Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 400as virgácsot! ;) Kicsit Bobberesebbé akarom építeni. Magasabb kormány valami ilyesmi. (Felraktam egy képet.) Nem akarom nagyon magasra. Maximum fejjel egy magasságba!
A vízszintbe hajtott rendszámú speedesek is elvannak. A 400-ast alakítod át vagy csere?
Nem hinném, hogy belekötnek. Mennyi custom szaladgál majomkapaszkodókkal? Rengeteg.
Hali srácok. Az lenne a kérdésem ,hogy mennyire kötekednek a törvény szolgái ha pl magasított kormányom van?... Tehát a majdnem nyújtott kézzel kell fogni stílus. Meg ha a lábtartót is előre rakom szintén a majdnem nyújtott láb stílus. A fehér szélű gumikkal gondolom nem genyóznak. Most fogok újakat rakatni rá és nem olyan sokkal drágább. A vizsgáztatással most ne törődjetek ,mert azt megtudom oldani. Előre is köszönöm a válaszokat vagy esetleg tapasztalatokat!
Majd megírom.
Hát, nekem már tárgytalan, úton van hazafelé a sajátom. Kíváncsi lennék, meddig megy el az az ár.
Amúgy meg készülök lassan a télre, hogy legyen miket nézegetni a haverokkal meg a családdal
Nem, egyenlőre csak próbaként nyomattam egy vidit Movie Makerrel, de tovább akarom fejleszteni a "tudásom" valami komolyabb progival.
Egyébként ezzel sem túl rossz a dolog...
Felnyomtam egy találkozós videót, adatlapomon elérhető. Ez volt az első próbálkozásom, szerintem nem lett túl rossz, persze ez csak egy kb. 15 perces munka volt, ha több időt ölök bele lehet ezen még variálni, javítani.
Szerintem nagyon klassz 5let.

Sony Vegas-szal írod?

Üdv. Zoli
Sziasztok!
Borzasztó ez a motorosrendőr gázolás,három gyereke ,felesége maradt árván.
Nagyon sajnálom őket.
Üdv.
Sziasztok!
Mivel nagyon belejöttem a klippszerkesztésbe, arra gondoltam, hogy csinálnék egy klippet a motorokról itt a topicon.
Ehhez kellenének képek a motorotokról, valamint egy közös szavazással el kéne dönteni, hogy milyen zene szóljon alatta.
Ha gáz az ötlet, akkor elvetem, de ha van rá igény, akkor szívesen megcsinálnám!
Várom a visszajelzéseket!

Széles utat, gumifákat mindenkinek!
KÖSZÖNÖM !
Holnap nekiállok, aztán matatok rajta egy kicsit.
Az MCV-hez megy, ami egy visszadurrogás gátló szelep, de első dolgom volt ledugózni és kidobni az egészet a francba. Semmire nem jó.
Egyszerűen hihetetlen,hogy ez megtörténhet nálunk. Nagyon,de nagyon rühellem ha amerikai módon állítanak meg a zsaruk és szóvá is szoktam tenni,de ezután nem teszem mert tényleg nagyobb biztonságban vannak ha hátulról állítanak le. Sajnálom nagyon,remélem a műanyag lakat rárohad a szemétládára!
Bocs az off ért, de hallottátok,hogy meghalt egy motoros rendőr?Hammeres menő keresztül ment szegényen,a kollégájára meg késsel támadt.Undorító!
Ja.
Irdatlan nagy Fütyi lehet az illető!
Hétvégén kiderül, mert foglalkozom vele kicsit. (eddig csak nézegettem meg mentem pár kört)
Mi a másik csonk ?
Gyakorlatilag egyforma a két blokk (700-1100-ig ugyanaz).
A szinkronhoz használatos csonkok ugyanakkorák sztem, mint az 535-ösön.
Na akkor valószinü vehetek vékonyabb csövet a teszterhez. Meg be kell gyűjtenem egy service manualt mert úgy nézem a 750 közelebbi rokonságban van az 1100-al mint az 535-el
Ehh, szar a cím...

Így néznek ki a csonkok:
http://images.wemoto.com/full/...

A vékonyakkal lehet szinkronozni.
http://viragotech.com/newtech/...(SOLVED)_files/006.jpg

Ott a gumicső (függőlegesen áll, középen a szívócsonkon), a vastagabbik máshova megy.
Köszi. Én egyre az alját nézegettem.
A csatlakozó csonkok a szívótorkok tetején vannak. A tankot megemelve láthatók.
Sibra!
Akkor biztosan passzol a gépedre!


Más: ...ha valakinek esetleg szüksége van egy 535-ös üzemanyag tankra keressen! Árban megegyezünk.