Köszi
Jónak tűnik. Az ár miként befolyásolja a keménységet.
Mindnél drágább annál keményebb, vagy fordítva?
Egy bajom van, hogy a másik oldala nincs lefotózva.
Az én vasam 99-es évjárat.
Szerintem ez nem így van mert van egy és két munkahengeres tárcsa fék is az 535 -őn. Tehát van több fajta fékpofa is , az enyémbe pl MCB 650 kell ez a tipus száma.
Elméletileg az összes 535 nél a méret 102x41x10 mm, ezt figyelembe kell venni, bármit is veszel.
Szerintem a mi vasunkba nem érdemes "sintermetall" betétet rakni tizensokezerért, de persze ez csak pénztárca függvénye. Mondjuk baromi jókat írnak róla, de nem próbáltam még...szóval fene tudja.
Na itt van egy link, ez az ára alapján tuti valami nagyon puha lehet, a gyári, az kb. 10. 000.- HUF, ezen kívül van még sport kivitel is, ott a határ a csillagos, felhős ég. fékbetét
Sokat hallottam itt a fórumon a vezérműlánc feszességének ellenőrzéséről. Lehet hogy buta kérdés, de ezt a vizsgálatot hogyan tudnám elvégezni? Csak azért, mert hajt a kíváncsiság. Ha lehet, fényképes illusztráiót kérnék, hogy hogy álljak neki. Köszi.
Srácok!
Erről a fékbetétről mi a véleményetek.
Jó lehet ez nekem? Az én szempontom, hogy puha legyen a betét. És inkább a betét kopjon mint a tárcsa. http://robogoalkatresz.odormot...
A karbi fűtéshez annyit, hogy nincs mindegyik amerikai modellen, mert ez nem csak attól függ, hogy milyen piacra készült a vas, hanem elsődlegesen az akkori környezetvédelmi előírásoknak akartak megfelelni, tehát évjárat függő is a dolog! Az enyém is ami kivitel volt (87'-es, 2GV motorkód), de nem volt még karbi fűtés rajta. A másik az, hogy attól még nem amerikai piacos, mert mérföldes óra van rajta ....Zsoccáé is mérföldes, de nem amerikai kivitel. Ennek eldöntéséhez segítséget ad a Service Manual, ahol megtalálhatóak az induló motorszámok évjárat és piac függvényében ( USA, EU,stb.) . EZt nem okoskodásnak szántam, hanem azért, hogy tisztább legyen a kép.
Az enyém is mérföldes. De nem amerikai, hanem angol piacra készült.
S az én karburátoraimon is van elektromos csatlakozó. Vagyis megy rá vezeték. De nem tudom, hogy mi a szerepük.
Sajnos az én részvételem is bizonytalan. Mivel igazság szerint itthon kéne az előszobát parkettáznom.
Nem tudom még, hogy a szőrnagy asszonyomnál sikerül-e újfent elhalasztanom. Már jó ideje halogatom.
Egyébként a túra menetét hogy tervezitek? Egyfolytában lenyomjuk a távot, vagy időnként megáll a csapat szétnézni és dumálni?
Szeptember 15.én üzenetet váltottunk itt a fórumon,teljesen normális volt a hangvétel több kép is volt fenn a motorjairól és nem volt ez a páncélos feeling. Peter Fonda gépe a Szelíd motorosokból szintén ott volt. Furcs ez a változás.
Nem érdemes foglalkozni velük.
Itt mindenki kitölti a reglapját. Ergó vállalja a véleményét.
Ők meg úgy próbálnak minket fikázni, hogy nincs vér a pucájukban kitölteni a reglapjukat. És még mi vagyunk a baba zsúrozók. (Bár hosszon éves babákkal örömmel el zsúrozgatnék!)
Már ha egyáltalán két személyről van szó. És nem pedig egy valakiről aki kétszer is regisztrált.
Bár, ha jobban belegondolok egyedül nem lehet ilyen.........!
@kalmi79: Én meg gondoltam elkérem a haver trudiját,hogy ne lógjak ki a sorból,erre ő felhív és amikor mondom,hogy lenne ez a gurulás egyből közbevágott,hogy de jó ő is jönne. Na így jártam kilógok a style- ból.
Most égek mint a ...