Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak nem vagyok gyakorlott nettről rendelő.
Eddig egyszer tavasszal rendeltem, motor olajat a nettről.
Azt a linket is ti adtátok.
De majd csak megbirkózom vele.
Csak könnyebb lett volna rákattintani a linkre.
Egyébként meg ne csodálkozz.
Szinte semmi nem derül ki rólad a lapod alapján.
A mijenk elég részletesen ki van töltve.
Fékbetét: akármelyik motoros bolt vagy webshop.
Szelepdekli csavar: kiveszel egyet a motorból, elmész egy csavarboltba és aszondod, hogy "ilyet kérek".
No most akkor én is sértődjek meg?
Már kétszer is feltettem a kérdést, hogy honnan tudnék fékbetétet, és szeplepdekni csavart rendelni.
De sehonnan semmi válasz.
Megyek is és duzzogok egy sort!
Köszönöm.
Hát igen. Ezt már én is hallottam, hogy éles bevetésen másképpen viszonyulnak a tisztek a bakákhoz.
Nem úgy mint a kiképzésen.
Kár lenne ilyen hamar megsértődni.
Én ugyan ebben a kérdésben nem vagyok szakember. De a régebbi hozzászólásokból, azt következtetem ki, hogy nem csak hogy az összes virógón egyforma, de még jóval olcsóbb kínaival is lehet helyettesíteni.
Megtörtént :)
Sziasztok Motorosok !

Blackiex !
Küldtem egy e-mailt kérlek válaszolj ha tudsz.
Én csak vadászok eredetit az enyémre a Keweey- t meg elteszem tarcsiba, hátha nem fog annyira melegedni. Ami fent volt az jobban melegedett mint a Keweey de annak nagyobb a hütőbordája és azért nem melegszik annyira. Már mindegy bukni nem buktam rajta és valaki olcsón megvette a vaterán.
Volna kérdésem, mindenki tapasztalata érdekel. Első gumi virgácsra. Ma kicsit tisztogattuk a gépeket és nagyon tré a haver elsője. Számomra ismeretlen(avon)gumi3,25-19méretben. Mennyiért szoktatok venni,milyen márkát?
sajna nem, de amint van eredmény ígérem szólok...

A vasra mostanában nincs érdeklődés, így valószínű, csak jövőre megy piacra... remélem lesz időm a télen foglalkozni vele...
Még a rendszámtáblatartót, a kormánymagasítót, és a krómozott oldaltámaszt is fel kéne aggatnom a gépre...
Kipróbáltad e már a fesszabályzót?
Ide senkit nem vontattak kötéllel... a sértődésnek semmi értelme...

ha valami nyomja a bögyöd, ki vele, de ne játsszuk már a hisztis tinilányt...
Szia!
Megkérdezhetem, Neked meg mi bajod lett?
rayder! Én sem szeretem, ha egy fórumon offolnak. Gazdasági helyzet és politikai témákkal meg pláne! Ezért nem kell elhagynod, mert amúgy hasznos hely. Szerintem is csak a motorokról és a motorozásról kéne beszélni itt, de hát ki vagyok én, hogy szóljak? 1 hónapja vagyok itt. :)
Télen szétszedem az 535 öst kicsi kis darabkákra, és fotókkal illusztrálva fogom felrakni hogy miket csinálok újítok és alakítok át rajta....persze csak ha érdekel titeket.
Örülök hogy tetszett, még én sem jártam azon a kis alsórendű úton, de szoktam nézni csak úgy a google mapset, és keresem az ilyen kis eldugott harmad-negyedrendű kanyargós hegyi utakat. Most ezt találtam, de nagyon megtetszett, remélem még idén eljutok arra.
Sziasztok!

Köszi az ötletet kalmi!
Megvolt a tegnapi túra, a Börzsönyön keresztül, azt hiszem eddig ez volt a legszebb túrám. Az idő tökéletes volt.
Csak ajánlani tudom mindenkinek, bár a Diósjenő és Kemence közti szakaszon nem mindig jó az út, de annyira gyönyörű a táj, hogy úgysincs kedved száguldozni. Amire vigyázni kell - rengeteg gyalog és kerékpáros túrázó, akár húszan egymás mellett.
Mit ne mondjak a Kemence-Szob közötti út meg egyenesen pazar.

Remélem tudunk idén még egy ilyen túrát nyomni.
tormy
Ne csináld már Rayder. Mostanában kevesebbet motorozunk ezért lehet,hogy kevesebb szó esik a fórum eredeti céljairól. Különben is én gyáli Zsoccca salgótarjáni brum. debreceni. Csak a Kalmi. A zuglói. Ő a hibás aki bobbert csinált a viragóból Én befe. az élet nehézségeinek ragozását.
Puff neki. Egy illúzióval kevesebb. Az exfeleségem annak idején az első kontingenssel volt Afganisztánba mint eü. katona és elég komoly változások voltak akkoriban. De lehet,hogy ez csak a külföldi missziókra vonatkozott. Jó én 42 vagyok de el nem tudnám képzelni a való életet a honvédségnél ha 15-20évvel fiatalabb lennék. Annyira a negatívumok maradtak meg a ht. állománnyal kapcsolatban,hogy azon már változtatni nem lehet. A szocializmus kísért.
Az eltévelyedés és a nem motoros témák sajnos időnként előjönnek...
A kérdésedet megtaláltam, de mivel még nem találtam neked megfelelő (használt 750-es) alkatrészt, nem írtam rá semmit.

Egyébiránt ha alternatív helyre fel tudod szerelni és nem zavar, hogy át kell variálnod a csatlakozót, akkor bármelyik XV fesszabályzó megfelel a célnak, mert azonos teljesítményre és feszültségre készültek. A Keeway szabályzó, amit az 535-ösök használnak a gyári helyett, neked is működni fog.
Hát kösz a semmit fiuk.Ez a fórum már nem a régi erősen klikkesedik és kezd a nagy faluban élő emberek gondjairól szólni úgyhogy el is hagyom.
Igen nálunk is ez a helyzet. A városé a cég. Így jó sok ingyen élőt kell eltartani. A termelő munkát végzők meg csak minimál bért keresnek.
De sajnos a környéken semmi munka nincs. Most bontják a gyárakat. Pl Acél gyár, Öblös, és sik üveg gyár. Vérzik az ember szíve a látványtól. Mintha bombatalálat érte volna a gyárainkat. Ebben az a szomorú, hogy ezek után esély sem marad az újbóli beindításukra. Viszont európának pont ez a célja. Csak azt nem tudom, hogy mi miből fogunk fogyasztani? Miből fogjuk megvenni az európai termékeket? Segélyekből?

Mikor az önbecsülésem, és a műtött gerincem véget eljöttem a Eurinics-ből. 1 évig nem találtam munkát. Aztán mikor a Boscba sem kellettem, még szallag rapszolgának sem, akkor végső elkeseredésemben. Katonának jelentkeztem,”Golyófogónak” Ott tártkarokkal fogadtak a jogsiaim miatt. Műtött gerinccel végig csináltam a fizikai felmérőt.
Már meg volt a helyem Bp-n az 1-es számú tűzszerész dandárnál, mint sofőr. Akkor szóltak a jelenlegi cégnél, hogy mehetek kukás kocsira. No gondoltam csinálom egy hónapig aztán irány a sereg. De aztán az egyik kolégám elmondta, hogy bent ugyan úgy bohóckodni kell, mint annak idején sorállományúként. Ő 5 évet húzott a seregbe. No így maradtam én itt.
Bocs. ne egyél, hanem vegyél.
Igen
Szilikon tömítőt egyél, és ne ragasztó.