Így most már értem. Hát ez egy jó nagy baromság! :D Szerintem ez a Fórum több mindenről szól! Segítünk egymásnak a szerelési dolgokban ha tudunk, túrákat és kisebb gurulásokat vagy ehez hasonlókat itt egyeztetünk, De mivel ismerjük egymást már személyesen, szerintem elkerülhetetlen az ,hogy néha hébe hóba valaki leírjon egy sztorit ,hogy pl majdnem elgázólták, vagy vett egy új TVét... De szerintem ez tök jó dolog na mind1...
Kösszi fiuk a gratulációkat, és aki nem tud mit kezdeni a durrogással az csinálja végig a membrán cserét. 12 ezer volt a két membrán árengedménnyel ami 5% volt.
Beindult nagy nehezen, a fő gond az volt,hogy az alsó karbigumikra ahová a szinkronizáló müszert kell csatlakoztatni nem raktam vissza a gumikupakokat és ott ugye fars levegőt szívott, innentől kezdve meg én szívtam.
De végűl nagyon fasza lett és megérte. Egyenletesebben jár a motor csendesebb és kiegyensulyozattab lett, ennek köszönhetően jobban hallom a ciripelést és a kuplungkosár zörgését.
A membránok nem voltak lyukasak csak sokkal keményebbek mint az újak.Gondolom a 15 év alatt már elvesztették a rugalmasságukat.
A durrogás teljesen megszűnt miután behangoltam a karbit, mindent be kellett állítani alapjáratot a dusítást karbi szinkront, de mondom nagyon megérte a fáradtságot.
Tökéletes lett .
Tisztelt Katana750
még nem volt alkalmam megbizonyosodni, ma találtam a mailok közt, de mivel családtag küldte, nem tartom áprilisi tréfának, könnyű megtalálni, mivel szerintem nagyobb forgalmú főútra érdemes kihelyezni egy ilyet. Már a közlekedésrendészet fejével gondolkodva...
Gyakran járok arra, Pilisvörösvár-Tinnye-Perbál-Telki felé, onnan nincs messze Zsámbék, majd keresem a zöld dobozt.
Az indulás szombaton lehet akár az Örs téri buszos placc mögött, azt már ismeri mindenki. Le ne hagyjatok a listáról!
tapasztaltam én is...