Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt (Gyálon) van az ASA-regionális lerakója,ismerek néhány sofőrt. Botrányosan kevés a pénzük, semmi okosság jönnek mennek az emberek,pedig hatalmas nyereséggel üzemel az ASA.
Szét tudom utána még szedni?
Köszi.
A konténeresek nálunk is ezt csinálják.
Én egy 18 tonás Steyr-el járok. A Raktér 16 m3-es. S ezt 120 l-es kukákkal kell megtölteni.
Szilikon
Én is puhára gondoltam.
Csak még nem tudom, hogy honnan kéne rendelni.
Nagyon mély nyomot hagyott benned az a pizzás!
Én 8-10 kanyart zavartam le 3-4m3 -es konténerrel IFA -val Budapesten. A végén már nagyon gyűlöltem. Pedig a zseton jó volt. Sok sikert ha kimész!
Köszi de elvből nem raktározok be alkatrészt.
Tapasztalat. A Rallyeban mindig tele voltam tartalék alkatrészekkel.
S azokra soha nem volt szükség. A valami tönkrement, vagy megtörtem, azt mindig akkor kellet beszerezni. A garázsban, meg csak gyűlt a lom.
Most Fékbetétet, és szelep fedél csavart keresek.
Én bírom ezt a melót.
Azt csinálom amit szeretek. S még szabad időm is van bőven. No meg meg van az a tudat, hogy hasznosat is csinálok.
A szemétbányában, naponta csak 2x kell megfordulnom. A többi a begyűjtés.
Külföldön is ebben a munkakörben szeretnék elhelyezkedni.
Sziasztok!

a 4 kis lámpás műszerfalamat szétszedtem. Nem világított a reflektor kontrollámpa, ezért. Végül is csak a gumifoglalatból volt kicsúszva, tehát nem kellet izzót cserélni.

Viszont a kis műanyag doboz gumi (vagy szivacs ) - víz elleni - tömítése teljesen elporladt.

Ilyet gondolom nehéz, vagy egyáltalán ne lehet beszerezni. Van ötletetek erre vonatkozóan?
Nekem is az van, és így igaz, nekem sem emelkedett!
Fékbetétben én a gyárit javasolnám, azzal biztosan nem fog nyikorogni és szarul fogni a fék. Rengeteg rossz tapasztalatom van az utángyártott fékbetétekkel. Vagy gyárit, vagy brutálisan puhát, különben nem lesz jó.
Ja és elmegyek pizzát árulni.
Szia!
Én meg hallok olyan Virágokat ahol csak a motor sustorgása hallatszik, és ugyis megnézem a kuplung kosarat bebebe....
Már vettem kettöt kompleten és ha rájövök a hibára akkor sorban állás lesz az eszemért.
A kettőt egy eladótól megveszed és már feleződik a postaköltség.
Ha nem kell a fesszabályzót eladod itt is van rá jelentkező olcsó pénzért.
Ez is golyós m csapágy és nagyobb is mint a főtengelyé.
Igen az eggyik az mert tettem fel egy feszabályzót is azt is ugyan az a tulaj árulja.
Én is ugy gondolom az a cspágy 31 ezer km után nem lehet rossz. Ennyi volt benne mikor vettem, és már akkor volt hangja a kuplungnak.
Igen, de az a csapágy szerintem lehetetlen hogy tönkremenjen. Majdnem olyan masszív mint egy golyós főtengely csapágy. 99%, hogy nem ott lesz a baj.
A munka az munka. A pénznek amit keresel vele nincs szaga. Én konténereztem néhány évet. Valóban nem egy leányálom szemétbányákban rodeózni, de akkor az volt és kész. Jobb lenne persze zongoraművésznek lenni.... de nem sikerült.
Ez elktronika?
Hát pedig inkább csak Mónikát kívánnám neked!
A Szív műtét sem lehetett semmi. Akkor te már tudod, hogy mi van a másvilágon. És mi van odaát? Tényleg a másik oldalon van az igazság?
Négy éve nekem is volt komoly bajom.
Négy napig bénán feküdtem. Deréktól lefelé csak a nagy fájdalom volt.
Aztán műtét után fél év kemény meló. Hogy működjön minden. Aztán az orvos kisebb fajta csodának nevezte, a gyógyulásomat.
De a szív sokkal keményebb lehetett.
@Brumeszkosz. Ma Szentendrén mellénk állt egy MV Agusta Brutale typ. motorkerékpár. Rögtön eszembe jutottál. Sok milkós verda,de olyan hangokat adott alapjáraton,hogy a hajad kihullott volna ha hallod. Ne vegyél MV-t ha lottómilliomos leszel!
Megyek aludni.