Igen nem olcsó de más boltban még 6-7 euro-val több és 17 a szállítás mert ajánlva adja fel.Ha itt rendel kuplung és generátor dekli tömítést akkor olcsóbb, itthon 3500ft minimum a tömités ebben a boltban 4 a másik valami 6 euro.
Ezeket a dolgokat pedig ujjanon kell megvenni.
Ugye az 3 fázissal és 12V számolva 576 W. Mi fogyaszt ennyit?
Valami ott nem kerek!
Valahol olvastam 25 A -sek a 535-ős generátorok, most hogy fázisonként annyi vagy az össz terhelhetőség azt már nem tudom, az 576W az szerintem nem jó.
Ha eredeti 535-ös kipuffot keresel, lehet tudok segíteni, ha már ezt megvetted, akkor tárgytalan.
Tekintve, hogy lassan eladásra kerül a sor és az eddigi érdeklődők mind úgy gondolták, hogy ingyen van a tartalék alkatrész, lehet fordítok a meneten. Eladom a kipufogót, meg a lábtartót, esetleg a táskát is, reális értékeket számolva is messze jobban járok...
A hétköznapi vevő utána csak egy csupasz motort kapna, de azt egész olcsón...
Tegnap este meghúzogattam az első hengernél a csonkot, és mozgott vagy 3-4 mm-t. tehát elrohadt, széttört. Ezért kerestem, és ezt találtam. Sztem nagyon jó lesz.
Üdv! Ha érdekel 4800.ért tudok fékbetétet ferodolt . Plusz a posta levélben, talán egy ezres. Tudnom kellene a pontos évjáratot, mert 93-tól mást ír a katalógus.
Nekem Heidenau van rajta elöl-hátul és tökéletesen elégedett vagyok, láttad meddig és milyen sebességgel lehet dönteni! ;)
Többen viszont erre panaszkodtak vizes körülmények közt...ezt nem tudom, mert még nem áztam el ezzel a motorral, de ha leesik az eső, nem nagyfiúskodom, hanem szögletesen vezetek minimális döntéssel.
SZiasztok a fesszabályozó melegedése szükséges rossz mert minél kevesebb a rákapcsolt fogyasztó a generátorra, annál nagyobb teljesítményt alakít át hővé én most készítek fesszabályozót a motoromra a próba áramkör működik, de a háromfázisú egyenirányító 35 amperes még nem jött meg, a próbadarab nagyon melegszik. Csak néhány mért adat fázisonként 16 ampert mértem ,14 -13,5v az akkufesz, majd ha végleges forma kész lesz akkor beszámolok róla.
Ez dúsítja be alapjáraton motorféknél a keveréket, hogy ne durrogjon a moci.