A V2 nem ad egyenletes járást... az első keréken nekem is van egy ugyanilyen súly. Egyes fordulatokon néha nekem is zsibbasztja a talpamat, vagy a tükör rezeg...
Első blikkre nem tűnik vészesnek az amit leírsz, de egy fordulati karbiszinkron még jól jöhet.
ja még annyi, hogy ezen sebességben már 5-ödikben van a gép. Ezzel a fokozattal tapasztaltam ezt. Azt nem tudom, hogy pl. harmadikban, negyedikben egyáltalán mekkora sebességig húzathatom ki, ami még nem káros.
Nem akarom természetesen túlhajtani.
Hát igen. Nincs összehasonlítási alapom, ezért nem tudom, egyáltalán hiba-e.
Szóval amikor erősen gyorsítok pl. 70-ről 100-ra, akkor talán jobban érzem a rázást, aztán úgy érzem, megszűnik. Kicsit bizonytalan ez az írásom tudom, de nem egyértelmű számomra a dolog. Szépen fut a motor nagy sebességnél is. De a tükör pl. már használhatatlan, mert rezonál.
Üdv. Köszönöm kérdésed én szombaton csináltam egy 134km-es kört.Elmentem kedvenc halsütő helyemre Veresegyházára is, és hamár ott voltam megnéztem a medve farmot is. Minden motoros társamnak és család tagjainak csak ajánlani tudom ezt a helyet. Ugyan egyedűl mentem de így is nagyon jól éreztem magam. Íme egy pár fotó.
Tisztelt Zsoccca
teljesen megértem a képet amit leírsz, de mégsem ajánlanám amit elhatároztál, mármint a feliratot. ahogy mondod a közlekedők jórésze nem normális, ezenbelül bizonyos hányaduk kimondottan primitív sőt gonosz. ezzel bizony számolnunk kell, nekünk okosoknak mindenképpen, mert nincsen elkülönítve útszakasz a jól, és egy másik sáv a szarul vezetőknek. Azt a feliratot meg jópáran kihívásnak venné, és mégjobban rádhúzná a kormányt. én már jártam így: szórakozásból leszorított egy személyautó, a benneülő négy suttyó kölyök meg jót röhögve húzott el, én meg majdnem bukfenceltem a járda szegélyen. nekem azért nem volt olyan mulatságos. Semmi nem indokolta, hogy ne tartsa az oldaltávolságot, kényelmesen elfért volna ő is, én is. A másik részük meg észre sem vesz, nappali fénnyel, rikító színekkel együtt sem hajlandó meglátni a motorost. tehát nekünk kell tudnunk előre, hogy megadja-e az elsőbbséget, vagy vészfékezned kell a fő úton haladva. Tudod, mennyi a motoros élete az autósok között?… távol álljon tőlem, hogy mindenkit egy kalap alá vegyek, azért a többség szerencsére normális, a motorosok közt is, meg az autósok közt is, úgyhogy viseld el az ostobán közlekedőket is, de azért tartsd szárazon a puskaport…
Köszönjük! Bea és Zsolt
Ha lehetőségünk lett volna mi is megtettük volna.
Köszönjük kérdésed. Jól telt a hétvége. nemrég értünk haza. Motoroztunk olyan 350 Km-et. Klasz volt. Pénteken délután pénz feldobással döntöttük el hogy mivel menjünk. De nem bántuk meg. Klasz volt. Mi imádunk ősszel is motorozni.
Sajnos szombaton délután Kunmadaras előtt a 34-es úton láttunk egy motoros balesetet. Kegyetlen volt.
Sajnos a motoros volt a hunyó és a szenvedő is. Csak remélni tudom, hogy túl éli.
Egy enyhe jobbos kanyarban Kb 170- nél átsodródott a másik oldalra. (60-s tábla van) Neki csapódott a szembejövő bal első sárvédőjének. A Motor és ő is olyan 100 m-re állt meg a jobb oldali árok túl partján. A Motort nem ismertem meg. Csak az látszott, hogy valamikor sor 4-es segrakéta volt. A Srácot kivágták a ruhából és helikopter vitte le. A Bal lábának nagy valószínűséggel annyi. A Többit nem tudni. De biztos hosszú a kórlapja.
Széles utat mindenkinek!
És mindenki vigyázzon! Csak ésszel.
Mondjuk a chopperosokra nem jellemző az ész nélküli száguldás.
Köszönöm a támogatást, nos akkor ehhez az kéne, hogy az e-mail címemre kéne küldeni képeket, mindenkinek a saját vasáról, egy vasról természetesen többet. Aki esetleg vállalja hozzá az arcát, várom azokat a képeket is!
Meg akkor kérnék ötleteket az aláfestő zenéről ide a topicba, vagy a mail-re.
Zsocca, én olyanra gondoltam, hogy mindenki nyomatna egy 6-8 képet, vagy akár többet is és akkor azt egyénenként csoportba foglalnám és egymás után belőném kicsit megfűszerezve egy-két effektel, persze csak a jó ízlés határán belül.
Várom a képeket és a zeneötleteket és ha összejön mindenkitől, aki szeretné, hogy "bennt legyen" megcsinálom és feldobom, aztán megnézegetitek és alakítunk rajta az egyéni igények szerint.
Már én is gondolkoztam a magasabb kormányon. De nekem elég lenne, ha a markolatom a mostani tükröm magasságába kerülne. Kényelmesebb lenne.
Csak két dolog tart vissza. 1, Az összes vezetéket, és bovdent is cserélnem kéne. (Nem látom a költség végét, és nem ismerem a rejtett műszaki problémákat) Mert tuti, hogy nem olyan egyszerű, ahogy elképzelem.
2. Megfigyeltem, amikor kanyargok, önkéntelenül is rádőlök a kormányra. Előrébb helyezem a súlypontot. No most nem tudom, hogyha átalakítanám akkor ez miként is menne. S természetesen néha lendületesen kanyarogni továbbra is szeretnék. Néha kell az a kis élvezet.
Jó az ötlet!
Csináld meg, és tedd fel ide.
Valami hasonló már készült.
Itt a link:http://www.virago.ro/2012/03/0...
De gondolom, te másmilyenre gondoltál.
A Közlekedők egy része nem normális. (Saját megfigyelés)
Pénteken Poroszló előtt állt a kocsi sor. Kb 2 Km-es sor mellet poroszkáltunk el. Majd a sor elején félre álltunk. Mivel láttuk, hogy egy kamiont emelnek ki az árokból. Mindenki csendesen várta, hogy felszabaduljon az út. Egy barom oda jön és elkezd ordítani a rendőrrel, hogy őt azonnal engedje tovább. Meg különben mi az, hogy lehet az, hogy ő nem mehet tovább. A Rendőr csendesen válaszolt, hogy ő nem mindenható nem tudja az ő kedvéért felszabadítani az utat.
Ekkor még csak csendesen figyeltünk.
Aztán tovább ordít az ürge, hogy neki azonnal mennie kell mert otthon egyedül van a 6-éves gyereke.
Erre Bea szólalt meg, hogy 6-éves gyereket, hogy lehet otthon hagyni egyedül. Meg hogy ezt úgy hívják, hogy kiskorú veszélyeztetése.
Én meg még hozzá tettem, hogy egy pár éve, a rendőr simán oda cserdített volna a gumibottal, és kész csend lett volna.
No ekkor hallgatott el az ipse. Gondolom rájött, hogy itt nem a rendőrtől kell legjobban tartania.
De ez az eszementség mindenhol nyomon követhető.
Legszembetűnőbb a piros lámpáknál. Előre megyek a sor elejére ahogy a KRESZ megengedi.
Zöldre vált a lámpa és az első autó úgy startol el mellettem, hogy majd ki lök a sávból.
A Barom akkor sem tanulta meg a KRESZt amikor vizsgázott, hát akkor honnan tudna az azóta történt módosításokról.
Már gondolkoztam, hogy csináltatok egy feliratot a hátamra.
"HA FELLÖKSZ EGGYIKÜNK TUTIRA MEGHAL!"
Szasztok mindenkinek.
letettük a megemlékezés gyertyáinkat, Katana750 és jómagam a szentendrei
-motorosbalesetek áldozatainak emléktáblájánál- a néhány napja Apátfalvánál brutálisan meggyilkolt fiatalember /motorosrendőr/ emlékére. Tettük ezt a ti nevetekben is, bár erre megbízást nem adtatok fórum társaim, de aki ezzel nem ért egyet, kérje ki magának nyugodtan. Az időjárás éppen határeset a még motorozható, de már elég ősziesnek nevezhető között valahol. A lényeg az, hogy hazaérve jólesett egy kupica (meg mégegy) finompárlat, A visszaút a nulláson olyan ködös volt, hogy ha volna ablaktörlőm a plexin biztosan bekapcsoltam volna. Na, nektek hogy telt a hétvége?
Első blikkre nem tűnik vészesnek az amit leírsz, de egy fordulati karbiszinkron még jól jöhet.