megy valahová, benzincsap, mittudomén.
http://www.carlsalter.com/down...
http://www.carlsalte
r.com/down...
A karbi és a henger közti összekötőn csak 1db csonkot találtam a hátsó hengernél. Az elsőt nem is látom de onnan jön egy gumicső elágazóval egyik csonkon vakdugó, másik elmegy a benzincsaphoz, gondolom a vákumos szelepre. Lehet hogy le kéne venni a légszűrőt is hogy többet lássak? A csavaert most próbálom a képről azonosítani.
Köszi !
Benzincsap PRI állásra és mehet.