Mivel a motorozáshoz túl hideg volt, és a saját paripát már leszervizeltem, így a páromtól kapott xv 1000 makettet építgettem: csináltam rá villatáskát meg oldaltáskát
szerintem mivel háromfázisú generátor csillagpontal ezeket az áramokat nem lehet csak úgy összeadni mert nem egy időpillanatban vannak az én műszerem valami átlagot mért az sem egész pontos , kis fordulaton 4 A körül mértem a fesszab, nyitott tirisztorain tud áram folyni rendesen.
Mivel csoki szorítók vannak a három váltóáramú szálban meg mértem a gyári fesszabályozónál is az értékek uganazok.
az egész téma azért merült fel mert alapjárat felett 13,5 v a töltő feszültségem normál fordulaton 12,8 v és olyan fesszabot szeretnék ami 14 v körüli értéket tart , na meg ez motoros téma.
Te vagy az első szerintem, aki kimondta, hogy vége a szezonnak, sajnos tényleg nagyon úgy tűnik, hogy ennyi volt idén .
De legalább nem nekem kellett kimondani! Én erre még nem készültem fel! Mi lesz velem a télen?
Kéne szerezni valami szakadtabb kismocit télire
Íme egy két nem túl jól sikerült kép:
Nem is sokat nyúzom már idén. 1-2 hét és leteszem...illetve szétszedem!
Mivel csoki szorítók vannak a három váltóáramú szálban meg mértem a gyári fesszabályozónál is az értékek uganazok.
az egész téma azért merült fel mert alapjárat felett 13,5 v a töltő feszültségem normál fordulaton 12,8 v és olyan fesszabot szeretnék ami 14 v körüli értéket tart , na meg ez motoros téma.
http://www.ebay.de/itm/YAMAHA-...
Dobjál fel fotót, és árat a kipuffról légyszi. Vagy ide: jogo@monornet.hu