A csonkok ott vannak a henger és a karbi közt a gumi összekötő, függőlegesen felfelé néznek. Ha nem látod, akkor valami eltakarja. Vedd le a tankot, többet látsz.
A szinkroncsavar 1988 után a képen jelölt helyen van.
Hello Blackieix ha itt vagy !
Ma délelőtt nagy lendülettel nekiálltam hogy ellenőrzöm a karbi szinkront........... Hát szóval először a csonkokat nem találtam, vagyis az első hengerét nem. Aztán rájöttem hogy egy hosszabbítón és egy elágazón keresztül ott lifeg a hengerek fölött csak úgy a levegőben ! Ehhez le kellett vennem a tankot, meg a bal oldali "kamu" deknit. Na oké de kéne egy szinkron állító csavar is. Hát azt nem találtam, ahogy a másik csonkot sem amit emlitettél Blackiex, Pedig biztosan ott van. Sajna manualom nincs. Így hát légyszíves , vagy legyetek szívesek mondjátok már meg hol az a kurva szinkrinozó csavar.
Tisztelt sibra
Kb 2 éve van meg, amikor töprengtem, hogy analóg vagy digitál fordulatszámmérővel egészítsem ki az alapból eléggé minimál műszrezettséget az 535-ön.
a gyártmánya "koso",
amit tud= a felső ívelt rovátkák a hengerfej hőmérséklet;
alatta a rpm; alatta a pontos idő; legalul az olaj hőmérséklet.
Csillaghegy és Békásmegyer határán van a Bázismotor nevű cég üzlete, ott vettem akkor: 24 e. huf volt az ára,
ennyi...
üdv
Tisztelt Katana750
Csatlakozom a szentendrei tiszteletadáshoz, minden képpen odamegyek, vasárnap fél kettőre, bármilyen idő is van, / egyenlőre úgy tűnik a mai napos jóidő lesz holnap is /biztos rengetegen leszünk. Nem pestről indulok, de tuti ott találkozunk. onnan hazafelé jöhetünk együtt.
üdv
A szinkroncsavar 1988 után a képen jelölt helyen van.